Genij – Genius 2016 Recenzija Filma

Redatelj: Michael Grandage
Glavne uloge: Colin Firth, Nicole Kidman, Laura Linney
Trajanje filma : 01:44:00
Datum izlaska :   10. Lipanj 2016.

Kronika života Maksa Perkinsa dok je radio kao urednik za jednu izdavačku kuću i dok je surađivao sa književnicima poput Fitzgeralda, Hemingweya i Wolfea.

Nekad skoro sam pogledao najavu i eto ga, nedugo zatim, pojavi se film online. Volim kad ne moram dugo čekati za određeni film jer strpljene nerijetko i ubije uzbuđenost.

Radnja ovog filma nije toliko kompleksna jer je ovo zapravo jedna drama koja hronološki prikazuje saradnju između književnog urednika i pisca, te njihov odnos i odnos s njihovim obiteljima.Ništa specijalno, rekli bi ste, al’ film suptilno zalazi i u živote velikih pisaca poput Fitzgeralda(Veliki Getsbi) i Hemingweya(Starac i more). Meni je tema bila naročito zanimljiva jer film zalazi u moj domen i to poduboko, dakle u književnost, lektorske poslove, uredništvo i zbog toga sam ga popratio do kraja. Dinamičan je i živ, ima odlične performans, ali ima manjak preokreta, manjak raspona, kako emotivnih, tako i onih vezanih za priču, pa osim kraja, koji se u neku ruku i očekivao, film ne nudi ništa novo niti izmišlja toplu vodu, jednostavno se držeći poznate formule.Dakle biografska drama, bez iznenađenja i novina i zato je ispala takva kakva jeste; zanimljiva i solidna, s akcentom na razvijen odnos između Firtha i Lawa, odnosno njihovih likova, koji je pun hemije, zapetljanosti, iskrenosti i platonske ljubavi.Oni koji su već prevrnuli oči na sve ovo, ljubitelji akcije i konkretnih radnji, trebali bi vjerovatno zaobići ovaj film, u svakom pogledu. Za oko su mi zapali i performansi Nicole Kidman, veteranke i Laure Linney, koja čim prije zaslužuje jednog zlatnog kipića.. Eto, toliko jer ne želim dužiti u ove kasne noćne sate kad su samo umjetnici i šejtani budni. I studenti medicine, naravno.

Ocjena na IMDb.com mu je dobrih 6,8/10 a na Tomatoesima nezavidnih 49%.Film je u Americi zaradio malo jače od milion, ali nema podataka o budžetu filma Michael Grandage je reditelj filma i ovo mu je debitantsko ostvarenje. Solidan početak, reklo bi se.

Uglavnom, ”Genius” me na prvu podsjetio na ”Genijalni um”, Ron Howarda, samo što ovaj film ne zalazi toliko psihološki u karakter lika, ali jasno potencira njihovu karakterizaciju. Da ne cijepidlačim jer pri kraju smo već, reći ću samo: ko voli – nek’ izvoli.

Latest posts