Jenny’s Wedding (2015) Recenzija filma

Jenny’s Wedding (2015)

Žanr : Drama, Komedija
Redatelj : Mary Agnes Donoghue
Glavne uloge :  Katherine Heigl, Tom Wilkinson, Linda Emond
Trajanje filma : 01:34:00
Datum izlaska :  31 July 2015 (USA)

Jenny se godinama borila sa činjenicom da roditeljima mora jednom priznati da je gay – sve dok jednog dana ne dođe taj prelomni trenutak kada im odluči reći da njena cimerica je njen partner i da se uskoro želi vjenčati.

Najavu sam gledao još prije mjesec, meni se čini i od tada sam bio siguran da ću ga pogledati čim izađe jer mi je kao trejler za dramicu izgledao pravo obećavajuće a tema o homoseksualnosti i takvi filmovi inače su nešto što se slabo viđa na tržištu tako da ovaj film vjerovatno cijeni bilo kakvu publiku.

Radnja se vrti oko mlade Jenny, koja zapravo i više nije tako mlada, barem za svoju majku, jer nema nikoga u svom životu a ono uporno laže da jednostavno ne može naći savršenog muškarca za sebe. Kada shvati da više ne može bježati od istine, odluči ‘came out’, prvo majci i ocu i onda im reći da je njena cimerica s kojom je dugo živjela zapravo njen budući bračni partner. Tada počinje zaplet i prava ‘akcija’. Smatram da je ovakav doprinos razbijanju konvencionalnosti i razrada jedne još uvijek poprilično ‘tabuu’ teme poprilično osvježavajući i dobar jer mu može svako pristupiti ukoliko se počne zanimati za samu srž priče, no smatram da je film sve odradio na jedan predvidljiv način uz tipičan happy end iznjedrivši samo par dobrih performansa. Čujte mene, samo. Većina glumaca su stvarno maestralno odradili svoj posao u ovoj dramediji, ali posebnu kapu dole zaslužuje Katherine Heigl koja je dugo lutala od ‘Knocked Up’ i ’27 Dresses’ tražeći pravi film za sebe a ovdje zaslužuje bar jednu nominaciju neke od nadolazećih nagrada jer glumeći lezbijku koja se uskoro udaje a u drugu ruku plaši se reakcije svoje obitelji nije mala stvar i ona je to radila posvetivši se svom poslu u kompletu. Cijeli film je zapravo lutanje od bitnih stvari do nečeg što se apsolutno može preskočiti, od emotivnih trenutaka do onih koji su se trebali naći na dvd izadnju u ‘deleted’ scenes, ali opet solidna i gledljiva stvar koja će pomalo razbiti monotniju skoro objavljenih dramica b-kategorije. Pomalo spor, predvidljiv i nama poznat, ali neloša stvar kojoj se može dati šansa bez žaljenja.

Ocjena na IMDb.com mu je malih 5,3/10 a na Tomatosima slabih15%. Rediteljica filma Marry Agnes Doughne koja je davne ’91 režirala film ‘Paradise’. Nema podataka o zaradi filma.

‘Jenny’s Wedding’ je priča o prihvatanju, priča o istini i o obitelji koja će vrlo brzo biti zaboravljena jer nije bila dovoljno originalna da se bori i izbori za svojih pet minuta pored visokobudžetnih filmova o superherojima i komedija sa zvijezdama koji imaju ustaljeni status prikupljivača novca.

Ocjena:5/10