Kako uloviti neženju? – Destination Wedding (2018) Recenzija

Glavne uloge: Keanu Reeves, Winona Ryder, Dj Dallenbach
Trajanje filma: 01:30:00
Datum izlaska: 02.08.2018 (svjetska premijera)
B i H 10.01.2019.
Hrvatska 10.01.2019.
Srbija 14.02.2019.

Destination Wedding tamo se Frank i Lindsay prvi put susreću. Imaju mnogo toga zajedničkog: i mrziti mladenku, i mladoženju, i vjenčanje, i sami sebe – i to ubrzo postaje jasno – iznad svega. Neumorni zabavni program višednevnog festivala čini da se opet i opet sukobljavaju. Ali neizbježno se u svakom sporu povećava uzajamna simpatija, teško je ignorirati privlačnost između njih. I tako Frank i Lindsay moraju donijeti odluku: za rastuću ljubav – ili zdrav razum.

Kako uloviti neženju Filmske Recenzije

Destination Wedding svakako je jedno od najvećih iznenađenja godine i vrlo pametna i osjetljiva ljubavna komedija o apsurdnosti ljudskog narcizma i načinu na koji nas može susresti, u njegovoj najsuptilnijoj i najsažetijoj formi. U fokusu – a to se ne mijenja tijekom trajanja filma, osim nekoliko intenzivnih trenutaka – su Frank ( Keanu Reeves , John Wick ) i Lindsay ( Wiona Ryder , Stranger Things ). Oba lika su pozvana na vjenčanje gdje se osjećaju neuobičajeno. Frank je tu samo zbog svoje majke, s kojom on ima poremećenu vezu, i Lindsay zbog mladoženje, što je apsurdno njezin bivši zaručnik. Frank se osjeća primoranim otići i Lindsay ne želi izgubiti obraz ne sljedeći mladoženjin poziv.

Tada već vidimo prvi prodor fasade: oboje žele izgledati kao da ne brinu o onome što drugi misle o njima, već da djeluju prema društvenim konvencijama. To postaje jasno kada oboje u raspravi brane moralnu vrijednost svog posla. U početku se samo bave sobom, a to uključuje i sliku izvana, čak i ako oboje nisu zainteresirani za vlastitu sliku izvana. Oboje poznaju samo vlastitu korist i valjaju se u samosažaljenju. Oni koriste pesimizam koji ne izgleda konstruktivno, već čisto nihilistički.

Ali zašto koriste ovo stanje

Ali zašto koriste ovo stanje? On je jednostavan i guši svaki osjećaj odgovornosti u korijenu. Netko tko prepoznaje što je krajnje loše, posvećen je odbacivanju svega, baš kao što je osoba koja sve prepoznaje kao apsolutno dobro, posvećena odobravanju svega. Oboje su opasni i rezultiraju istom stvari, u održavanju određenih država. Tako Lindsay i Frank padaju na mjesto, izbjegavaju stvarnost i ne pokušavaju kreativno utjecati na svoju sudbinu. Film prepoznaje da je ovaj oblik anti-kiča također svojevrstan kič i da ga zabavlja na zabavan način. Mnoge komedije imaju anti-kič (koji je i sam kič) koji kulminira u sirovoj drugoj polovici. Međutim, Destination Wedding završava u pravom trenutku, točno tamo gdje se kič obično koristi.

U posljednjoj trećini filma vidimo Franka kako stoji sam na taksi stajalištu, pokušavajući stupiti u interakciju sa strancem koji ga ignorira. Shvaća da je stanje u kojem je bio usamljeno i da nema ništa plemenito u toj usamljenosti dok pokušava legitimirati u prvoj polovici. Nakon trailer-a i sažetka sadržaja, očekivalo se da će ovdje biti ispričana ljubavna priča, ali ne i da ljubav ovdje predstavlja sredstvo za kraj za likove sa svojom svrsishodnom vrijednošću. Ljubavni odnos koristi se osim postojanja kao takvog za suočavanje s istim, kako bi se prepoznala njihova vlastita situacija, vlastiti kukavičluk i pogrešno vođenje života.

Lindsay i Frank

Lindsay i Frank shvaćeni su u njihovoj besprijekornoj čovječnosti, koju izvrsno utjelovljuju ova dva izvođača. Priredba prati razumijevanje, osjetljivost i ostavlja mnogo prostora za intelektualne misli i ideje likova, koji često mogu voditi u prazninu, ali također mogu nositi i neposlušnu intelektualnu moć u sebi. Svaki trenutak, svaka tišina i svaki izraz lica važni su za uzajamno djelovanje protagonista. Victor Levin ( Od 5 do 7 ) stvorio je film koji je neobično zabavan, optimističan, a opet melankoličan. Ono što je posebno važno je da film zna kako se odnositi prema društvenim trendovima (Generacija Možda, Anti-Kič, Nacizam, itd.) I istovremeno razumije ljubav kao opasnost i protuotrov. IMDB ocjena Filma:6.0/10

Zaključak

“Destination Wedding” je jedan od najjačih filmova godine. Jedan od najjačih ljubavnih komedija posljednjih godina. On razumije ljudske slabosti, ima kreativni smisao za međuljudske trendove i razumije destruktivnu i kreativnu snagu ljubavi.

Kako uloviti neženju? - Destination Wedding 2018 "Destination Wedding" je jedan od najjačih filmova godine. Jedan od najjačih ljubavnih komedija posljednjih godina. On razumije ljudske slabosti, ima kreativni smisao za međuljudske trendove i razumije destruktivnu i kreativnu snagu ljubavi.

Dan za DA – Yes Day (2021) RECENZIJA Filma

Allison (Jennifer Garner - Peppermint, 13 Going on 30 itd.) I njezin suprug Carlos...