Sunday, July 25, 2021
HomeCrimeMale Stvari - The Little Things (2021) Recenzija Filma

Male Stvari – The Little Things (2021) Recenzija Filma

Iako potaknuti izvedbom Washingtona i sporo izgaranom nostalgijom, Male stvari na kraju posustaju zbog vlastitih klišeiranih tropova.

‘90 -e su pokazale izrazitu fascinaciju kriminalističkim trilerima, pri čemu su poput Farga i Goodfellasa pružali šarmantan osjećaj otvorenosti, odvažujući publiku na empatiju s antijunacima i mračnim podnožjem skrivenim ispod furnira normalnosti. Trileri serijskih ubojica, kada su izvedeni s nijansama i nepokolebljivom autentičnošću, kulminiraju pripovijetkama frenetičnog tempa kao što je Tišina janjadi i očaravajuće zaluđujući poput David Fincher’s Seven. Posljednji kriminalistički triler scenarista i redatelja Johna Lee Hancocka, The Little Things, nije niti jedan, unatoč svojim neo-noir tropovima i estetici stare škole, zajedno s činjenicom da je scenarij napisao Hancock 1993. godine. glumačke ekipe, s Denzelom Washingtonom, Ramijem Malekom i Jaredom Letom na čelu, The Little Things bilježi napetu hajku mačaka i miša koja kulminira vjekovnim zamkama krivnje i pothvatima podstaknutim traumom. Iako potaknuti performansama Washingtona i sporo izgaranom nostalgijom, Male stvari na kraju posustaju zbog vlastitih klišeiranih tropova.

Male Stvari Filmske Recenzije

Male stvari otvaraju se obraćajući se publici upečatljivoj kinematografiji L.A., spretnom interakcijom svjetla i sjene kako bi se istakli mutniji aspekti koji vrebaju na rubovima društva. Serijski ubojica noću vreba na ulicama, hvatajući ranjive mlade žene, obilježavajući njegovo ubojstvo tragovima ugriza i više uboda nožem. Čini se da zloslutna aura zloglasnog Noćnog uhodnika prianja za zrak, dok se publici predstavlja veteran policajac Joe Deacon (Washington), koji sada živi mirno, uklet život kao zamjenik ophodnje u Bakersfieldu. Čini se da ga Deaconovi unutarnji demoni proganjaju na svakom koraku, dok mu prošle savjesti i neriješeni slučajevi kriminala teže, što se očituje na duboko uznemirujuće načine. Tijekom rutinskog prikupljanja dokaza, Deacona prikriveno izbjegavaju njegove bivše kolege, kapetan Farris (Terry Kinney) i detektiv Rizoli (Chris Bauer), dok križa puteve sa svojim zamjenikom, Jimom Baxterom (Malek), koji je proglašen ekscentričnim, ali briljantnijim od onih oko sebe.

Iako su ga kolege i nadređeni upozorili, Baxter se obraća Deaconu u vezi sa slučajem, a njih dvoje su se usmjerili na mogućeg osumnjičenika po imenu Albert Sparma (Leto), koji pokazuje izrazito sumnjive osobine, a mogući je poznanik najnovije žrtve. Usamljen, sumnjičav i prijeteći vrebajući na rubovima nekoliko scena, Sparma se pojavljuje kao snažna mogućnost, što je pogoršano činjenicom da neprestano kreće i manipulira Deaconom tijekom posebno intenzivnog ispitivanja. Ne mogavši ​​zauvijek okriviti Sparmu strogo legalnim sredstvima, Baxter i Deacon primjenjuju nekoliko neuobičajenih mjera, što pojačava pitanja oko njegove sposobnosti i nestanka žene po imenu Ronda Rathbun, posljednja žrtva ubojice koji je još uvijek na slobodi.

Identitet ubojice

Pitanje istinskog identiteta ubojice, The Little Things se upušta u odnos između Deacona i Baxtera, koji emitiraju kemiju koja prelazi između izmišljenih i dražesnih, dajući neskladan ton njihovoj razmjeni u cjelini. Štoviše, Deacon, koji razgovara s mrtvim žrtvama položenim na pločama mrtvačnice i predviđa fantome ubijenih žena u svojoj gadnoj hotelskoj sobi, nesvjesno je naslikan kao lik sa zlokobnim prizvukom, pretpostavkom koju gledalac treba da napravi do osude filma.

Unatoč tome, Washington glumi Deacona s hvalevrijednom autentičnošću, savršeno uvlačeći se u cipele čovjeka koji se opire prirodnom napredovanju života, pakleno nateran da šutke progoni duhove svoje prošlosti, sve dok nisu živi zakopani u kovčežić otkupljenja i otkrivenja. To je suprotstavljeno Malekovom izvedbom kao razrogačenog Baxtera, koji je predstavljen kao brzorastući, odlučan, dosljedan narednik sve do njegove povezanosti s Deaconom, što je transformacija koja nije podržana narativnim natuknicama ili uvjerljivim pripovijedanjem. Iako Leto svoj potpis “neskriveni” osobni donosi Sparminu liku, on samo dodaje element pretjerivanja, završavajući povrijeđivanjem naracije umjesto da je poboljšava.

Male stvari završavaju na bilješci lažne nade za Malekov lik i preusmjeravaju fokus na unutarnje previranje u koje su likovi upleteni i na mjeru u kojoj opsesija i saučesništvo mogu uništiti najbolje ljude. Male stvari uspijevaju držati publiku u pravu da nagađa do posljednjeg trenutka, iskorištavajući element sumnje koji je stručno utkan u divergentne putanje likova, iako se rezolucija može smatrati polarizirajućom prema standardima kriminalističkog trilera. Unatoč svojim manama i narativnim nedosljednostima, Male stvari su prepune uzbudljivih trenutaka preplavljenih neizvjesnošću, treptajima veličine koji se u konačnici izgube u ovoj vijugavoj odiseji. IMDB Ocjena Filma: 6.3/10

Male Stvari (2021)
The Little Things

Žanr: Triler, Krimi, Drama