Middle School: The Worst Years of My Life – Srednja škola: Najgore razdoblje mog života (2016) Recenzija

Middle School: The Worst Years of My Life

Žanr: Komedija
Redatelj: Steve Carr
Glavne uloge: Lauren Graham, Griffin Gluck, Adam Pally
Trajanje filma : 01:32:00
Datum izlaska :   7 October 2016 (USA)

Priča prati život Rafea Khatchadoriana koji i bez problema u srednjoj školi ima dovoljno problema kod kuće. Srećom, napravio je plan za najbolju godinu u povijesti. Sa svojim najboljim prijateljem Leonardom, Rafe će pokušati prekršiti baš svako pravilo ponašanja u njihovoj školi.

Pošto nismo dugo imali neki obiteljski film, tačnije tinejdžerski, a koji nije animirani, odlučio sam razbiti tu monotoniju i pogledati jedan, relativno zanimljiv projekat što se na prvu učinio simpatičnim i pomalo drugačijim.

Iako se samo učinio takvim, ”Middle School: The Worst Years of My Life” je ipak jedna površna, već viđena priča koja će pridobiti samo one koji nikad nisu gledali ovakav film i ne vide skoro nikada dlaku u jajetu. A ja sam se, Bogu hvala, nagledao sličnih ideja, a vrlo često vidim i dlaku u jajetu, mislim u filmu(ali u jajetu) pa ne ostanem ravnodušan na sve to. Ovaj film je izrodio par dobrih fazona koji su doduše, više dobre reference na svijet šoubiznisa danas i to je to otprilike. Može se za nuždu i pogledati, ali je ovo jedna isuviše prosječna priča koja je do samog kraja, ma i do odjavne špice predvidljiva, a likovi nisu ni toliko originalni niti urnebesni za jednu komediju da bi vam prirasli srcu. Sjećate se kad ste bili mali da se na tv-u stalno vrtio film s onim Alexom iz Home Alone 3 pod nazivom ”Max Keeble’s Big Move”. Eh, ovaj film je mješavina te komedije i one obiteljske trilogije ”Diary of a Wimpy Kid” o kojoj sam prije par godina pisao na svom blogu.Dakle, ništa novo, ništa drugačije. Andrew Daly koji povazda igra sporedne likove, ponovo je u ulozi direktora škole i nije on toliko rđav u svom performansu i nisu ni njegove kolege ali scenario im nije dozvolio da eksperimentišu, da se istaknu pa su utopili u prosječnost i neposebnost filma koji od namjere da nasmije i zabavi porodice, već do prve polovine ih može smoriti i oduzeti im volju da ga gledaju.

Ocjena na IMDb.com mu je 5,8/10, a na Tomatoesima 55%. Steve Carr je reditelj filma i iza sebe ima naslove tipa ”Dr. Dolittle 2”, ”Daddy Day Care” ,”Are We Done Yet”, ”Paul Blart: Mall Cop”. Solidno se film proveo u kinima jer je na 8.5 miliona dolara budžeta zaradio malo jače od 20 širom svijeta.

Da ne bude zabune, ovo nije najgore iz ove godine, nije sve tako kod filma sivo i depresivno i ne moramo ga bez osvrtanja odložiti u kantu za smeće ali ne očekujte puno ako krenete u avanturu o najgorim periodu našeg života jer takva jedna priča zaslužuje mnogo bolje temelje i puno više srca.

Ocjena:4/10

Middle School: The Worst Years of My Life (2016) on IMDb

Previous articleThe Autopsy of Jane Doe – Obdukcija Jane Doe (2016)