Moj život bez mene – Wakefield (2016) Recenzija Filma

Žanr: Drama
Godina: 2016
Redatelj:   Robin Swicord
Glavne uloge:  Bryan Cranston, Jennifer Garner, Beverly D’Angelo
Trajanje filma: 01:46:00
Datum izlaska:    02.09.2016 (svjetska premijera)

Redatelj Robin Swicord, Wakefield je drama koja se udaljava od konvencionalnih standarda, ulažući sve svoje emocionalno opterećenje u snažnu glavnu ulogu. Iako je krajnji rezultat zanimljiv, ali nemojte zanemariti da spor napredak scenarija ima sve gledatelje da iritira koji nisu mogli prilagoditi prijedlog parcele od početnih minuta.

Howard (Bryan Cranston) ima život luksuza, s uvezenim automobilom u garaži i domu iz snova. Međutim, njegov brak s Dianom (Jennifer Garner) prolazi kroz burnu fazu, uz neprestano djelovanje ljubomore. Howardovo rješenje ove krize je pose osebujno: jednostavno napušta svoj dom, svoju obitelj i svoje stvari kako bi živio na tavanu s pogledom na njegov dom. Odatle špijunira Dianinu rutinu i primjećuje kako se njezin život odvija bez njegove prisutnosti.

Cranstonova luksuzna izvedba dokazuje još jednom da je jedan od najboljih glumaca svoje generacije, čini Wakefield ugodnim: igra čovjeka koji je na tankoj liniji koja razdvaja ludost od zdravog, razmišljajući o novom načinu života koji će mu ponovo otkriti i shvatiti tko je on. Naravno, Diana očajnički nema vijesti o svom mužu, ali vrhunac filma je kako Howard interpretira ovu situaciju, a ipak samo uočava bol i tjeskobu drugih članova njegove obitelji na čvrstim ranama prošlosti (koje se govore iz kratkih flashbackova, od prvog susreta između parova do nedavnih borbi).

Budući da ne postoji metodična skripta, postoje mali strukturni problemi koji mogu ugroziti konačni prijedlog: prikazani vremenski odnos uopće nije jasan (i trajanje filma je malo duže nego što je bilo potrebno) daje dojam da je nekoliko scena reciklirano u sobi za montažu kako bi pokušale ukrasiti neke od Howardovih osobina ličnosti. Otvoreni završetak koji predlaže Swicord također je predmet kontroverzi – ali u ovom slučaju vjerujem da je prijedlog upravo to pitanje dovesti u razgovor s gledateljem, bez prisiljavanja na odgovor.

Ocjena 3/5

Wakefield (2016) on IMDb

Titlovan Trajler: