Na plaži Chesil – On Chesil Beach (2017) Recenzija Filma

-

Na plaži Chesil (2017)
On Chesil Beach

Žanr: Romansa | Drama
Redatelj: Dominic Cooke
Producent: Ian McEwan, Ian McEwan
Glavne uloge: Saoirse Ronan, Emily Watson, Samuel West, Anne-Marie Duff, Bebe Cave, Adrian Scarborough, Billy Howle, Bernardo Santos, Jonjo O’Neill, Bronte Carmichael. David Olawale Ayinde, Christopher Bowen, Philip Labey, Imogen Daines, Oliver Johnstone
Zemlja: Engleska
Trajanje filma: 01:50:00
Datum izlaska: 07.09.2017 (svjetska premijera)
B i H –
Hrvatska 21.03.2019.
Srbija –

Ovaj film služi kao drugi nedavni film u kojem se pojavljuju Saoirse Ronan i Billy Howle kao par nakon The Seagull . Kako je filmska industrija takva kakva jest, nije jasno koji je film prvi napravljen, ali teško je poreći njihovu rastuću hemiju. Iako je bila zasjenjena velikim odlomkom The Seagull, ovdje je bila na punom ekranu. Imali su film, temeljen na istoimenom romanu, svi za sebe, igrajući mladi bračni par po imenu Florence i Edward.

Na plaži Chesil Filmske Recenzije

I Florence i Edward upravo su započeli svoj medeni mjesec u hotelu na plaži. Florence je bila talentirana violinistica i Edward, sveučilišni diplomac i ambiciozni autor. Na rubu njihovog braka, pokazali su niz sjećanja na svaki dio njihov život koji su doveli do toga da su se prvi put sreli i zaljubili. Dolazeći iz različitih sredina, svaki je živio drugačije živote s različitim društvenim pritiscima i uzeo ta iskustva u svoj brak. Međutim, struktura pripovijedanja utjecala je na zamah radnje i ostavila priču pomalo nepovezanu.

Firenca i Edward bili su mladi, što ih je učinilo sretnim i neugodnim, jer su prvi put doživljavali bračni život, pogoršavajući se kako je došlo vrijeme da se njihov brak približi. Njihov brak bi uskoro došao do zastoja kada bi stvarnost braka počela da se nameće za oboje. Priča počinje da se raspada nakon tog sudbonosnog trenutka kada film naglo prelazi u budućnost, uključujući i loše starenje. Ovaj posljednji dio filma nije dodao toliko koliko smo vidjeli gdje su njihovi životi otišli otkad su se odvojili od njih, ali su njihove sudbine bile neizbježne.

Ronana i Howlea

To je bio prekrasan film koji je trebalo promatrati zahvaljujući izvrsnoj kinematografiji, a scene na plaži bile su očigledna iznimka. U konačnici, ovaj film ne bi radio ako ne i na snažnim nastupima Ronana i Howlea i njihove velike hemije. Oni su bili uvjerljivi i manjkavi par pun nesigurnosti koje su oživjele njihove nevjerojatno nijansirane predstave. Bilo je mnogo toga što se događalo pod površinom sa svakim od njih, iako bi bilo lijepo vidjeti priču dublje.

Bilo je mnogo emocija koje su se prikazivale od svakoga od njih, s tim da je scena raspada bila najbolja jer je bila rezultat svih njihovih nagomilanih emocija koje su izlazile. To je bilo neizbježno, ali njihovo je putovanje još uvijek bilo zanimljivo gledati. Ronan i Howle, Ronan je bila dobra kao i uvijek, međutim, Howleova se izvedba više isticala onako kako je imao malo više posla. Ponekad se činilo da je priča više o Edwardu nego o Firenci.

Sve u svemu, ovo je bio dobar romantični film s nevjerojatnom kinematografijom i čiji je nedostatak dubine i nepovezane priče nadoknađen hemijom i odličnim nastupima Saoirsa Ronana i Billyja Howlea. IMDB ocjena filma: 6.3/10

PRESUDA

Na plaži Chesil Sve u svemu, ovo je bio dobar romantični film s nevjerojatnom kinematografijom i čiji je nedostatak dubine i nepovezane priče nadoknađen hemijom i odličnim nastupima Saoirsa Ronana i Billyja Howlea.

NAJNOVIJE

I Still Believe (2020) Trailer Filma

U kinima od Mart 2020. Godine Naziv: I Still Believe (2020) Redatelj:...