Najbolje od njih – Their Finest 2016 Recenzija Filma

Žanr:  Comedy, Drama, Romance
Redatelj:  Lone Scherfig
Glavne uloge:   Gemma Arterton, Sam Claflin, Bill Nighy
Trajanje filma: 01:57:00
Datum izlaska:    11 September 2016
                    Srbija    07.09.2017.

Their Finest [2017] je film o izradi filmova. Tačnije, o stvaranju propagandnih filmova tokom Drugog svjetskog rata. Bivša tajnica, Catrin Cole (Gemma Arterton), zaposlena je za pisanje “slop” (ženski dijalog) za produkcijsku firmu, nadajući se da će stvoriti savršen propagandni film. U pozadini Londona tokom Blitza, ona se bori sa sve smješnijim zahtjevima iz ratnih ureda, strahovitih glumaca i kao samostalna pisačica u sobi punoj muškaraca.

Redatelj Lone Scherfig i scenarist Gaby Chiappe prilagođavaju roman (Their Finest Hour and a Half) od Lisa Evan. Tako stvaraju šarmantnu, često u jednakim dijelovima smiješnu i tragičnu priču o preživljavanju, čak i o uspjehu u opasnim vremenima. “Their Finest” također je propagandni film koji se bavi pitanjima jednakopravnostima za žene i borbe starijih radnika.

Film je imao veliki osjećaj autentičnosti od seta dizajna, kostima i ponižene palete boja. Sve u svemu, kinematografija je izvrsno radila na zarobljavanju bijesa ratnih 40tih u Londonu. Dok se rat upotrebio kako bi se priča odvijala naprijed i kako to utječe na svaki od likova, Film je bio mnogo zanimljiviji kada se bavio njihovim odnosima i kako su napredovali tokom izrade filma. Dok su Cole i Buckey imali pristojnu hemiju, Buckley je bio nerazvijen kao lik čija se jedina svrha činila da podupire Colea.

Gluma je bila najbolji dio filma, a Arterton i Nighy bili su jako dobri. Gemma Arterton je bila izuzetno simpatična kao Cole čije je putovanje postalo privlačno gledati. Ona je donijela pravi osjećaj izvornosti i pokretačke snage, podizanjem filma svojim izvedbama i stvaranjem njezina lika iz korijena. Bill Nighya je bilo zabavno gledati i donio je gravitaciju ulozi. Ukrao je prizore na temelju same prisutnosti, ali je sramotno da ga film nije dovoljno iskoristio.

Sve u svemu, ovo je bio veliki, originalni ratni film koji se osvrnuo na subjekt na osvježavajući način, usredotočujući se na društveni pomak unutar ratom zahvaćenih 1940ih u Londonu i njegov utjecaj na stvaranje propagandnog filma. Gluma je bila najbolji dio filma, a Arterton i Nighy bili su jako dobri.

Ocjena: 3/5

Their Finest (2016) on IMDb

Titlovan Trailer: