Saturday, May 18, 2024

Nestali – The Vanishing (2018) Recenzija Flma

Nestali - The Vanishing (2018) Što se tiče scenarija i velikodušnosti, to je u redu. Ako morate istaknuti nešto pozitivno iznad svega, je fotografija i okruženje. Bez sumnje je ovaj aspekt zbrinut s pažnjom i predanošću.

Nestali (2018)
Tajna Svetionika
The Vanishing

Žanr: Triler | Drama | Misterija
Redatelj: Kristoffer Nyholm
Producent: Joe Bone, Celyn Jones
Glavne uloge: Gerard Butler, Peter Mullan, Ólafur Darri Ólafsson, Gary Lewis
Zemlja: Engleska
Trajanje filma: 01:41:00
Datum izlaska: 04.01.2019 (svjetska premijera)
B i H 21.02.2019.
Hrvatska 21.02.2019.
Srbija 07.03.2019.

Riječ je o psihološkom trileru u režiji Kristoffera Nyholma , čija se redateljska karijera dosad usredotočila na televizijske serije ( Tabu ). Protagonista trio čine Gerard Butler ( 300 ), Peter Mullan ( Redemption ) i Connor Swindells.

Na temelju legende o otoku Flannan, The Vanishing pripovijeda priču o trojici muškaraca zaduženih za brigu o svjetioniku na napuštenom otoku. Čini se da sve dobro prolazi dok ne nađu nešto čudno što će izazvati niz tragičnih posljedica.

Nestali sinopsis

Na napušteni otok dolaze tri svjetioničara. Thomas, James i Donald započinju svoje rutine, sve dok se ne dogodi nešto neočekivano: nailaze na nešto čudno, nešto što nije baš ono što bi svjetioničar trebao gledati. Stvari će se zakomplicirati kad vide brod koji bi mogao imati sve odgovore

Nagrade
Međunarodni festival Sitges: nominiran za najbolji film. 2018

Prije pažljivog analiziranja filma potrebno je ukratko objasniti u čemu se sastoji legenda na kojoj se temelji . Legenda o Flannanskim otocima vodi nas u Škotsku 1900. godine, gdje su misteriozno nestala tri muškarca koji su se brinuli za svjetionik napuštenog otoka. Jedino što su pronašli bio je zaustavljeni sat u 9:30 i stolica na podu. Nema znakova svjetiljki. Britanska kraljevska mornarica pokrenula je istragu kako bi saznala što se dogodilo, ali nije postignut nikakav jasan zaključak koji bi potaknuo sve vrste pretpostavki.

Dok neki tvrde da su se utopili tijekom teške oluje, drugi vjeruju da je uzrok njihovog nestanka neka vrsta kletve, a ostali tvrde da postoji stvorenje koje privlači ljude na more, što dovodi do njihove smrti.

Sada, što se odražava u ovoj legendi u The Vanishing ? Malo ili ništa.

Dobro

Vrijeme je za ulazak u igrani film o kojem je riječ. Ako morate istaknuti nešto pozitivno iznad svega, je fotografija i okruženje. Bez sumnje je ovaj aspekt zbrinut s pažnjom i predanošću, a rezultati su očiti. Snimanje u onim škotskim prirodnim scenama ispunjenim tolikom ljepotom i veličanstvom kao usamljenosti i melankolije je uspjeh porijekla .

Još jedna od pozitivnih točaka Vanishing je u ravnini koja djeluje. Gerard Butler i Peter Mullan daju nam nevjerojatne nastupe kao što su nas navikli, ali ne smijemo zaboraviti mladog Connora Swindellsa, koji izrađuje budućnost u svijetu filma. Ovdje ne ostaje daleko od suigrača i dobro radi. Definitivno se suočavamo s trima zvijezdama triju različitih generacija s različitim osobnostima koje se međusobno ne natječu, ako se ne nadopunjuju , osiguravajući filmu značajnu interpretativnu silu.

Greške

Međutim , Vanishing je daleko od toga da bude okrugli proizvod i ima neuspjehe koji moraju biti istaknuti. Najozbiljniji je njegov spor tempo . U pojedinim dijelovima stagnira, graniči s dosadom, dok se u drugima plašljivo pojavljuje. U svakom slučaju, nikada ne ispunjava ono što biste očekivali od trilera ovog kalibra. Isto tako i za razliku od toga, on prelazi trajanje. Nije potrebno gotovo dva sata da se kaže što je namijenjeno . Previše je punjenja i sinteza bi uvelike pomogla ukupnom rezultatu. Veća ravnoteža između tih aspekata bila bi cijenjena na značajan način.

Što se tiče scenarija i velikodušnosti, to je u redu. Kao što sam rekao, oni nisu bili u mogućnosti u potpunosti iskoristiti legendu na kojoj se temelji . Mogli su se vjernije podupirati, što bi filmu dalo auru fantazije i misterija koja je njima prikladna. Umjesto toga, oni su joj dali realističniji pristup i prekomjerno su se usredotočili na dramatičnu retrospektivu glavnih likova i njihove ponekad pomalo nesuvisle odluke, osobito prema kraju.

Upravo to ćemo sada analizirati: ishod. Tijekom svog razvoja, Nestali postavlja pitanja kako bi javnost bila pažljiva prema ekranu. Međutim, ove zagonetke nikada nisu riješene. Može se razumjeti da je redateljeva namjera da gledatelj razradi vlastite zaključke, ali s ponuđenim tragovima vrlo je komplicirano predlagati logičke teorije. To daje osjećaj da nisu znali kako zatvoriti priču i odlučili se za ovaj razočaravajući i anti-klimatski kraj .

Zaključak

U svakom kinematografskom djelu rečeno je koliko je važno. Nestali ne završava u jednom od ova dva čula i završava lutajući u ništa zbog uglavnom osrednjeg scenarija, u nedostatku ritma energije i pretjeranog trajanja . Srećom, velika fotografija naglašena vrlo uspješnom postavkom, zajedno s interpretacijama razine, spašavaju ovaj film apsolutne katastrofe. IMDB Ocjena Filma: 5.8/10

Trailer Filma Nestali 2018 :

Nestali - The Vanishing (2018) Što se tiče scenarija i velikodušnosti, to je u redu. Ako morate istaknuti nešto pozitivno iznad svega, je fotografija i okruženje. Bez sumnje je ovaj aspekt zbrinut s pažnjom i predanošću.Nestali - The Vanishing (2018) Recenzija Flma