Thursday, May 16, 2024

Pretraživanje – Searching (2018) Recenzija

SUMIRANJE

Pretraživanje - Searching (2018) Sve u svemu, ovaj film je bio veoma zanimljiv i dobro napravljen. Iskreno nisam mogao vidjeti nikakav nedostatak i uživao sam u cijelosti filma. Nije bilo ničega za što bih se uopće mogao žaliti i preporučujem ljubiteljima misterioznog trilera da vide ovaj film.

Pretraživanje (2018)
Searching

Žanr: Drama | Misterija | Triler
Redatelj: Aneesh Chaganty
Producent: Aneesh Chaganty
Glavne uloge: John Cho, Debra Messing, Joseph Lee, Michelle La, Sara Sohn, Roy Abramsohn, Brad Abrell, Gabriel D. Angell, Thomas Barbusca. Gage Biltoft, Kyle Austin Brown, Morgan Peter Brown, Reed Buck, Benjamin J. Cain Jr., Courtney Lauren Cummings
Trajanje filma: 01:42:00
Datum izlaska: 25.08.2018 (svjetska premijera)
B i H 27.09.2018.
Hrvatska 27.09.2018.
Srbija 27.09.2018.

David Kim (John Cho – Harold & Kumar, serije Star Trek reboot itd.) bio je jedan otac čija je kći Margot (Michelle La) još bila u srednjoj školi. Jednog jutra nije mogao dobiti Margot i shvati da je nestala. Panika s mislima da je izgubi, David je morao prijaviti incident policiji. Glavni istražitelj njezinog slučaja bio je detektiv Rosemary Vick (Debra Messing – Will & Grace TV serija, Open Season itd.) koji je bio veoma posvećen pomoći Davidu.

Što se dogodilo Margotu? Hoće li se ikada naći? Pronađite ih sve u ovom vrlo jedinstvenom trileru.

Pretraživanje Filmske Recenzije

Wow ovaj je film stvarno uvelike napravljen. Možda nije bio prvi film koji se u cijelosti prikazuje kroz točku gledišta s ekrana računala ili mobitela, ali to je bio prvi takav film koji smo moja djevojka i ja vidjeli. I ovaj je bio nevjerojatan. Od prvog trenutka kada nam se pokazalo postavljanje starije verzije Microsoft sistema (što je donijelo puno nostalgičnih osjećaja za oboje), dalo bi nam nagovještaj o tome kako će se film snimiti.

Ono što je Pretraživanje učinilo tako jedinstvenim bilo je to da je čak i ako je prikazano kroz tu točku gledišta, uspelo da nama publici prezentira toliko neizvjesnosti i napetosti. Ritam je bio stabilan, a tajna koja je okruživala nestalu Margot bila je vrlo intrigantna, a film se uspješno bavio i s našim emocijama. Čak i tijekom prvih nekoliko minuta, film je već imao emotivan trenutak.

Također sam osjetio da je glumac Johna Choa ovdje kao otac nestalog tinejdžera bio nevjerojatan. Bio je doista uvjerljiv i njegovi su izrazi stvarno mogli reći sve ono što je morao da osjeća ili pomisli. Debra Messing također je bio odličan u svojoj ulozi detektiva, dok je Michelle La koja je igrala kćerku koja je nestala također uvjerljiva. (Postojala je jedna scena koju je moja djevojka primijetila gdje se njezin izraz lica promijenio vrlo drastično za nekoliko sekundi). Druge važne uloge Joseph Leea kao Davidovog brata Peter i Sara Sohn ( Furious 7, Sense8 TV serije i sl.) kao Margotina majka Pamela.

Redatelj Aneesh Chaganty

Mislim da je redatelj Aneesh Chaganty u svom prvom punom redateljskom filmu bio vrlo dobar u izradi ovog filma (on je bio i koautor). Btw, film je producirao Timur Bekmambetov koji je također proizveo sličnu vrstu filma, ali s užasnim žanrom Unfriended i njegovim nastavkom, plus režijski filmovi poput Wanted, Abraham Lincoln: Vampire Hunter itd.

Glavna atrakcija filma ovdje je definitivno priča i jedinstvena priča pripovijedanja plus naravno i sama misterija. Nisam mogao pogoditi kakav bi bio kraj i moram reći da sam uživao u ovom filmu. Moja djevojka također je bila među zadovoljnom publikom. Koja je bila vrlo dobro upijena u film i bila je potpuno fokusirana i usredotočena na to gledanje. Zbog čega je to bilo divno iskustvo da to vidimo u kinu, kao i obično, bilo bi malo neugodne publike koja nije mogla prestati razgovarati jedni s drugima i tako dalje. Prije nego što sam zaboravio, ovaj film nije imao jezivu nasilnu scenu i loš jezik, tako da je bio dovoljno dobar za tinejdžere (dakle ocjena 13).

Sve u svemu, Pretraživanje film je bio veoma zanimljiv i dobro napravljen. Iskreno nisam mogao vidjeti nikakav nedostatak i uživao sam u cijelosti filma. Nije bilo ničega za što bih se uopće mogao žaliti i preporučujem ljubiteljima misterioznog trilera da vide ovaj film. Međutim, za one koji ne cijene gledanje filma s točke gledišta iz ekrana računala ili mobitela. Možda to nije najbolja opcija. Ali oni koji žele pokušati vidjeti nešto drugačije, onda vjerujem da će ovaj film definitivno biti prema vašim željama. Tvoj izbor. IMDB Ocjena Filma: 7.8/10

Pretraživanje - Searching (2018) Sve u svemu, ovaj film je bio veoma zanimljiv i dobro napravljen. Iskreno nisam mogao vidjeti nikakav nedostatak i uživao sam u cijelosti filma. Nije bilo ničega za što bih se uopće mogao žaliti i preporučujem ljubiteljima misterioznog trilera da vide ovaj film.Pretraživanje - Searching (2018) Recenzija