Trajanje filma: 01:51:00
Datum izlaska: 22.05.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :  28 October 2017 (USA)
B i H 25.01.2018.
Hrvatska 25.01.2018.
Srbija 25.01.2018.

Spektakularan, snažan i potreban. Nakon ogromnog uspjeha Tangerine , Sean Baker još jednom pokazuje jedinstveni kritički smisao. Pored ponavljanja hvale režiseru, s uvjerenjem mogu reći da nosi sa sobom suštinu nezavisnog filma, stvarajući spektakularne filmove iz priča koje nikad neće biti holivudski cilj s malo novca i puno kreativnosti za rješavanje problema.

Orlando, Florida. Navikli smo čuti ime ovog grada u temama vezanim uz Disney. Bogatstvo i požuda također su sinonim. Međutim, postoji još jedna strana regije – sastavljena od skromni ljudi, samohranih majki i starih ljudi koji pokazuju koliko je američki san pogrešan. Ovo je Bakerov cilj. Svjedoci smo rutine tradicionalnog američkog motela koji se nalazi u satelitskom gradu Kissimmeeu kojeg vodi Bobby (Willem Dafoe). Uz strogu politiku stanovanja (niko ne može da se nastani tamo) – putnici se moraju okrenuti kako bi organizirali novac za tjedni najam, znajući da je taj krov privremen.

Pratimo svakodnevni život Halleyja (Bria Vinaite), koja čini sve što može kako bi svoju kćer Moonee (Brooklynn Prince) prehranila, čak i uz bezalkoholna pića i jeftinu industrijaliziranu hranu. Od Mooneeove igre sa svojim prijateljima, Scooty (Christopher Rivera) i Jancey (Valeria Cotto) vidimo kako djeca žive koja se ne uklapaju u Disneyovu savršenu svjetsku kategoriju, izmjenjujući vrijeme s lutkama, šetnjama i molbama da bi kupili sladoled.

Unatoč tome što ima više novca za reprodukciju ove produkcije, Baker ne bježi od svojih tradicionalnih karakteristika. Fotografija je vrlo slična onoj od Tangerine (poboljšanja su samo tehnička) – a veliki uglovi u temeljnim dijalozima naglašavaju dragocjeni rad montaže.

Velika razlika u ovom filmu je da uspostavi svoju društvenu kritiku iz svijeta kojeg vidi dječakov pogled. Halley prostitutka, daje malo udaraca i prodaje krijumčarenu robu da preživi još jedan dan. Država koja šalje odbor za skrbništvo da analizira njeno ponašanje i provjerava pitanja o skrbništvu njene kćeri je isti koji ne nudi mogućnosti integracije.

Kao i obično, Baker uspijeva izvući najviše od glumaca bez iskustva u filmu. U ovom slučaju, iskustvo Dafoe koristi se kao čvrsti temelj za istraživanje specifičnih potencijala ostatka glumca. Naravno, vrhunac je mlad Brooklynn Prince, koji oduševljava svojom izravnim vokabularom i njegovim izražajnim licem. Vinaite, u svojoj prvoj ulozi, također donosi veliku izvedbu – pokazujući različita lica kompleksnog karaktera.

Film koji ostavlja pitanja

Infantilna fantazija malo po malo ostavlja prostor za dramu stvarnog života ili incidentom koji kompromitira odnos Halley s majkom Scooty ili s pedofilom u potrazi za novom žrtvom. U kadencirati i ozbiljnom putu, otvorena je rana siromaštva u zemlji za koju se kaže da je prosperitetna i koja nudi jednake uslove za sve.

Zaključak je iznimno učinkovit – a javna reakcija pokazuje visoku razinu ove proizvodnje. Projekt Florida zasigurno je jedan od velikih filmova iz 2017. godine. Utjecaj u posljednjih nekoliko minuta ostavlja nekoliko pitanja spremnih za raspravu. Prava bioskopska klasa, s iskustvom koje izaziva razne emocije.

Ocjena Filma: 4/5

IMDB Ocjena Filma: IMDb