Stanlio i Olio – Stan & Ollie (2018) Recenzija Filma

Zemlja: Kanada, Engleska, SAD
Trajanje filma: 01:38:00
Datum izlaska: 10.01.2019 (svjetska premijera)
B i H 25.05.2019.
Hrvatska 25.05.2019.
Srbija 25.05.2019.

Prvo, moram priznati da nikada nisam vidio nijednu od onih starih klasičnih holivudskih komedijskih filmova Stana Laurela i Ollieja Hardyja. Naravno, čuo sam za “Sinove pustinje” (1933) u vrijeme kad sam postao ozbiljniji o filmovima, ali taj film i mnoge druge Laurel i Hardy filmove nekako su mi izmakle u posljednja dva desetljeća, i sada me podsjeća Ta sramotna činjenica opet nakon gledanja “Stan & Ollie”, koji je slučajno jedan od užitaka komedija filmova koji je izašao tijekom prošle godine.

Film započinje sa Stanom (Steveom Cooganom) i Olliejem (John C. Reilly) sredinom njegove glavne sezone tijekom 1930-ih. Dok je Ollie bio zadovoljan sadašnjim ugovorom sa svojim šefom holivudskog studija Hal Roachom (Danny Huston) uglavnom zbog njegovog lagodnog načina života punog alkohola, kockanja i dama, Stan misli da zaslužuju više plaćanja s obzirom na njihovu rastuću slavu i popularnost, i to Razlika između njih kasnije dovodi do vrlo ogorčenog trenutka koji uzrokuje ozbiljan raskol između njih.

Stan & Ollie Filmske Recenzije

Priča se kreće naprijed do 1953., a vidimo Stan i Ollie kako kreću na svoju glazbenu dvoranu u Britaniji i Irskoj. Iako njihova slava i popularnost blijedi tijekom posljednjih godina, još uvijek se mogu dobro slagati jedni s drugima na pozornici, a oni zasigurno dobro nasmiju svoju publiku iako broj publike obično nije tako visok kao što su se nadali. Dok marljivo prolaze kroz raspored putovanja, Stan nastavlja raditi na brojnim stripskim idejama za njihov mogući novi komedijski film koji će se jednog dana moći financirati, a Ollie je svakako spreman dati povratne informacije o tim stripskim idejama.

U međuvremenu, stvari postupno postaju bolje za Stan i Ollie kad pristanu raditi više javne promocije, kao što je predložio njihov turistički producent Bernard Delfont (Rufust Jones). Dok se više prikazuju publici, nastupaju u svojim glazbenim dvoranama marljivije nego prije, a posljedično tome dobivaju puno više pozornosti nego prije kada će konačno nastupiti pred velikom publikom u velikoj glazbenoj dvorani u Londonu. ,

Naravno, tu je neizbježno došlo do točke u kojoj su se pojavili neki stari zamjeri između Stana i Ollieja, ali scenarij Jeffa Popea, koji je inspiriran AJ Marriotovom knjigom “Laurel & Hardy – The British Tours”, mudro ne pretjeruje ovaj sukob između Njegova dva glavna lika, a da nikada nisu izgubila svoj stripski duh, i redatelj Jon S. Baird stalno održava lagano raspoloženje filma kako bi ga dobro uravnotežio između humora i patosa. Iako ne možemo pomoći, ali zabavljamo se time kako Stan i Ollie neprestano guraju i povlače jednan drugog kad god su zajedno, također vidimo koliko je njihova veza bila jaka unatoč mnogim lošim osjećajima između njih, a nekoliko ključnih scena tijekom druge polovice filma su prilično mučne zbog toga.

Glumci

Iznad svega, film je dobro usidren od dva prekrasna glavna izvođača. Dok je nosio teške šminke kao što je potrebno, John C. Reilly, koji je bio jedan od mojih omiljenih glumaca otkako sam ga došao primijetiti preko njegove podupiruće uloge u “The River Wild” (1994), bez muke se uranja u njegovu ulogu , a isto se može reći i za Stevena Coogana, koji je po prvi put privukao moju pažnju putem “Oko svijeta za 80 dana” (2004), a zatim je pokazao značajan raspon svog talenta kroz razne filmove kao što je “The Trip (2010) i „Philomena“ (2013.). Od samog početka, oni su temeljito uvjerljivi kao njihovi odgovarajući likovi, i definitivno pomaže da se učinkovito nadopunjuju kroz svoju kemiju bez napora na ekranu.

Posebno mi se sviđa kako Coogan i Reilly spretno moduliraju komične interakcije između njihovih likova. Kako bi odražavali dramatični luk svojih likova duž radnje. Tijekom ranih scena u filmu, Reilly i Coogan namjerno odbacuju svoje komične vibracije, pa se njihovi likovi doista osjećaju kao da prolaze kroz svoje rutinske komedijske skice na pozornici, a mi smo jednako blago zabavljeni kao publika koja to gleda. Kako se njihovi likovi postupno poboljšavaju s više radosti i međusobnog odnosa, Coogan i Reilly u skladu s tim izgledaju urnebesnije kao što se traži, i moram priznati da nisam mogao pomoći, ali se smijem dok gledam vrlo smiješnu scenu skicirane komedije u kojoj njihovi likovi traže svakog. drugi na pozornici dok se konačno ne isporuči lijepa bušačka linija, a zatim slijedi bučan odgovor publike.

Iako su Reilly i Coogan nedvojbeno glavna predstava filma. Nekoliko drugih glavnih glumaca filma drži svoje mjesto dobro oko Coogana i Reillyja. Dok su Danny Huston i Rufus Jones dobri u svojim pratećim ulogama. Shirley Henderson i Nina Arianda čine mnogo više od očekivanog kao brinući se supružnici Stana i Ollieja. A također pružaju obilje zabave dok pokazuju koliko su njihovi likovi različiti su jedni od drugih kao Stan i Ollie.

Sve u svemu, “Stan & Ollie” je šarmantan i zabavan komedijski film koji dobro podupire simpatičan duo nastup Coogana i Reillyja. A vjerojatno ćete željeti provjeriti one filmove Laurel i Hardy jednog dana nakon završetka filma. Koliko sam mogao vidjeti iz onoga što je prikazano na kraju filma. Laurel i Hardy doista su bili impresivni komični duo za pamćenje. A film zasigurno djeluje kao lijep danak njihovom životu i karijeri. IMDB Ocjena Filma: 7/10

PRESUDA

Stanlio i Olio Sve u svemu, "Stan & Ollie" je šarmantan i zabavan komedijski film koji dobro podupire simpatičan duo nastup Coogana i Reillyja. Posebno mi se sviđa kako Coogan i Reilly spretno moduliraju komične interakcije između njihovih likova.

NAJNOVIJE

I Still Believe (2020) Trailer Filma

U kinima od Mart 2020. Godine Naziv: I Still Believe (2020) Redatelj:...