Što nas ne ubije – The Girl in the Spider’s Web (2018) Recenzija Filma

-

Što nas ne ubije (2018)
The Girl in the Spider’s Web

Žanr: Krimi | Triler | Drama
Redatelj: Fede Alvarez
Producent: Fede Alvarez, Jay Basu
Glavne uloge: Sylvia Hoeks, Claire Foy, Lakeith Stanfield, Stephen Merchant, Vicky Krieps, Cameron Britton, Sverrir Gudnason, Claes Bang. Synnøve Macody Lund, Christopher Convery, Andreja Pejic, Beau Gadsdon, Carlotta von Falkenhayn, Alexander Yassin, Sonja Chan
Zemlja: Kanada, Njemačka, Švedska, Engleska, SAD
Trajanje filma: 01:57:00
Datum izlaska: 18.10.2018 (svjetska premijera)
B i H 08.11.2018.
Hrvatska 08.11.2018.
Srbija 08.11.2018.

Postavljen nekoliko godina nakon izvornog filma, Lisbeth Salander (Claire Foy – First Man i sl.) sada je postala osvetnik koja je ponekad štitila i pomogla zlostavljanim ženama. Zahtjev je zatražio Frans Balder (Stephen Merchant – Logan i dr.) da ukrade opasni program nazvan Firefall iz NSA, koji je potaknuo posebnog agenta Needham (Lakeith Stanfield – Sorry to Bother You, Atlanta TV series i sl.) kako bi je slijedili i uhvatili u Stockholmu.

U međuvremenu, zbog ovog programa, Lisbeth je postala i meta opasne organizacije zvane The Spiders predvođena Camillom (Sylvia Hoeks – Blade Runner 2049 itd.). Švedska policija također je bila blizu nje. S toliko je ljudi koji su je slijedili, Lisbeth se obratila starom prijatelju / bivšem ljubavniku Mikaelu Blomkvistu (Sverrir Gudnason – Borg Vs McEnroe i dr.) za pomoć.

Znači, može li Lisbeth pobjeći od svih onih ljudi koji je pokušavaju uhvatiti i osigurati sigurnost ljudi koje je pokušala zaštititi? Nađite ih sve u ovom filmu trileru s fantastičnim akcijama.

Što nas ne ubije Filmske Recenzije

Kao i obično kada vidim nastavak, definitivno bih bio u iskušenju usporediti s prvim filmom (pod nazivom The Girl with the Dragon Tattoo) . Ovaj put sam se malo iznenadio kad vidim različite tonove ovog filma. Prvi film bio je spori gorionik, film s misterijom riješiti s malo opasnosti i vrlo malo djelovanja. No, ovaj je nastavak bio film koji je izgledao kao da se više fokusira na akciju. Nije bilo veće tajne za rješavanje. Moja djevojka je čak rekla da je u prvom filmu postojao osjećaj stila Agatha Christie zbog dijela rješavanja tajne , ali ovdje nije bilo takvog osjećaja.

Prvi film također se osjećao kao uvod u likove s nekima od njih. Gdje su igrali ugledni glumci i glumice poput Daniel Craiga kao Mikaela, Robin Wright kao Erika Berger, plus Christopher Plummer i Stellan Skarsgård kao potporni glumci. Glavni lik Lisbetha odigrala je Rooney Mara koja je dobila nominaciju za nagradu Oscara za svoju ulogu u tom filmu. U međuvremenu u ovom nastavku, sve izvorne likove odigrali su potpuno drugačiji glumci koji možda nisu previše poznati. Za mene osobno, potpuna promjena u igri obično bi se malo navikavao na to. No, budući da nije riječ o TV seriji i prije je bio samo jedan film, nije bilo previše dosadno. Vjerojatno jedini koji mi je nedostajao je Daniel Craig, jer je njegov nastup u prvom filmu ostavio dobar dojam. Dok se ovdje, lik Mikael osjećao samo kao sporedna osoba, a ne muški vođa.

Akcija

Budući da se film fokusirao na akcijski dio, moram reći da je to bilo prilično zabavno. Redoslijed akcije zapravo je bio vrlo dobro napravljen, a Claire Foy je bila prilično dobra u tim borbenim scenama. Njezina karakterizacija kao ova jedinstvena osoba također je bila vrlo uvjerljiva. Ne samo zbog njezinog “čudnog” izgleda, već i načina na koji je govorila ili ponašala. I u ovom nastavku, također smo se malo bolje upoznali s Lisbethovim likom. Prikazano nam je nešto što se odnosi na njezinu prošlost. Posebni efekti (eksplozija, tragovi automobila i pucnjave) bili su vrlo lijepo učinjeni. Šteta što je kino u kojem smo vidjeli film imalo prilično tamni ekran, no zvučni efekti su bili divni, s nekoliko puta da su zvukovi snimanja bili vrlo realistični.

Tonovi

Od svih lijepih stvari koje mogu reći o filmu. Došlo je do jedne stvari koja mi stvarno smeta što sam smatrao zapletom. Osim toga, promjena tonova od rješavanja zagonetke do više akcijskog filma može biti razočaravajuća za ljubitelje takvog žanra. Ako film postane više akcijski, možda bi bilo dobro privući više neodlučne publike. Oni koji traže psihološki triler s dubokim razgovorom, prekrasni scenarij pisanja i uzbuđenje pronalaženja tko je to učinio, možda neće biti previše primjenljiv. Osobno ipak, za mene je još uvijek u redu s tim i ipak sam mogao uživati.

Oni koji nisu znali, Što nas ne ubije temelji se na romanu istog naslova kojeg je napisao David Lagercrantz. Koji je nastavio djelo pokojnog Stiega Larssona koji je napisao prethodna tri romana s istim likovima (ali samo The Girl with the Dragon Tattoo prilagođen filmu holivudskog engleskog govornog područja, dok drugi, uključujući i ovaj, također imaju prilagodbu švedskog jezika u filmovima i TV serijama). Vjerojatno je zbog toga što je druga osoba napisala roman pa je priča imala drukčiji ton i prevedena u različit stil filma.

Sve u svemu, to je bio film koji bi mogao privući neformalnu publiku u potrazi za akcijskim filmom s malo misterije. Nastup Claire Foy kao nove “super” heroine također treba zadovoljiti one koji žele vidjeti žensku ulogu u akcijskom filmu. Međutim, oni koji traže istu vrstu izvornog filma trebaju biti spremni za sasvim drugačiju vrstu filma s manje tajnovitosti i malo iznenađenja. Može biti i razočarana rupom u parceli (ako to slučajno primijetite kao i ja). O drugu stvar koju sam također primijetio bilo je trajanje filma prema najvećoj internetskoj stranici za filmsku bazu podataka trajalo je 117 minuta. Btw, u filmu nije bilo srednje ili post-krajne kreditne scene.

Dakle, ako ste zainteresirani za promatranje Što nas ne ubije , moja preporuka bi bila da vidite u kinu s boljim i svjetlijim ekranima, kako biste bolje uživali u filmu. IMDB Ocjena Filma: 6.1/10

Titlovan Trailer Filma Što nas ne ubije :

PRESUDA

Što nas ne ubije - The Girl in the Spider's Web (2018) Dakle, ako ste zainteresirani za promatranje ovog filma, moja preporuka bi bila da vidite u kinu s boljim i svjetlijim ekranima, kako biste bolje uživali u filmu. Sve u svemu, to je bio film koji bi mogao privući neformalnu publiku u potrazi za akcijskim filmom s malo misterije. Nastup Claire Foy kao nove "super" heroine također treba zadovoljiti one koji žele vidjeti žensku ulogu u akcijskom filmu.

Najnovije

Line Of Descent (2019) Trailer Filma

Brendan Fraser glumi sumnjivog trgovca oružjem u novom traileru za zločinački triler "Line Of Descent" u New...