Tajna veza – Allied 2016 Recenzija Filma

Žanr: Drama, Romantika, Triler
Godina: 2016
Redatelj: Robert Zemeckis
Glavne uloge: Brad Pitt, Marion Cotillard, Jared Harris
Trajanje filma : 02:04:00
Datum izlaska :   23 November 2016 (USA)

Film koji je djelovao vrlo obećavajuće kombinacija špijunskog trilera i romanse u vrijeme drugog sv. rata. Brad Pittom i Marion Cotillard kao glavnim glumcima djelovalo je jako obećavajuće, ali prve sumnje su se pojavile kad su objavili službeni trailer koji je davao dojam da se u njemu previse toga otkrilo. Sve sumnje su se obistinile, ako ste ranije pogledali trailer onda nema nikakvog smisla gledati “Allied”. Trailer pokazuje cijeli tok radnje i u njemu je otkriven glavni događaj u filmu koji je trebao biti šokantna prekretnica. Ovako ostaje da je “Allied” samo na trenutke zanimljiva priča u kojoj je potencijal ostao neiskorišten, a Zemeckis nam ovog puta nije ponudio gotovo ništa vrijedno spomena osim izvrsne Marion Cotillard koja dominira svakom scenom u kojoj se nalazi.

Kanadski časnik RAF-a (Royal Air Force) Max (Brad Pitt) koji dolazi na tajni zadatak za vrijeme drugo sv. rata u Casablancu. Tamo mora pronaći pripadnicu francuskih snaga Marianne Beauséjour (Marion Cotillard) s kojom mora glumiti da je u braku, a oboje imaju zadatak da izvrše atentat na veleposlanika njemačke u Maroku. Kada su obavili uspješno misiju, par se zaljubljuje i počinju da žive u Londonu. Živjeli su skupa sve dok jednog dana Max ne dobije telefonski poziv od britanske tajne obavještajne agencije.

“Allied” je prvenstveno romansa. U početku Max (Brad Pitt) djeluje potpuno nezanimljivo, dok Marion Cotillard briljira u dijelovima radnje filma koja se događa u “francuskom” Maroku. Od samog početka i prvog susreta Maxa i Marianne, vidljiva je Zemeckisova orijentacija na razvijanje njihovog odnosa zbog čega pati razvoj kompletnije priče. Ako konstatiram da je Pittov francuski minus, treba naglasiti da je Cotillardin francuski ogroman plus za film. Cotillard je briljantna tijekom cijelog filma (pogotovo u prvom dijelu), a nezainteresirani Brad Pitt se ipak polako budi kako film ide prema kraju.

Scenarij filma potpisuje Steven Knight. Scenarij ima previse “rupa” tj vremenskog razdoblja iz zajedničkog života Maxa i Marianne koji je preskočen, dok je u nekim dijelovima Steven odradio dobar posao.Zbog toga se gubi veza gledaoca s likovima koja je specifična za većinu Zemeckisovih filmova. Radnja filma djeluje jako zbrzana, a ‘skakanje’ događaja jedan na drugi se ponekad čini tragikomično i gubi se kompletno značenje prikazane scene.

Klišeji i patetika svakako nisu nešto sto bi gledaoc poželio tijekom filma. Sama zavrsnica filma je totalni fijasko. Gledajući sve ukupno “Allied” i nije tako los film, ali sami kreatori trailera su i ujedno i tvorci njegove propasti.Uzalud Cotillard koja blista u filmu, poznata imena kao što su Brad Pitt i Robert Zemeckis, prekrasna scenografija,kostimi i zanimljiva priča kada su dugo otkrio sve najvažnije događaje u filmu prije premijere.

Ocjena 6/10

Previous articleStado 2016 Recenzija Filma
Next article10 najboljih Božićnih filmova