Teorija svega – The Theory of Everything 2014 Recenzija

Žanr: Biografski, Drama
Redatelj: James Marsh
Glavne uloge: Felicity Jones, Eddie Redmayne, Emily Watson
Trajanje filma : 02:03:00
Datum izlaska :  7. Studeni 2014.

Pogled na rani život i vezu između poznatog fizičara i matematičara Stephena Hawkinga i djevojke Jane, koju je upoznao na fakultetu.

Ovo je vjerovatno bio jedan od najočekivanijih filmova godine, ako ne i najočekivaniji biografski film, pa je i mene sve to zaintrigiralo jer sam želio vidjeti koliko je vjerovodostojno prenesen život ovog slavnog fizičara iz stvarnosti na ekran.

Iako ga ne pratim, ni njega kao ličnost, ni njega kao ateistu koji razotkriva misterije svemira koristeći se metodama koje je počeo učiti na priznatom univerzitetu. ne može se zanijekati niti umanjiti veličina jednog Stephena Hawkinga. Eh, pošto se imalo u planu snimiti film o njemu, mislim da niko ništa nije drugo ni očekivao osim ogromne doze kvaliteta i nešto što će obilježiti ovu godinu na izmaku. Film je prije svega biografska drama, a kao pozadinska tematika je romantična priča između dva glavna lika koja je tu, prije svega što mora biti i što je nezaobilazni dio priče o životu Hawkinga, ali i da bi film bio zanimljiv i ženskom dijelu publike, ali znači dijelu publike. Meni se film učinio sasvim solidnim uratkom i ništa posebno što bih sad na sva usta hvalio. Jednostavno film se ne razmeće glupostima, da se pogledati, i kao takav je dovoljno dobar, ali ono što se definitivno mora izdvojiti je nastupa Eddie Redmayna, koji neće proći bez Oskarove nominacije, garantujem vam. On je savršeno portretirao život Stephena i već je dobio nominaciju za Zlatni Globus, no nagrade i ne bi trebale biti toliki pokazatelji koliko jeste činjenica da je ovo definitivno njegov film i da će poslije ovog biti i više nego tražen. Film je pored te, dobio još 3 nominacije za Zlatni Globus. Uglavnom, bez obzira na preciznost i pristojnost filma, iz njega će se uvijek izdvajati performansi kao stvar zbog koje se film i treba pogledati, ali hvaleći Redmaynea, jedanko jaka bila je i njegova koleginica Felicity.

Ocjena na IMDb.com za ovaj film je 7,7/10 a na Tomatoesima zavidnih 81%. ‘Theory’ je zaradio više od 20 miliona dolara na budžet od 13 miliona dolara. James Marsh je reditelj filma kojeg možda znate po filmovima ‘Shadow Dancer’, ‘Kralj’ ili dokumentarni ‘Project Nim’.

Za mene ovo nije ‘Titanik’ 21. stoljeća niti je nešto što će definitivno oduševiti baš svakoga, ali dovoljno je dobar film da će stojati na vrhu skoro svake liste o uspjesima u ovoj godini na izmaku. A najveći razlog tome su performansi.

Previous articleNevina laž – The Good Lie 2014 Recenzija
Next articleMen, Women & Children (2014) Recenzija