The Captive (2014) Recenzija Filma

Žanr Triler, Crime, Drama, Mystery
Redatelj: Atom Egoyan
Glavne uloge:  Ryan Reynolds, Scott Speedman, Rosario Dawson
Trajanje filma : 01:52:00
Datum izlaska : 12 December 2014 (USA)

Osam godina nakon što je Kasandra nestala, pojavljuju se neki znakovi da je ona možda još živa. Policija, roditelji i ona sama pokušavaju otključati misteriju koja stoji iza njene otmice.

Nismo dugo gledali dobar triler kada je riječ o otmicama, od prošlogodišnjih ‘Prisoners’. Ustvari, dobru mješavinu trilera i drame koja je trebala proći zapaženije nego što jeste. U nadi da će i ovaj biti, bar upola dobar, krenem s gledanjem.

Mislio sam stvarno, duboko u sebi, da će ovaj filmčić sa dobrom pričom i dobrim glumcima biti isplativ za gledanje. No shvatio sam danas da dugo vremena nisam gledao dosadniji i monotoniji film. Nemojte da vas prevari to što se radi o otmici i to što najvaljuju da je riječ o trileru, jer sumnjam da ćete ičim biti zaintrigirani. Nije u pitanju loš film, nego jednostavno ovo je neiskorišten potencijal u kojem su glumci pokazali da su dobri ali da ih je uništila nedinamičnost i činjenica da ćete jedva čekati da vidite kraj filma, ali ne jer ste radoznali i želite znati šta se zbilo, nego jer je smor. Možda će vas privući triler, misteriozni poster i to što vas pokušavaju privući time da je reditelj filma nekad osvojio Oskar, ali sve će ubrzo pasti u vodu, vjerujte mi. U suštini, priča o otetoj djevojčici, koja skače iz jednog vremensko perioda u drugi, rijetko će kome zadržati pažnju. Barem je Ryan Reynolds pokazao još jednom da je prošlo vrijeme kada je on bio glumac amater te da definitivno zaslužuje neki jači i bolji film koji će mu donijeti neke veće pohvale i nominacije vrijedne njegovo posla.

Ocjena na IMDb.com mu je 5,8/10 a na Tomatoesima niskih 19%. Reditelj filma, kojeg sam već ranije pomenuo, Atom Eyogan, koji je osvojio Oskara ranije, koji je režirao filmove kao što su ‘Chloe’, ‘Devil’s Knot’, ‘Where the Truth Lies’ i još neke iz 90-ih. Za sada nije poznata cifra koju je film zaradio u kinima.

‘The Captive’ je navodno triler, navodno drama, i navodno dobar film, ali sat i po i koju minutu više priče o kidnapovanoj djevojčici, neće biti dovoljno dobro ni za obične gledaoce kojima je skoro svaki drugi pogledan film remek-djelo. Potraćen potencijal, najkraće rečeno.

Ocjena:3/10

Pogledaj dalje!

Poslijednje Dodano