The Imitation Game – Igra oponašanja 2014 Recenzija Filma

Redatelj: Morten Tyldum
Glavne uloge: Benedict Cumberbatch, Keira Knightley, Matthew Goode
Trajanje filma : 01:53:00
Datum izlaska :   21. Studeni 2014.

Tokom Drugog svjetsko rata, matematičar Alan Turing pokušava razbiti kod sa svojim kolegama kako bi osvojili rat.

‘Igra oponašanja’ je jedan od daleko najočekivanijih filmova 2014te godine i s razlogom je držao tu titulu jer rijetko nas znaju počastit ovako kvalitetnom mješavinom ratne drame i trilera.

I evo konačno je film procurio online i imao sam tu priliku da ga odgledam u miru jer govorimo o jednom filmu sa komplikovanom tematikom pa mu je dosta važno posvetiti pažnju. I iako sam ga odgledao u komadu, nekako mi se opet čini da ga nisam baš dobro savladao, mislim tu čitavu stvar sa rješavanjem koda enigme, ali poruku koju film šalje i ta strast s kojom je urađen, neporecivi i nenadmašivi su. Prije svega, kupila me priča filma pa sam krenuo u nadi da će čitav film biti propraćen tim nekim misterioznim tonom i predratnom atmosferom u Britaniji koja se jasno mogla osjetiti u čitavom projektu. No sa samim krajem filma ja sam ostao oduševljen ‘Igrom oponašanja’ koja je dokazala da film, iako se bazira na matematici i na rješavanjem kodova, svejedno može imati duboku i snažnu priču, može imati emocije i na kraju dušu, zbog čega je toliko i cijenjen film koji će defnitivno biti jedna od vodećih konkurentskih ostvarenja na nadolazećim dodjelama nagrada. Od peformansa za naježit se koje dolaze od Cumberbatcha i Knightley, jednako je dobar i Good, Mark Strong ali i mladi britanski gulmac Matthew Beard, koji se odlično snašao u ulozi mladog matematičara koji je takođe na velikom gubitku u želji da donese pobjedu svojoj zemlji.

Ocjena na IMDb.com mu je zavidnih 8,3/10 a na Tomatoesima odličnih 90%. Reditelj filma je Morten Tyldum inače norvšekog porijekla a njegov najpoznatiji film je svakako ‘Headhunters’ koji nije samo obišao Evropu, nego čitav svijet, kao jedan uspješan i dobar film. Film je zaradio preko 71 milion dolara širom svjetskih kina a tek je prije mjesec i po ugledao svjetlo dana.

Odličan spoj djelića ‘Genijalnog Uma’, ‘Šerloka Holmsa’ i ‘Pijaniste’, ovaj film ne ostavlja nikog ravnodušnim jer je uložio tako puno da pravom slikom dostavi život genija Alana Tjuringa i kapa mu dole, jer je uspio u tome.

Ocjena:9/10

Kruds Novo Doba – The Croods: A New Age (2020) Recenzija Filma

Prikupivši više od 587 milijuna američkih dolara prihoda i pobijedivši u nominaciji za najbolji...