The Ultimate Playlist of Noise (2021) Recenzija Filma

Glavne uloge:  Keean Johnson, Madeline Brewer, Oliver Cooper, Ariela Barer, Emily Skeggs, Carol Mansell, Ian Gomez
Zemlja: USA
Trajanje filma: 99min
Datum izlaska: 15.01.2020 (svjetska premijera)
U kinima od : ///

Ultimate Playlist of Noise ima nekoliko lijepih i srdačnih trenutaka, ali nedostaje mu snažan središnji odnos i često je previše formuliran.

Slijedeći tragove YA prethodnika kao što su The Fault in Our Stars, Everything Everything i Before I Fall, The Ultimate Playlist of Noise vođen je nesretnom situacijom – jednim razornim i životnim trenutkom koji mijenja mladi život i promjene glavnog junaka njegov tijek zauvijek. Veliki je obrat u tome što film zapravo nije zasnovan na YA romanu, iako slijedi istu formulu. Ultimate Playlist of Noise ima nekoliko lijepih i srdačnih trenutaka, ali nedostaje mu snažan središnji odnos i često je previše formuliran.

The Ultimate Playlist of Noise Filmske Recenzije

Ultimate Playlist of Noise nije zainteresiran za promišljeno istraživanje tinejdžera koji će živjeti gluh. Dapače, to je razlog koji se koristi za pokretanje pripovijesti i razlog koji stoji iza glavnih avantura. U tom smislu, The Ultimate Playlist of Noise previše se uhvati u odavanju lažnog osjećaja ugode i topline. Međutim, film je potaknut sjajnim izvedbama i obiteljskom dramom koja omogućuje njegovoj priči procvat i zalaženje u dublji i nijansirani teritorij.

Marcus Lund (Keean Johnson) audiofil je koji ne voli ništa više od snimanja mješovitih traka za svoje učitelje i kolege iz razreda. Vođen zvukom muzike i pokušava da oda počast svom pokojnom bratu Aleksu, koji je preminuo nakon što je spasio Markusa od požara, u svemu što radi. Međutim, sve se mijenja nakon što Marcus doživi napadaj koji dovodi do otkrića tumora na mozgu. Iako je potencijalno benigni, liječnici vjeruju da je rizik i odlučuju se na operaciju mozga koja bi ne samo uklonila tumor, već bi trajno oduzela Marcusovoj sposobnosti da čuje zvukove koje najviše voli. Skrhan je i kreće na putovanje do New Yorka, zajedno s glazbenicom Wendy (Madeline Brewer), kao posljednji pokušaj da čuje i snimi sve zvukove koji će mu nedostajati, uključujući glas njegova brata.

Osobnost filma

Ultimate Playlist of Noise želi biti neobičan, nezaboravan, dramatičan za dobre osjećaje i u nekim aspektima uspijeva, dok u drugima ne uspijeva. Film koji je režirao Bennett Lasseter, a scenarij Mitchell Winkie, usidren je na osobnom putovanju Marcusa, čija je priča o punoljetnosti istodobno ispunjena optimizmom i tvrdim istinama. Reakcija koju ima na dijagnozu mnogo je drugačija od drugih i Marcus odlučuje usmjeriti svoju energiju na putovanje i druženje s djevojkom iz snova. Tu se film počinje rasplamsavati jer je Wendy karakterizirana uglavnom magičnom djevojkom iz snova, koja je uglavnom tu da pomogne Marcusu da ostvari svoje snove.

Najzadovoljnija i najosbnija priča filma Ultimate Playlist ona je između njega i njegove majke Alyssa (Rya Kihlstedt). Par vodi puno sjajnih, teških razgovora koji su dovoljno smisleni da podignu središnju priču filma. Marcusovo putovanje u konačnici postavlja obiteljsku dramu koja likovima daje malo mesnatog materijala s kojim mogu raditi. Možda je jedna od najboljih stvari u filmu kompilacija zvukova koje Marcus snima. U svemu tome postoji nešto čudesno i način na koji je izveden čini razumljivim shvatiti zašto bi Marcus propustio slušati.

Sve što je rečeno, film negdje drugdje posustaje. Veza Marcusa i Wendy nije u potpunosti učinkovita ili dovoljno zanimljiva da nosi film i sporedne likove – Marcusov otac Dominic (Ian Gomez) i najbolje prijateljice Sarah (Ariela Barer) i Laura (Emily Skeggs) – imaju vrlo, vrlo malo da urade izvan fizičkog prisustva na scenama da biste im pružili podršku. Štoviše, drama je često izmišljena, postavljajući sukobe između likova koji se do kraja ne osjećaju uvijek zaslzuženim. Iako The Ultimate Playlist of Noise ne djeluje na svim razinama, njegov lagan ton i Johnsonov istinski prikaz Marcusovih osjećaja nadoknađuju svoje zamke. IMDB Ocjena Filma: 6.4/10

Trailer Filma The Ultimate Playlist of Noise

PREPORUKA

Zadnje Dodano