Friday, April 19, 2024

Udovice – Widows (2018) Recenzija Filma

Udovice - Widows (2018) je najprihvatljiviji film Stiva McQueena do danas. Birački ansambl je sav u formi. Viola Davis je jednako uvjerljiva kao i Veronica. Na površini, Udovice može biti pljačkaški triler, ali u stvarnosti to je mnogo više. McQueen i snimatelj Sean Bobbitt napravili su neke stvarno zanimljive i učinkovite stvari s kamerom.

Udovice (2018)
Widows

Žanr: Krimi | Romansa | Drama
Redatelj: Steve McQueen
Producent: Gillian Flynn, Steve McQueen
Glavne uloge: Elizabeth Debicki, Colin Farrell, Liam Neeson, Carrie Coon, Jon Bernthal, Daniel Kaluuya, Garret Dillahunt, Michelle Rodriguez, Robert Duvall. Viola Davis, Brian Tyree Henry, Lukas Haas, Jacki Weaver, Kevin J. O’Connor, Manuel Garcia-Rulfo
Zemlja: Engleska, SAD
Trajanje filma: 02:09:00
Datum izlaska: 06.11.2018 (svjetska premijera)
B i H 22.11.2018.
Hrvatska 22.11.2018.
Srbija 22.11.2018.

Udovice Filmske Recenzije

Steve McQueen’s Widows je briljantan triler i svjedočanstvo filmskog majstora redatelja. Film je turneja sile.

Nakon što pljačka krene naopako, žene kriminalaca se nalaze u dugovima krivim ljudima. Žene odlučuju da svoju sudbinu prenesu u vlastite ruke sa smionim planom …

Ima toliko toga za ljubav prema Udovice gdje je gotovo nemoguće pronaći grešku. Sa scenarijem McQueen i Gillian Flynn, koji se temelji na romanu Lynda La Plante, Widows nudi upečatljive narativne, višedimenzionalne likove i izvanrednu produkciju filma.

Od zapanjujućeg otvora za skok (sjajno uređeni Joe Walker), Widows je film koji zgrabi gledatelja i odbija da ga pusti. Zemljište je prilično jednostavno, ali postoji toliko mnogo elemenata koji podižu filmski način iznad standardnog trilera. Pejsing radi dobro, a ne samo da stvara napetost prema velikom plijenu, McQueen stvara više niti, svaka s dovoljno bogatim narativom. Likovi su fino podešeni; protagonisti imaju dubinu i osjećaju se realističnim. Film je napet i zadivljujući, a finale gotovo prekrasno. Widows je rijedak film u tome što teški dijalog i akcijski zapakirane scene djeluju jednako dobro.

Udovice

Na površini, Udovice može biti pljačkaški triler, ali u stvarnosti to je mnogo više. Film ima više slojeva. Zanima nas što se događa sa ženama koje nisu glavni hranitelj, i kako pokupe komade u neočekivanim okolnostima. On razmatra političku klimu u SAD kroz lokalnu izbornu borbu. Politička dinastija, pravo određenog demografskog ponašanja i potraga za moći su sve dotaknute. McQueen također okreće svoj objektiv na podjelu između bogatih i siromašnih, i stvarnosti za crne ljude u Americi. Nijedan od tih elemenata nije pretjeran, umjesto toga oni su obloženi dobro zamišljenom pripovijesti.
McQueen i snimatelj Sean Bobbitt napravili su neke stvarno zanimljive i učinkovite stvari s kamerom. Scena u kojoj se Jatemme i njegova posada suprotstavljaju dvojici mladića izvrsno su pogubljeni. Kružna kamera povećava napetost neizmjerno. Isto tako, kasniji snimci nakon pljačke i zapanjujući slijed otvaranja pokazuju talent iza kamere. Rezultat Hans Zimmer je izvrstan, a zvuk je iznimno učinkovit.

Birački ansambl je sav u formi. Viola Davis je jednako uvjerljiva kao i Veronica; ona savršeno prenosi tuge, ljutnju i strah od lika. Elizabeth Debicki i Robert Duvall također su sjajne. Osobito se ističe Daniel Kaluuya. Kaluuya je nevjerojatno prijeteći kao Jatemme; njegova vjerodostojnost svjedoči o svestranosti glumca.

Ansamblski glumac je u formi. Viola Davis je uvjerljiva kao i uvijek sa Veronijom; ona savršeno prenosi tugu, ljutnju i strah od karaktera. Elizabeth Debicki i Robert Duvall su također sjajni. Daniel Kaluuya posebno ističe. Kaluuya je nevjerojatno pretjeran kao Jatemme; Njegova vjerodostojnost je dokaz svestranosti glumca.

Widows su najprihvatljiviji film Stiva McQueena do danas. Ipak, ne gubi ni jednu od umetnosti koju smo očekivali od filmskog stvaraoca. Bez sumnje, Widows je jedan od najboljih filmova ove godine. IMDB Ocjena Filma: 7.5/10

Titlovan Trailer Filma Udovice – Widows :

Udovice - Widows (2018) je najprihvatljiviji film Stiva McQueena do danas. Birački ansambl je sav u formi. Viola Davis je jednako uvjerljiva kao i Veronica. Na površini, Udovice može biti pljačkaški triler, ali u stvarnosti to je mnogo više. McQueen i snimatelj Sean Bobbitt napravili su neke stvarno zanimljive i učinkovite stvari s kamerom.Udovice - Widows (2018) Recenzija Filma