Victor Frankenstein (2015) Recenzija Filma

Redatelj: Paul McGuigan
Glavne uloge: Daniel Radcliffe, James McAvoy, Jessica Brown Findlay
Trajanje filma : 01:35:00
Datum izlaska :     1. Listopad 2015

Priča o tome kako je Igor spašen iz cirkusa i kako razvija svoje prijateljstvo sa Victorom Van Frankensteinom koji je postao živa legenda.

Dva velika britanska glumca koji igraju glavne uloge u filmu su svojim pojavama i likovima već prodali film. Prodali nešto prosječno, jedva zanimljivo i prolazno.

Vjerovatno su se mnogi zapalili kad su vidjeli imena tipa Daniel Radcliffe, James McAvoy i Andrew Scott u sasvim novoj ekranizaciji lika Frankensteina. Poslije solidnog trejlera jedino što smo mogli misliti je “kakva će ovo hororčina biti”, no ubrzo, ova realizovana ideja pretvara se u dosadnjikavu, sumornu i jednoličnu ekranizaciju koja će rijetko kome sjesti. Od samog početka kada upoznajemo likove, Igora i Victora, ovo filmsko ostvarenje počinje biti zaista zanimljivo uz tu mračnu atmosferu i period u koji je radnja smještena, ali već od prvog zapleta(pošto izgleda ko da ih ima desetak), počinju se pojavljivati prve rupe u priči, počinjem sumnjati da će se sve pretvoriti u jedan komercijalizovani film i to tako na kraju i biva. Preovladavaju specijalni efekti što baca sjenu na jednu bezličnu i oduženu priču i na koncu shvatamo da nam je polsužen film za kojeg zaista ne vrijedi izdvajati dragocjeno vrijeme. McAvoy i Radciffe su preglumili svoje likove dok je itekako dobar, kao i uvijek, Andrew Scott kojeg smo upoznali kao glavnog negativca u Sherlocku. Sve u svemu, ovo je još jedna u nizu bezuspješnih ekranizacija popularnog lika koju možemo proglasiti itekako bespotrebnom koja je, uz ovakav potencijal, sve uslove koje je imala a nije pravilo iskoristila, mogla biti daleko bolja i zanimljivija. Vjerujem da će se samo ‘punokrvni’ fanovi lika Frankensteina ali i lika i djela Radcliffea i McAvoya, snaći u filmu koji je čas horor, čas drama, čas fantazija i onda znanstvena fantastika a u biti ništa od toga uistinu nije. Ocjena na IMDb.com mu je 6,2/10 a na Tomatoesima niskih 26%. Širom svijeta je zaradio 34 miliona dolara što je mizerno u odnosu na ono čemu su se oni nadali. Paul McGuigan je reditelj ovog filma koji iza sebe ima naslove tipa ‘Push’, ‘Opaki igrači’, ‘Wicker Park’ i sl.

Već vam je jasno da se ovo zaobilazi ali onda opet možda razmišljate: ”pa dobro, sve ovo što je naveo čini ovaj film makar gledljiviim”. Jedva, gledljivim. Ne mogu na to pristati. A pristajem na to da je – jednostavno loš.

Ocjena:4/10

Djevojka koja obećava – Promising Young Woman (2020) Recenzija Filma

Naslov Djevojka koja obećava u filmu koji je napisala i režirala redatelj Emerald Fennell...