XOXO (2016) Recenzija

Žanr: Music, Drama
Redatelj: Christopher Louie
Glavne uloge: Sarah Hyland, Graham Phillips, Brett DelBuono
Trajanje filma : 01:32:00
Datum izlaska :   26 August 2016 (USA)

Šest ljudi i njihovi životi u jednoj ludoj, energičnoj, romantičnoj noći punoj muzike, droge, alkohola i seksa, koja će im zauvijek ostati u sjećanju.

Film sam pogledao iz jednog razloga, a to je jedna od glavnih glumica, Sarah Hyland. Postala mi je jako draga kroz seriju ”Modern Family”, a film nije imao sad nešto naročito primamljivu priču, al’ rek’o: hajmo pokušat’!

Netflix je ponovo na djelu, a ovog puta izbacuje još jedan film i to jednu dramu, koja je malo mjuzikl, malo komedija, ali oslikava život mladih amerikanaca i sve poroke i strasti s kojima se danas suočavaju. Rijetko kada Netflix promaši, to znamo već svi, a mnoge će vjerovatno film poistovjetiti sa prošlogodišnjim Zac Efronovim filmom ”We Are You Friends”, koji prati priču jednog DJ-a i njegov uspon do zvijezda. Taj sam film propustio iz razloga što sam primjetio niske ocjene i slabe kritike, a opet, tematika me nije privukla. ”XOXO” svojim modernizovanim imenom i samim početkom je obećavao, da bih ja kroz minute koje su se nizale kao biseri, shvatio da je ovo jedna konfuzna, problematična i suviše iscjepkana priča koja ne ostavlja prostora stvaranju smisla, a kamoli interesovanja kod publike. Sve upakovano, XOXO izgleda kao jedan Bon Joviev spot, pun nekih avantura i raznolikih scena, a opet, navikli smo da spotovi budu kratki, a ovo je jedan dugometražni i, ruku na srce, dosadan muzički spot. Sarah Hyland, koju možda znate kao Hayley, je ponovo simpatična i neodoljiva, muzičke podloge u filmu su na svom mjestu, no to neće puno pomoći da se ljudi ne raziđu sa ovog partija ili ti ga gide. Želio bih skrenuti pažnju i na klimave dijaloge, koji su samo začinili ovaj film amaterizmom i kojima malo iskusnije pisčeve ruke ne bi bilo na odmet. Ipak, vizuelno, dakle s tehničke strane, film ispunjava sve uslove za nešto oku lijepo. A sve, ostalo, tu i tamo. Više tamo, nego tu….

Ocjena na IMDb.com mu je 5,5/10 za sad, a na Tomatoesima još nijedne službene kritike. Christopher Louie je reditelj filma kojem je ovo filmski debi. Pošto je izašao na jednom portalu, odnosno mreži, odnosno kanalu, ne možemo pričati o financijama.

Ostajem pri tome da je ovo kao jedan muzički spot, samo što ovdje ima udrobljeno i par glavnih likova, i dijaloga i zapleta i raspleta, emotivnih preloma i veselih tema … ma svega k’o u bosanskom loncu, ali ovdje ništa nije na svom mjestu, nažalost.

Ocjena:4/10

Pogledaj dalje!

Poslijednje Dodano