10×10 (2018)

Žanr: Triler | Filmovi 2018
Redatelj: Suzi Ewing
Producent: Noel Clarke, Suzi Ewing
Glavne uloge: Luke Evans, Kelly Reilly, Noel Clarke, Olivia Chenery, Jill Winternitz, Ruby Bustamante, Jason Maza, Skye Lucia Degruttola. Benjamin Hoetjes, Keila J. Brown, Hilary Agostini, John Michael Morris, Jackson Kai, Stacy Hall, Christian Meier
Zemlja: Engleska
Trajanje filma: 01:28:00
Datum izlaska: 13.04.2018 (svjetska premijera)
B i H 26.07.2018.
Hrvatska 26.07.2018.
Srbija 26.07.2018.

Luke Evans i Kelly Reilly obje su zvijezde u trileru “10×10” ; film o mladoj ženi koja se zove Cathy (Reilly). Koja je oteta od čovjeka Lewis-a (Evans) koji ju je bacio u tajnu 10×10, zvučno izoliranu sobu u svom domu. Sve u pokušaju otkrivanja tamne tajne koja se godinama pokušavala da se sakrije.

Na početku ovog filma imao sam nadu. Redatelji su napravili prilično dobar posao izgradnje neizvjesnosti. Od pozadinskih zvukova do vizualnih prikaza gdje smo mogli vidjeti opasnost koja je usko bila u pozadini, sve je to pomoglo u stvaranju osjećaja straha i bespomoćnosti gledatelja znajući da će se šteta dogoditi Cathy.

Međutim, nakon što je oteta, stvari su se okrenule zbog toga što to nije izgledalo tako dobro. Film se nakon određene tačke činio više usredotočen na pokazivanje nevjerojatno frustrirajuće scene borbe, nego zapravo da ima nešto značajno reći / pokazati. Cathy je u više navrata uspjela preuzeti kontrolu nad situacijom, no zbog glupih odluka koje svaki trileri moraju pasti na žrtve njeni pokušaji nisu za ništa, ali, ako bi se dodatno potrudili. Razumijem da nastavak priče je prioritet broj jedan, ali ništa mi ne ide na živce više nego kad promatrani likovi donose glupe odluke posebno u više navrata.

Jednom se činilo da su filmski stvaraoci shvatili da su borbene scene jedino što smo mogli dobiti do sada i da ono što su stvorili do tog trenutka da je to bio film koji je bez ikakve stvarne svrhe da je to bilo kada su rekli “OK, pokušajmo kako bi ovo postalo smišljeno. ” Pri kraju filma, filmaši su pokušali dodati nekakav komentar o moralnosti i ideji o ispravnom i pogrešnom. Film nikada ne istražuje ovu temu sve do ove tačke, pa kad se to dogodi, vjerojatnije će vas više zbuniti nego izazivati ​​bilo koju vrstu prave misli.

Do kraja filma završit ćete osjećajno prilično odvojeni od cjelokupnog iskustva i mislim da se to može pripisati činjenici da se nećete vezati za bilo koga kad se sve to kaže i učini. Nisam vrsta osoba koja vjeruje da filmovi moraju uvijek slijediti određenu smjernicu kada dođu do svojih likova. Filmovi se (općenito) temelje na individualnim pričama koje se temelje ili barem nadahnjuju stvarnim životom. Ponekad ljudi u stvarnom svijetu nisu dobri ljudi. Stoga, priče ne moraju uvijek biti i ne bi se trebale uvijek temeljiti na dobronamjernicima.

S tim što se kaže, kada su u pitanju likovi, iako vam se možda ne sviđaju, slažete se s njima, suosjećate s njima i / ili se povežete s njima, a još uvijek treba, u najmanju ruku, biti sposoban da empatizujete s njima; to je empatija koja pomaže publici da osjeti neku vrstu ulaganja u svoju priču do točke u kojoj biste željeli vidjeti kako sve završava. Međutim, do kraja ovog filma nećete brinuti ni za Cathy ni za Lewis. Jer ćete vidjeti da ni jedan od njih nije iskreno vrijedno spasenja. Iako otkrivamo njihove motive kroz njihove tužne pozadinske priče koje su ih dovele do ove točke, jer su ti likovi toliko glupi, sebični, glupi i potpuno psihotični, te karakteristike karaktera u suštini uništavaju bilo kakvu vrstu empatije ili kajanja koji bi se mogao prikupiti za njih.

Film “10×10″ intenzivan je i nagao, ali sadržaj ne zadovoljava. Obećava puno više nego što daje, a nakon kredita samo razočaranje. Iako je Luke Evans neoprostivo dobar .

10x10
Previous article10 Najboljih Komedijskih Serija