2:22 (2017) Recenzija Filma

Žanr: Triler
Redatelj: Paul Currie
Glavne uloge: Michiel Huisman, Sam Reid, Maeve Dermody
Producent: Todd Stein, Nathan Parker
Trajanje filma: 01:38:00
Datum izlaska:    29 June 2017 (svjetska premijera)

Dylan (Michiel Huisman – The Age of Adaline, The Invitation etc) bio je zaposlenik kontrole zračnog prometa u JFK New York, jednoj od najprometnijih zračnih luka na svijetu. Budući da je osoba koja je bila u mogućnosti vidjeti bilo kakve obrasce i volio je redovne stvari, uistinu je uživao u svom poslu, jer je mogao zadržati “haos” različitih aviona koji su odlazili i dolazili u isti vrijeme. Međutim, nakon što se neki incident dogodio tokom jednog redovnog dana u 14:22, suspendovan je do daljnjeg. Ovo je vrijeme kad se sreo s djevojkom po imenu Sarah (Teresa Palmer – Lights Out, Hacksaw Ridge etc).

Nakon incidenta ranije, Dylan je zadržao osjećaj da vidi uzrok koji nije mogao razumjeti i da je uvijek pojavljivao se u 14:22 svaki dan. To je bilo nešto što je Dylanu jako smetalo i malo je utjecalo na njegov odnos sa Sarom. Posebno jer je Sarah još uvijek bila u uskoj suradnji s bivšim dečkom Jonas (Sam Reid – Belle, Serena etc).

Pa šta je zapravo uzrok koji je Dylan vidio? Zašto je vrijeme tako važno?? Pronađite sve odgovore u ovom intrigantnom filmu o misterijskom trileru.

Filmske Recenzija

Prije nego što nastavim sa svojim pogledima na film, samo želim podijeliti da je ovo prvi put da sam ikada bio u kinu gledajući film sam bez ikoga. Prije sam bio u kinu s manje od 10 ljudi ili čak manje od 5, ali ovaj put to je bio pravi rekord. Možda je vrijeme u 11:15AM bilo malo prerano za ljude da vide film, valjda. Možda je i zbog toga što film nije tipičan blockbuster tip, ali film je prilično lijep pristojan i zanimljiv.

Film je započeo s uobičajenim modelom nekog velikog događaja, a zatim se nastavio s događajima koji su izgledali kao da vode prema njemu. Nakon otvaranja scene koju sam osobno osjećao poput prizora iz reklamnog isječka, film se kretao neprekidno. Nije bilo vrlo sporih koraka koji bi nam dosadili, ali se zadržao zanimljivim pogotovo kad se incident dogodio. Publika će biti zainteresirana za polagano otkrivanje nekih stvari koje bi eventualno mogli razumjeti šta je stvarna tajna.

Mislim da je ovaj film bio pametno izrađen i bio je stvarno zanimljiv. Mislim da je Michael Huismanova izvedba ovdje izvrsna i da je hemija koju je imao s Teresa Palmeru bilo prilično dobra i uvjerljiva. Kao tajni triler, ovaj je imao nekoliko iznenađenja i pletiva a sve ukupno to je prilično lijepo izgledalo. Također mislim da film nije dobio odgovarajući publicitet i pažnju koja bi mogla izazvati znatiželju ljudi da ga gledaju, a možda je to bilo zbog minimalnog proračuna za ozbiljnu marketinšku kampanju. U svakom slučaju, film je napravljen da privuče one koji uživaju u ovaj vrsti žanra.

Za one od vas koji traže jedinstveni misterijski triler (ali ne i veoma intenzivan tip) i žele samo uživati u tajnovitosti riješenom i polako otkrivenom, onda bi ovo mogli biti zanimljivo. Ovo je bilo jednostavno za svrhu uživanja i do kraja me zanimalo jer sam želio saznati kako će se to odvijati i hoće li kraj biti ono što sam sumnjao.

Ocjena: 3,5/5

IMDB Ocjena Filma:

Kruds Novo Doba – The Croods: A New Age (2020) Recenzija Filma