31 (2016) Recenzije Filma

Žanr:  Horror, Thriller
Redatelj:  Rob Zombie
Glavne uloge: Malcolm McDowell, Richard Brake, Jeff Daniel Phillips
Trajanje filma : 01:42:00
Datum izlaska :    16 September 2016 (USA)

Pet radnika na karnevalu bivaju kidnapovani i odvedeni u zatvorenu ustanovu u kojoj moraju preživjeti dvanaest sati torture i pakla ako žele ostati živi.

Ovih zadnjih par dana vlada tajac na polju filmova i u želji da razbijem tu monotoniju, da osvježim novosti sa početne strane, odlučim se pogledati ovaj novi film Rob Zombiea iako mi zanimljiva premisa nije djelovala obećavajuće.

Rob Zombie. Njegov novi film. Mislim da sam vam sve rekao. Onaj ko ne zna o kojem reditelju pričam, nek ne čita dalje. Onaj ko zna, može nastaviti, ali vrlo će se brzo razočarati ako je ljubitelj rada ovog reditelja. Da ne budem toliko indirektan, ovo je film za izbjeći, za preskočiti ili zaobići. Iako je predvidljiv do u sekundu, ”31” je u drugu ruku, simbolično rečeno, šarenolika tortura za um, puna eksplicitnog sadržaja i lascivnih dijaloga koji bi uvrijedili i ljude prosječne inteligencije. A reditelj u želji da se oproba i u Tarantinovom stilu, uz to nasilje, naglašene scene krvi i ubijanja, i da to stavi pod veo nečeg što liči na ”The Hunger Games”, ali u jednom brutalnom horor izdanju, za rezultat nam plasira nešto što liči na Rammsteinov spot koji traje više od sat i po. Mislim da sam ovime sve rekao. Jedini Zombiev film koji se za nuždu i može pogledati, a koji pomalo liči na ovaj, jeste ”Đavolji otpadnici” iz 2005. godine. Sve što je radio između tog filma i evo ovog, jesu neka raskošnost boja, psihotičnih likova i izljev inspiracije onima koji se pripremaju za Noć Vještica. Neću se usuditi da polemišem puno o glumcima, odnosno nastupima u ovom filmu. Sve je to ”u pet deka” i ništa ne odudara od prosječnog da bi maksuz izdvojio redak, dva i pisao o tome, a zaključna ocjena će ionako obuhvatiti sve ono što sam zaboravio reći.

Na IMDb.com mu je ocjena 5,4/10, a na Tomatoesima za sada 61%. Zombie je reditelj filma, kao što spomenuh, a između ostalog, njegova karijera je obogaćena naslovima tipa ”House of 1000 Corpses”, ”Halloween 1&2”, ”The Lords od Salem” i sl. Nema podataka o budžetu, a ni o zaradi filma, ali sumnjam da će mu iko dati više od milion.

U zaključku ovo je besmisleno, neoriginalno i aljkavo ostvarenje koje želim zaboraviti što prije da sam gledao, a kamoli potrošio petnaestak minuta pišući recenziju.

Ocjena:1/10

Pogledaj dalje!