Annabelle: Početak – Annabelle: Creation 2017 Recenzija Filma

Datum izlaska:    19.05.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :     11 August 2017 (USA)
                    B i H   10.08.2017.
                    Hrvatska 10.08.2017.
                    Srbija    10.08.2017.

Filmske Recenzije

Katoličko sirotište na čijem je ćelu sestra Charlotte (Stephanie Sigman – Once Upon a Time in Venice) moralo je biti zatvoreno zbog nekih financijskih problema. Bilo je dobro da je sirotište dobilo spašavanje kako bi ostalo u velikom domu u vlasništvu Samuel Mullins (Anthony LaPaglia – Without A Trace TV series, Autumn in New York etc) i njegove žene Esther (Miranda Otto – The Lord of the Rings 2 & 3, What Lies Beneath etc).

Kada su Charlotte i djevojke prvi put stigle u kuću, svi su bili vrlo uzbuđeni i osjećali su se vrlo sretni što će boraviti na takvom velikom mjestu. Bilo je 6 djevojaka zajedno s 2 tinejdžerice Carol (Grace Fulton – Revenge TV series) i Nancy (Philippa Coulthard – Secrets and Lies TV series), plus dva gotovo tinejdžera Tierney (Lou Lou Safran) i Kate (Taylor Buck). Druga dva bili su najmlađi od njih, ali su bili vrlo bliski jedan drugome.

Bilo je vrlo jasno da je oko kuće bilo mnogo tajanstvenih i tamnih stvari. Prva koja je to doživjela bila je Janice koja je pronašla našu “omiljenu” lutku, na početku filma je reklo da ju je stvorio gospodin Mullins, koji je bio vrlo dobar lutkar. Kasnije, nije samo Janice imala zastrašujuće iskustvo, već jedno po jedno bi također doživljavalo iskustva koja će zauvijek promijeniti sve njihove živote.

Pa šta je onda priča iza lutke? Kako je postalo tako zastrašujuće ? I kako su se Mullini uklopili u ovo? Pronađite sve ovo u ovom zastrašujućem filmu. —

Da, ovo je bio još jedan od onih stvarno zastrašujućih filmova. Izbrojao sam barem tri vrlo zastrašujuća trenutka tokom čitavog filma koji je trajao oko 109 minuta. Ostali nisu bili zastrašujući. već su samo imali šokantan učinak. Sada moje iskustvo gledanja ovoga filma vjerojatno je malo poremetilo ponašanje nekih iz publike. Bio sam pomalo razočaran što su 4 moma na lijevoj strani bili vrlo glasni i redovito komentarisali kroz film. Dok su neke žene s lijeve strane i iza mene se zabavljale (poput pokušaja zastrašivanja nekih svojih prijatelja ili beskorisnih primjedbi). Mislim da su neki ljudi bili prestrašeni gledajući ovakvu vrstu filma i pokušavali se šaliti da se smanji strah, ali ako remetite neke druge ljude smatram da biste trebali film gledati kod kuće.

Film je imao sve uobičajene učinke tamnih mjesta u velikoj staroj kući. s povremenim iznenađenjima svako malo. Zvučni efekti su bili dobro iskorišteni, posebno muzika tokom tih zastrašujućih trenutaka u vrhuncu, ili čak tišine u određenim scenama.

Ovaj put David F. Sandberg (redatelj još jednog dobrog horor filma Lights Out ) uspio je stvoriti da je ježimo stare kuće, sa zastrašujućom damom Annabelle i kombinirati ih s tajnom koja okružuju obitelj Mullins. Također mi je bilo jako lijepo da se upućuju na film Conjuring 2, naravno i na krajnju scenu koju ste mogli razumjeti samo ako ste gledali Annabelle. Mislim da je David učinio fantastičan posao da je ovaj film bude u skladu sa standardom koji su prethodno postavili drugi filmovi u Conjuring univerzumu.

Također volim izvedbu mlade Talitha Bateman kao Janice i Lulu Wilson kao Linda. Oboje su izvrsno predstavili svoje likove. Bilo je i nekoliko smiješnih trenutaka koji obično uključuju Lindu dok je bila najmlađa i stoga je bila vrlo razigrana. Mislim da su zvijezde ovog filma bile zapravo njih dvoje, dok ostali glumci nisu dali previše dojma po mome mišljenju. Kao nadnaravni horor film. ovaj je bilo vrijedno vidjeti u kinu kako bi dao više zastrašujući utjecaj i naravno, uživati u mraku okolice i dobrim zvučnim efektima.

Ako ste ljubitelj horor filmova i pogotovo ako želite vidjeti kontinuitet s The Conjuring, onda je ovo definitivno film koji morate vidjeti. Ako ste jedan od onih ljudi koji ne vole nadnaravne horor filmove, onda bi bilo najbolje da izbjegavate ovaj. Usput film je imao 2 pozadinske scene. Također možete pričekati i vidjeti ih čekajući do samog kraja.

Ocjena: 3,5/5

Annabelle: Creation (2017) on IMDb

Titlovan Trailer: