Anon (2018)

Žanr: ZF, Triler, Filmovi 2018
Redatelj: Andrew Niccol
Producent: Andrew Niccol
Glavne uloge: Clive Owen, Amanda Seyfried, Colm Feore, Sonya Walger, Mark O’Brien, Joe Pingue, Iddo Goldberg, Sebastian Pigott. Rachel Roberts, Ethan Tavares, Marco Grazzini, Conrad Coates, Mayko Nguyen, Sara Mitich, Damon Runyan
Zemlja: Njemačka
Trajanje filma: 01:40:00
Datum izlaska: 03.05.2018 (svjetska premijera)
B i H –
Hrvatska –
Srbija –

Postavljen u budućnosti, svatko je bio ugrađen s nekim “čipom”? (što nije precizno opisano u filmu) koji omogućio pristup svim informacijama pomoću očiju. Informacije su bile tako detaljne da smo mogli vidjeti ime, dob i profesiju neke osobe, ili proizvodi i model automobila, pa čak i pasminu psa i njegovo ime i ostale informacije. Policijski detektiv pod nazivom Sal Frieland (Clive Owen – Valerian and City of Thousand Planets, King Arthur i sl.) mogao je riješiti mnoge slučajeve uz pomoć pristupa informacijama zabilježenim u bazi podataka tog “čipa” koji su svi povezani putem “Eter”.

Sa svojim partnerom Charlieom (Colm Feore – Jack Ryan: Shadow Recruit, House of Cards TV series i sl.), Sal je morao riješiti niz ubojstava gdje se podaci krivca nisu mogli vidjeti iz očiju žrtava kao u normalnim slučajevima. Jedina veza ovih ubojstava bila je prisutnost tajanstvene Djevojke (Amanda Seyfried – Red Riding Hood, Mamma Mia! itd.). Zbog težine ovog slučaja, budući da uopće nije bilo podataka o Djevojčici, Sal i Charlie su pomagali Lester (Joe Pingue), stručnjak za Ether i još jedan detektiv pod imenom Cyrus (Mark O’Brien). Odlučili su zarobiti djevojku koja se zbog anonimnosti nazvala Anonom, koristeći Sal kao mamac.

Pa Sal i ostali mogu uhvatiti Anona? Pronađite ih sve u ovom jedinstvenom filmu znanstvene fantastike.

Anon Filmske Recenzije

Moram priznati da je ovaj film bilo prilično teško razumjeti. Nije bilo pozadine o tome kako je Eter postavljen i njegova funkcija, tako da prvih deset minuta pokušavam shvatiti kako to funkcionira. Bilo je dobro da je kasnije na konceptu lakše shvatiti, kada se konačno može razumjeti korištenje takvog sustava, pogotovo kada nam je prikazan pogled iz Sala kao detektiva. Trailer za film bio je prilično dobar jer nam je davao dojam zanimljivog trilera. No, sam je film bio posve drukčiji od onoga što je prikazano.

Kroz cijeli film koji je trajao oko 96 minuta (četiri minute kraći od trajanja prikazanog u IMDB-u i Wikipediji), filmski ritam ide prilično sporo. Dosad je bio neumoljiv, ali nije bio jako dosadan, već sam bio zainteresiran za to kako je Djevojka mogla proći kroz takve zločine. Ono što mi se nije svidjelo bilo je twist prema kraju, jer sam smatrao da je to prilično nelogično i zapravo nije potrebno. Vjerojatno bi bio koristan obrat da je postojala neka vrsta prizora koja bi imala takav dojam.

U smislu priče, mislim da je ideja bila prilično sjajna. Međutim, ako je postojala neka vrsta pozadinske priče ili čak kratka pripovijest o tome kako je stvar postavljena na prvo mjesto, mogao bih uživati više. Već sam spomenuo da je trajanje filma puno kraći od prethodnika. To se moglo shvatiti kao da je bilo dosta scene za odrasle (ljubavna scena i neka golotinja) koje su očito izrezali cenzurni organi. Stoga, ovaj film definitivno neće odgovarati mladoj publici.

U smislu priče, mislim da je ideja bila prilično sjajna

Kao film trilera znanstvene fantastike mogao bi se kvalificirati kao neugodan. Redatelj i pisac Andrew Niccol bio je iskusan u pisanju i usmjeravanju nekih filmova znanstvene fantastike kao što su Gattaca, Simone, The Host i još nekoliko. Iako je jedna stvar koja me je malo razočarala, nije bilo puno uzbuđenja ili neizvjesnosti i navodno znanstvenog fantastičnog filma. Da futuristička ideja ove vrste tehnologije definitivno je sasvim moguća, ali osim dobre zamisli i izazova zarobljavanja Djevojke, ovaj film nije nudio ništa drugo. Najbolji dio filma koji mi se sviđa bio je kinematografija i futuristički stil zgrada i istraga koja je bila vrlo zanimljiva, plus osjećaj neonima. Podsjetilo me na film Blade Runner ili Ghost u Shellu .

Mislim da bi ovaj film možda bio više zadovoljavajući da ga gledate na TV-u uz udobnost pokušaja premotavanja. Ako ne možemo razumjeti ili bi htjeli da uhvatimo nešto što smo možda propustili. Uostalom, to je bio izvorni film Netflix i prikazan je putem njegovih mrežnih streaming medija. U svakom slučaju, ako ste u potrazi za vrlo prosječnim znanstveno-fantastičnim trilerom (bez toliko uzbuđenja). Onda biste možda mogli ovo probati. Nemojte očekivati ​​nešto sofisticirano i jako dobro da bi vas stvarno zadovoljilo. Ja osobno ne bih preporučio da ga pogledate u kinu, već da ga vidite kroz online streaming.

IMDB Ocjena Filma:  Anon
(2018) on IMDb

Previous articleJohn Wick 3 Parabellum (2019) Trailer