Friday, April 16, 2021

Banda iz Baker Streeta – The Irregulars Sezona 1 (2021) RECENZIJA Serije

Banda iz Baker Streeta je serija objavljena na Netflixu u petak, ali gledao sam je samo tijekom vikenda jer imam druge filmove koje sam trebao prvo dovršiti. Premisa se činila zanimljivom i uključivala je i jednog od mojih najdražih detektivskih likova Sherlocka Holmesa.

Na ulicama Londona tijekom viktorijanskog razdoblja, grupa tinejdžera koju su činile Beatrice (Thaddea Graham – Pismo za TV seriju itd.) s njenom mlađom sestrom Jessie (Darcy Shaw), njihovim prijateljem iz djetinjstva Billyjem (Jojo Macari) i Spike (McKell David) činili su sve kako bi preživjeli teške životne uvjete. Pa kad je dr. John Watson (Royce Pierreson) zatražio pomoć ovih tinejdžera da saznaju određene informacije u drugom dijelu grada uz obećanje novčane naknade, Bea je to prihvatila s malo oklijevanja.

U međuvremenu se mladi princ Leopold (Harrison Osterfield – Mini serija Catch 22 itd.) koji je živio u palači nekako upoznao i privukao Bea. Uspio je biti dio grupe koja će se nazivati ​​Neregulari. Tijekom istrage otkrili bi da je slučaj (i kasniji slučajevi) povezan s paranormalnim i natprirodnim elementima. Stvari su se dodatno zakomplicirale kad je došao Watsonov partner Sherlock Holmes (Henry Lloyd-Hughes – Now You See Me 2, The Inbetweeners TV serija itd.) I misteriozna osoba po imenu Linen Man (Clarke Peters – His Dark Materials TV series, Da 5 Bloods itd.) u sliku.

Pa koji su bili razlozi za porast paranormalnih aktivnosti u Londonu? I kako se iregulari izborili s tim neobičnim slučajevima koji bi testirali odnos među njima? Pronađite ih sve u ovoj zanimljivoj seriji.

Banda iz Baker Streeta Recenzija Serije

Kao obožavatelju Sherlocka Holmesa, zaintrigiralo me saznati ovu najnoviju adaptaciju koja se više usredotočila na Neregulare nego na samog Holmesa. Kad sam pročitao kratki sažetak, pomislio sam da zvuči doista zanimljivo, posebno u slučajevima više paranormalne prirode, koji bi se razlikovali od ostalih adaptacija koje sam ranije vidio. Prvih nekoliko epizoda prikazalo je više slučajeva i tinejdžeri se bore u sebi, što me je zanimalo kako će se priča razvijati, iako misterije nisu bile toliko komplicirane. Od svih slučajeva najdraži mi je bio onaj iz 3. epizode.

Prva sezona sastojala se od samo 8 epizoda koje nisu bile preduge (nijedna nije premašila trajanje od 1 sata). Četvrta i peta epizoda bile su zaista intrigantne s pomakom, što i nije bilo toliko iznenađujuće, ali priča je bila jako lijepa. Najdraža epizoda mi je definitivno bila završnica sezone. Bilo je napeto, također je imalo dramatične i emocionalne zaključke, nešto što nisam vidio da dolazi, iako mislim da je bilo i nekih sirastih trenutaka. Smatrao sam da sezona nije imala glavni završetak zbog čega bi bilo neugodno ako se ova serija ne obnovi (dok sam ovo napisao, nije bilo jasnih naznaka hoće li biti druge sezone ili ne).

Oni čvrsti obožavatelji Sherlocka Holmesa znali bi nepravilne Baker Street jer su se pojavili u dvije knjige, a također nekoliko puta u TV serijama i filmovima pod različitim imenima kao što su Homeless Network ili Baker Street Boysi. Iako ih je u romanima vodio dječak zvan Wiggins, umjesto tinejdžerica kao u ovoj seriji. Budući da je fokus bio na Neregulatorima, Holmes je ovdje bio jednako sporedan lik, pa bi publika trebala upravljati očekivanjima da ga redovito gleda kako pruža rješavanje slučajeva.

Ono što mi se svidjelo u ovoj seriji bili su natprirodni elementi slučajeva i prilično dobro deduktivno Beaino obrazloženje i veliko Leopoldovo znanje. Svaki od neregulatora ima svoje osobine i njihov je unutarnji odnos bilo zabavno gledati, iako su neki bili prilično standardni tinejdžerski problemi poput mlade ljubavi ili egzistencijalne krize. Mislim da su najsloženiji likovi bili Billy i Leopold. Mlada glumačka ekipa ovdje je sjajno odradila svoj posao, a zrelija i iskusnija glumačka ekipa nije ih nadmašila. Osim Holmesa i Watsona ovdje su bili potpuno za razliku od likova koje sam prije vidio. Divio sam se Henryju Lloyd-Hughesu i Royceu Pierresonu jer su portretirali dva lika, ali osoba kojoj sam se najviše divio bio je Tom Bidwell kao tvorac serije.

Sve u svemu, ovo je bila prilično zanimljiva serija Baker Street Irregulara koji su pokušavali riješiti paranormalne / nadnaravne misterije. Zbog jedinstvenih misterija, serija bi mogla imati nekoliko zastrašujućih slika plus jednu ili dvije scene prestrašivanja, ali ne bi bilo ispravno svrstati je u žanr horora. Likovi su uglavnom bili simpatični. Međutim, kao što sam gore rekao, slučajevi nisu bili toliko komplicirani i imaju samo jedan ili dva preokreta. Dakle, ako tražite serije s takvim atributima, onda biste mogli uživati ​​u ovoj. Ali ako volite klasičniji pristup i to što Holmes rješava zločin nakon zločina na genijalan način, onda vas ovo ne bi zadovoljilo. IMDB Ocjena Serije: 5.1/10

Banda iz Baker Streeta – The Irregulars 2021 Sezona 1 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Drama| Krimi | Fantazija | Recenzije Serija
Godina: 2020
Kreator: Tom Bidwell
Glavne uloge Glumci: Thaddea Graham, Darci Shaw, Jojo Macari, McKell David, Harrison Osterfield, Royce Pierreson, Henry Lloyd-Hughes, Clarke Peters, Olivia Grant, Aidan McArdle, Sheila Atim
Zemlja: UK
Trajanje Epizode: 55 min
Datum izlaska: 26.03.2021 (svjetska premijera)

Trailer Serije Banda iz Baker Streeta:

Sve u svemu, ovo je bila prilično zanimljiva serija. Ono što mi se svidjelo u ovoj seriji bili su natprirodni elementi slučajeva. Mislim da su najsloženiji likovi bili Billy i Leopold. Prva sezona sastojala se od samo 8 epizoda koje nisu bile preduge. Mlada glumačka ekipa ovdje je sjajno odradila svoj posao, a zrelija i iskusnija glumačka ekipa nije ih nadmašila.

Big Sky 2020 Sezona 1 (TV SERIES) Recenzija Serije

Kao što sam rekao u jednom od svojih ranijih postova, prošli je tjedan bio...

The One Sezona 1 (2021) Recenzija Serije