Saturday, July 24, 2021
HomeRecenzije SerijaBig Sky 2020 Sezona 1 (TV SERIES) Recenzija Serije

Big Sky 2020 Sezona 1 (TV SERIES) Recenzija Serije

Kao što sam rekao u jednom od svojih ranijih postova, prošli je tjedan bio prepun novih filmova i serija koji su bili dostupni na raznim platformama. Ova zanimljiva serija Big Sky zapravo je objavljena na Disneyu + prije više od mjesec dana. No, bilo je uobičajeno da prvo puste samo nekoliko epizoda, a ostale su objavljene jednom tjedno, što je konačno završeno prošlog vikenda. Dakle, bez daljnjeg razgovora, krenimo u to.

Smještena u okrugu Helena, Montana, privatna detektivka Cassie Dewell (Kylie Bunbury – Brave New World TV serija, itd.) Imala je zategnute odnose sa svojom prijateljicom Jenny Hoyt (Katheryn Winnick – The Dark Tower, TV serija o Wu Assassinsima itd.) zbog problema koji se odnose na Jennynom suprugu i Dewellovom partneru Codyju (Ryan Phillippe – Znam što ste radili prošlog ljeta, Okrutne namjere itd.). Međutim, kad su nestale djevojka Hoytova sina, Danielle (Natalie Alyn Lind – Darovita TV serija itd.) I njezina mlađa sestra Grace (Jade Pettyjohn – Škola TV serije, itd.), svi su ostavili po strani svoje razlike i zajedno radili na pokušaju da ih pronadju.

Uz preporuku recepcionara agencije Dewell & Hoyt Denise Brisbane (Dedee Pfeiffer – TV serija za vašu ljubav itd.), zatražili su pomoć državnog vojnika iz Montane po imenu Rick Legarsky (John Carroll Lynch – osnivač, američka TV serija horor priča itd.). Kasnije se sumnjalo da bi se nestanak Danielle i Grace mogao podudarati s nestankom seksualne radnice Jerrie (Jesse James Keitel). U međuvremenu, kamiondžija Ronald (Brian Geraghty – The Hurt Locker, Chicago P.D TV serija itd.) kojeg je majka uvijek kritizirala (Valerie Mahaffey – French Exit itd.). Mogao bi imati ključnu važnost u pronalaženju djevojaka.

I kako se priča zaključila? Pronađite sve u ovoj napetoj i intenzivnoj seriji.

Big Sky Recenzija Serije

Nakon što sam pogledao cijelih 9 epizoda prve sezone, moram reći da sam bio prilično zadovoljan ovom serijom. Doslovno sam se navukao nakon pilot epizode koja je bila ubrzana, ali ono zbog čega sam se odmah mogao zaustaviti bio je šokantni zaokret za koji nikada nisam mislio da će se dogoditi. Bio je to jedan od najšokantnijih trenutaka koje sam doživio u prvoj epizodi nove TV serije. Nakon toga smo dobili neizvjesnost tijekom prvog poluvremena.

Jednom kad sam stigao do drugog poluvremena, neizvjesnost se značajno smanjila. Međutim, još uvijek je bilo intrigantno kako će se priča zaključiti. Zaista mi se svidjela 9. epizoda koja je bila intenzivna i imala je dovoljno dobar kraj da me prilično uzbudi druga polovica prve sezone. Čitao sam o ovoj seriji i otkrio da je 1. sezona navodno imala 16 epizoda, ali emitirale su samo prvih 9 epizoda, dok bi se preostalih 7 počele emitirati sredinom travnja 2021. Zato moramo pričekati još nekoliko mjeseci prije nego što završimo cijelu sezona.

Iz imena prikazanih u ovoj seriji primijetio sam da se temelji na seriji knjiga C. High Box (The Highway) (prilično uspješan autor bestselera Joe Picket serije). Ako je prva sezona uspješna, tko zna da bi mogli nastaviti s drugom sezonom iz drugog romana / knjige. Knjigu je sam adaptirao u TV seriju David E. Kelley koji je stvorio toliko uspješnih serija, uključujući svoju najnoviju mini seriju The Undoing koja je bila nominirana za razne nagrade.

Osim neizvjesnosti i šokantnih obrata u seriji, likovi mi se jako sviđaju. Kemiju Dewella i Hoyta bilo je ugodno gledati, dok je mladu Jade Pettyjohn lijepo vidjeti. Njezin izgled ove inteligentne mlađe sestre bio je zaista sjajan. Btw, također volim vidjeti Johna Carrola Lyncha i Briana Geraghtyja za koje sam smatrao da im savršeno odgovaraju kao napisani likovi. Ostali su općenito bili u redu i pružali su odgovarajuće sporedne uloge.

Sve u svemu, smatrao sam da je ova serija prilično zabavna, jer je prvo poluvrijeme bilo brzo, intenzivno i napeto, ali u drugom je dijelu malo opalo, iako je finale vrijedilo čekati. Najdraža epizoda mi je definitivno bila 5., koja je za mene bila prilično cjelovita i osjećala se pomalo kao vrhunac prethodnih epizoda s nevjerojatnim završetkom. Također sam smatrao da je 9. epizoda bila blizu drugog favorita. Dakle, ako se bavite vrstom serije iznad kvalitete, koju je stvorio jedan od najuspješnijih kreatora TV serija i adaptirao prema najprodavanijem romanu, onda bi ovo trebalo biti zabavno za vas. Punih 9 epizoda možete pogledati u Disney +. IMDB Ocjena Serije: 6.6/10.

Žanr: Krimi| Drama | Misterija | Recenzije Serija
Godina: 2020
Kreator: David E. Kelley