Bježi! – Get Out 2017 Recenzija Filma

Žanr: Horor
Redatelj: Jordan Peele
Glavne uloge: Daniel Kaluuya, Allison Williams, Catherine Keener
Trajanje filma: 01:44:00
Datum izlaska:    23 January 2017
                    Hrvatska 27.04.2017.

Chris Washington (vrlo simpatični Daniel Kaluuya) je zvijezda u usponu, fotograf i pet mjeseci ima dobar odnos sa svojom bijelom djevojkom Rose Armitage (Allison Williams). Upravo će posjetiti njezine roditelje. Chris je nervozan i pita Rose da li znaju da je on crnac “bez brige” kaže Rose “moji roditelji nisu rasisti”. Nakon sto je stigao u kuću Armitage, Chris je potopljen s prijateljskim pogledima i zagrljajima “mi smo ljubitelji” kaže tata Armitage. Ipak Chris se ne osjeća ugodno, Rosini roditelji su malo previse prijateljski. Otac Dean kaže odjednom da je namjeravao da glasaju za Obamu da je bio po treći put kandidat. Missy majka mu pruža hipnoterapije malo (da ga oslobodi od njegove ovisnosti pušenja). Chris je ubrzo otkrio ono sto smo već znali: ništa nije kakvim se cini.

Horor Komedija

Unatoč manjim nedostatcima, Get Out je film koji je vrijedan gledanja. Entuzijasti horor filmova zahvaljuj njemu će proširiti vidike i prepoznati drugo lice straha. Direktor Peele već pokazuje talent sa svojim prvim filmom strave i humora da zna kako ga zadržati prilično uravnoteženim. Peelle kombinira užas, psihologije, socijalne tabue i humor, sve to dolazi u okvir, ruku pod ruku u potpunosti uravnoteženo i nenasilno.

Predstave glumaca su također vrlo dobre, sto ne bi bili nužno očekivati od horor filma. Čak i sekundarni likovi poput Waltera i Georgina imaju dovoljno misterija i neodlučnosti da im se ne dopusti sumnja u stvarnu priču. Britanski glumac Daniel Kaluuya daje i sigurno vodi red, isporuku tragikomičnih i horor elemenata filma s povjerenjem. Napetost gradi u svakoj sceni kad mu sumnje eskaliraju u otkrivanju punog užasa. Osjećaj nelagode je i zbog majstorskog nastupa Allison Williams kao djevojke Rose- atraktivna, ali povlaštena mlada žena. Vi ćete ispitivati svaku pretpostavku o njoj sve do raspleta. Rod Williams (as Lil Rel Howery) (LilRel Howery) carinski agent, najbolji prijatelj Chris je posebno smiješan i krade show. On će vam reci naglas ono sto gledatelj misli tiho. Sekvence u kojima se pojavljuje se one koje su ostvarile najviše smijeha iz publike.

Get Out je napravljen s proračunom od pet milijona dolara, a dok je u svijetu zaradio vise od 170 miliona dolara. Te je tako postao najunosniji filmski debi s originalnim scenarijem, nadmašivi rekord The Blair Project 1999. godine i reditelj Jordan Peele već je privukao pozornost velikih studija. Get Out je također postao premijerno najuspješniji film gdje reditelj Afroamerikanac.

Get Out zapravo i nije horor, neće vas prepast kao sto izgleda, iako ima nekoliko scena koje će oduševiti ljubitelje žanra, ali ono sto plaši je pomisao da ono sto Peele pokazuje vam se može dogoditi i u stvarnosti.

Ocjena 8/10

Get Out (2017) on IMDb

Titlovan Trailer: