Friday, April 16, 2021

Bježi – Run (2020) Recenzija Filma

Prirodno, Diane Sherman (Sarah Paulson) toliko je zaštitnica svoje jedine kćeri Chloe Sherman (Kiera Allen). Diane Sherman rodila je kćer pre vremena – stanje koje je umalo oduzelo život njenom djetetu zbog urođene bolesti zbog čega srce, krv i kosti nisu mogli normalno funkcionirati. Unatoč raznim slabostima tjelesnog stanja, Diane Sherman je u stanju odgojiti svoje dijete kao i većina djece. Zapravo, s 17 godina, Chloe Sherman se sprema napustiti majku da bi nastavila školovanje na fakultetu. Međutim, sumnja se pojavila u Chloe Sherman nakon što je otkrila da joj je dana droga koja je zapravo propisana njezinoj majci. Ova sumnja polako postavlja pitanja Chloe Sherman o raznim postupcima koje joj je majka učinila u Bježi.

Bježi Filmske Recenzije

Film stvoren od ljudi koji su prethodno međusobno surađivali i proizveli Searching (Aneesh Chaganty, 2018.), Run nudi priču koja je zapravo prilično jednostavna (i možda se čini ljubiteljima sličnih filmova poznatom), ali umotana u sisteme karakterizacije i produkcije koji su uspjeli stvoriti da izgleda s dodirom maksimalne napetosti. Scenarij priče na kojem je radio Chaganty zajedno sa Sev Ohanianom polako iskopava svaki lik prisutan u vremenskoj traci za pripovijedanje filma, dajući im sloj priče koji igra presudnu ulogu u izgradnji elementa misterije, kao i u razvoju radnje koja je u stanju ispričati temeljitu priču. Potrebno je vrijeme da se zaista privuče pažnja publike, ali, vjerujte mi, Run neće popustiti i dalje će biti zadivljujuć do kraja priče.

Chaganty i Ohanianov rad u prikazivanju osobe s invaliditetom također zaslužuje posebnu poantu. Lik Chloe Sherman predstavljen je u tako pozitivnoj boji – nikad se na nju ne gleda kao na slabu figuru i uvijek se prikazuje kao snažan karakter. Osvježavajući dodir. Kao što su obojica to učinili u pretraživanju, Run na svojoj vremenskoj traci sadrži i preokret priče. Iznenađenje u priči obrađeno je lijepo, dok to može rezultirati zalogajem u sažimanju priče ovog filma u cjelini.

Za razliku od Searchinga, koji koristi brojne sukobe i likove u misterioznoj izgradnji priče, Run se čini minimalističkim i gotovo fokusira priču samo na dva glavna lika. Doduše, ova minimalistička vrijednost daje monotonu boju nekim dijelovima Runove pripovijesti – posebno u srednjoj polovici ovog filma gdje se ne događa puno napretka u sukobu priče. Monotono, ali nikad dosadno. Chagantyjeve su upute osigurale Runu da se nastavi kretati s čvrstim pulsom napetosti. Polazeći od uređivanja slika, muzičkog aranžmana i kinematografije, pruža potporu atmosferi napetosti koja nikad ne jenjava.

Chagantyjev smjer za Run zaista je ponovno pokazao njegovu sposobnost upravljanja pripovijedanjem priča koja je tajanstvena i ispunjena neizvjesnošću. Glumačka podrška koju su pokazali Paulson i Allen također je presudan faktor za uspjeh Runova pripovijedanja. Paulson je uspješno pokazala svoju sposobnost da djeluje kao majčina figura s dvije različite osobnosti. Paulson je doista jedna od glumica na koju se možete osloniti da glumi razne likove, a njezino pojavljivanje u ovom filmu dodatno jača njezinu glumačku vjerodostojnost. Allen također iznenađuje svojom uspješnom izvedbom koja se može podudarati s Paulsonovom izvedbom. Mnogi napeti trenuci u ovom filmu mogu se dobro isporučiti zahvaljujući Allenovom prizemnom, a progonljivom izgledu. IMDB Ocjena Filma: 6.7/10

Bježi (2020)
Run

Žanr: Horor, Misterija, Triler, Filmovi 2021
Godina: 2020
Redatelj: Aneesh Chaganty
Producent: Aneesh Chaganty, Sev Ohanian
Glavne Uloge Glumci: Sarah Paulson, Onalee Ames, Kiera Allen, Pat Healy
Zemlja: USA | Canada
Trajanje filma: 90 min
Datum izlaska: 20.11.2020 (svjetska premijera)
U kinima od : 18.03.2021. Srbija

Trailer Filma Bježi:

Chagantyjev smjer za Run zaista je ponovno pokazao njegovu sposobnost upravljanja pripovijedanjem priča koja je tajanstvena i ispunjena neizvjesnošću. Glumačka podrška koju su pokazali Paulson i Allen također je presudan faktor za uspjeh Runova pripovijedanja. Run nudi priču koja je zapravo prilično jednostavna.

Dan za DA – Yes Day (2021) RECENZIJA Filma

Allison (Jennifer Garner - Peppermint, 13 Going on 30 itd.) I njezin suprug Carlos...