Black Sheep (2006) Recenzija filma

Žanr:  Comedy, Horror, Sci-Fi
Godina: 2006
Redatelj:  Jonathan King
Glavne uloge:   Oliver Driver, Nathan Meister, Tammy Davis
Trajanje filma : 01:27:00
Datum izlaska :   29 March 2007 (New Zealand)

Nastavljamo naše odbrojavanje prema noći vještica s još jednim “budalastim” horrorom koji nam stiže iz Novog Zelanda. Ne vjerujem da bi se bilo gdje drugdje osim u tim krajevima (tu uključujem i Australiju) bilo tko sjetio (i usudio) napraviti film o ubojitim mutiranim ovcama icon smile Black Sheep (2006) Odmah nakon odgledanih petnaestak minuta, film evocira slatke uspomene na puno bolje i uspješnije naslove Petera Jacksona (Braindead i Bad Taste — tko nije još gledao, sram ga bilo, odmah neka nabavi i OBAVEZNO pogleda!) koje je snimao u njegovim ludim mlađim danima. Klasični naglasak je tu, a i neka vesela i bezbrižna tupost na licima glavnih junaka, te nevjerojatna sposobnost trivijaliziranja strašnih događaja koji ih okružuju. Zamislite si samo, veliki travom obrasli brežuljak koji se zeleni pod pod jutarnjim suncem, vi na jednom kraju, a na drugom, krvožedna loptasta mekana pomahnitala ovca! Niste li se naježili na samu pomisao, onda ste stvarno hladnokrvni icon wink Black Sheep (2006) Ma koliko blesavo zvučalo, cijela stvar dosta zadovoljavajuće funkcionira. U igri je nekakav genetski inženjering koji je pošao po zlu i neizostavni borci za prava životinja koji će uzrokovati njegovo ispuštanje u okoliš. Biće koje se pojavljuje uvelike podsjeća na nešto viđeno u Braindeadu, a njegov ugriz pretvara obične ovce u mašine za ubijanje, a ljude u ovce. Baš simpatično.

Do kraja filma sve funkcionira po stalnom receptu izmjenjivanja raznih fori i gnjusnih scena kidanja udova i sl. poslastica već uobičajenih za žanr. Moram napomenuti da su se autori stvarno potrudili oko efekata (sve unutar ne velikog budžeta), pogotovo na samome kraju filma kada prisustvujemo pravom krvavom piru na jednoj livadi, gdje se izvodi antologijsko tranširanje koje se isplati više puta pogledati. Nevjerojatno je da je i tada cijela situacija pomalo neozbiljna, smiješna, što opet zaslužuje pohvalu, ili specijalističko liječenje. Zgodno je napomenuti i da se autor malo našalio s kultnim An American Werewolf in London, odnosno s njegovom najpoznatijom scenom — pretvaranjem glavnoga lika u vukodlaka, jer ovdje imamo njegov pandan, samo što krajnji rezultat ne zavija, već ispusti jedan strahoviti “Beeeeeee”, što ledi krv u žilama icon smile Black Sheep (2006)

Što na kraju reći? Film je dosta zabavan i istovremeno prepun krvavih scena. Zvuči li kao idealna zabava za noć vještica? Premda mi se dosta sviđao, ipak ću mu samo dati prolaznu ocjenu jer smatram da je mogao postići puno više, samo da su se scenaristi još malo potrudili. Doduše, treba im skinuti kapu za neka suluda rješenja poput ovce koja za volanom kamiona sleti u provaliju (moj favorit), ali moglo je i bolje. Ovako ostaje idealna neobavezna zabava na putu prema nečemu strašnijem.

Ocjena: 6/10

Kruds Novo Doba – The Croods: A New Age (2020) Recenzija Filma

Prikupivši više od 587 milijuna američkih dolara prihoda i pobijedivši u nominaciji za najbolji...