Blood & Treasure – Krv i blago (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Akcija | Avantura | Recenzija Serija
Kreatori Matthew Federman, Stephen Scaia
Glavne uloge Glumci:  Matt Barr, Sofia Pernas, James Callis
Zemlja: USA
Trajanje Epizode: 1h
Datum izlaska: 21.05.2019 (svjetska premijera)

Kad sam pročitao kratki sinopsis ove serije, odmah me je zanimao i nisam oklijevao da je pogledam. Počeo sam gledati ovaj tjedan, ali iako je bilo samo 13 epizoda, mogao sam završiti tek sinoć. Pa o čemu se radila serija? Doznajte više u nastavku.

Bivši agent FBI-a Danny McNamara (Matt Barr – Hellcats , Valor TV serija itd.) koji je sada radio kao osoba specijalizirana za vraćanje ukradene umjetnosti zatražio je da pronađe poznate grobnice Anthonyja i Kleopatre. Da bi to učinio, javio se za pomoć kradljivca umjetnosti Lexi Vaziri (Sofia Pernas – Hrabra TV serija itd.) za koju je Danny vjerovao da će pružiti veliku pomoć. No, Danny i Lexi su smatrali da je zadatak vrlo opasan, jer je bezobzirni terorist Karim Farouk (Oded Fehr – serija Mumija, Resident Evil itd.) također pokušavao nabaviti grobnice za njegov planirani teroristički napad. Nadalje je bilo komplicirano kada se činilo da skupina tajnih organizacija pod nazivom Bratstvo Serapisa namjerava pronaći i grobnice.

Likovi

Uz podršku Interpolove agentice Gwen Karlsson (Katia Winter – Sleepy Hollows TV serija itd.) Danny i Lexi pokušali su što prije doći do grobova. Tijekom pustolovine diljem svijeta susreli su se i s ljudima koji su imali neke uloge na svom putu da pronađu grobnice poput trgovca oružjem Aidena Shawa (Michael James Shaw), međunarodnog krijumčara Simona Hardwicka (James Callis – TV serija Battlestar Galactica , Bridget Jonesov dnevnik itd.), Stručnjak za Kleopatru po imenu dr. Ana Castilo (Alicia Coppola – Nacionalno blago: Knjiga tajni itd.) I Dannyev stari prijatelj otac Chuck (Mark Gagliardi).

Pa kako se priča zaključila? Pronađite ih sve u ovoj prilično kaotičnoj, ali vrlo zabavnoj seriji potragom za blagom.

Blood & Treasure Recenzija serije

Nakon gledanja pilot epizode koja je trajala dulje od 80 minuta, pomalo sam sumnjao bih li nastavio gledati. Da budem iskren, pilot sam smatrao previše kaotičnim i uređivanje je izgledalo kao da je učinjeno užurbano, što mi je dalo malo zbunjenosti i, iskreno, to me malo nezainteresiralo. Nije joj pomoglo i to što dva glavna lika nisu činila dovoljno lijepu kemiju u toj prvoj epizodi.

Ali tada sam pomislio kako bih trebao dati priliku seriji jer se činilo da je dovoljno uspješna i obnovljena za drugu sezonu. Tako sam nastavio gledati i dok sam stigao do treće epizode, mislio sam da je došlo do malo poboljšanja, iako sam još uvijek bio pomalo oprezan. Tek kad sam stigao do epizode 6, konačno sam osjetio realniju kemiju između Dannyja i Lexija. Bila je to ujedno i epizoda u kojoj sam se predomislio o Lexi koju u početku baš i nisam voljeo, posebno njezin stav prema Dannyju.

Likovi epozode

Od svih epizoda koje sam vidio, one koje sam najviše volio bile su posljednje dvije epizode. Bio sam oduševljen što su bile s nevjerojatnim neočekivanim zaokretima koji su me uspjeli iznenaditi. Bilo je to dobro finale za koje nisam požalio što sam potrošio vrijeme gledajući svih 13 epizoda. Oh, svidjela mi se i epizoda 7 koja je bila zanimljiva. Ono što mi se svidjelo u seriji je bila radnja koja je bila prilično zabavna za vidjeti, posebno kad god je bila u pitanju Katia Winter koja je osigurala nekoliko zgodnih scena borbe. Sama potraga za blagom osjećala se pomalo plitko. Činilo se da se previše trudi biti poput Indiane Jonesa, ali mislim da je to propalo i nije bilo zaista uzbudljivo. Iako su avanture u raznim europskim zemljama bile prilično zanimljive i navele su me da poželim uskoro posjetiti te zemlje.

Ranije sam spomenuo da smatram da kemija između Matta Barra i Sofije Pernas nije bila stvarno uvjerljiva, ali srećom nakon nekog vremena bila je dosta uvjerljivija. Međutim, ako moram biti iskren, mislio sam da su me najviše uzbuđivali prateći likovi. Sviđali su mi se likovi Aidena Shawa i oca Chucka koji su pružali radost kad god bi se pojavili. James Callis kao prilično grozan krijumčar i Oded Fehr kao terorista. Bila je tu i posebna gostujuća zvijezda John Larroquette kao milijarder Jay Reece koji je pokazao svoj veliki talent.

Blood & Treasure Zaključak:

Sveukupno, smatrao sam da je ova serija prilično zabavna, ali nedostajalo mi je malo šarma i uzbuđenja koje bih inače osjećao gledajući priču o lovu na blago. Vjerojatno je to bilo zbog nedostatka kemije između dva glavna vodstva (posebno tijekom prvog poluvremena) i prilično kaotične pilot epizode. Srećom imao je zanimljivo finale i nekoliko zanimljivih pratećih spotova što je seriji omogućilo gledanje. Dakle, ako tražite seriju o potrazi za blagom s nekoliko zavoja i više se fokusirate na akcije, onda bi vas ovo vjerojatno moglo zadovoljiti. Ali ako očekujete složenu potragu za blagom i zanimljive priloge, možda vam se ovo ne bi svidjelo. Tvoj izbor. IMDB ocjena serije: 6.5/10

Trailer Serije Blood & Treasure :

PRESUDA

Blood & Treasure Sveukupno, smatrao sam da je ova serija prilično zabavna, ali nedostajalo mi je malo šarma i uzbuđenja koje bih inače osjećao gledajući priču o lovu na blago. Ranije sam spomenuo da smatram da kemija između Matta Barra i Sofije Pernas nije bila stvarno uvjerljiva, ali srećom nakon nekog vremena bila je dosta uvjerljivija.

Najnovije

Spelling the Dream (2020) Trailer Filma

Netflix je objavio službeni trailer za nadolazeći pravopisni dokumentarac o pčelama "Spelling the Dream".