Can You Ever Forgive Me? (2018) Recenzija Filma

Can You Ever Forgive Me? (2018)

Žanr: Biografski | Komedija | Krimi
Redatelj: Marielle Heller
Producent: Nicole Holofcener, Lee Israel
Glavne uloge: Melissa McCarthy, Anna Deavere Smith, Julie Ann Emery, Joanna Adler, Richard E. Grant, Marc Evan Jackson, Jennifer Westfeldt, Christian Navarro, Alice Kremelberg. Jane Curtin, Dolly Wells, Michael Cyril Creighton, Shae D’lyn, Marcus Choi, Kevin Carolan
Trajanje filma: 01:46:00
Datum izlaska: 19.10.2018 (svjetska premijera)

“Can You Ever Forgive Me?” Ispričava nam zabavnu priču o stvarnom životu Leea Izraela, ispranog biografa koji je pribjegao krivotvorenju pisama niza poznatih ličnosti kada se dogodilo da je pogodila dno svog života i karijere. ranih 1990-ih. Nikad ne gledajući koliko je jadna i neugodna njegova antisocijalna junakinja, film nas neprestano škaklja prikazujući koliko je daleko otišla za svoju kriminalističku karijeru, a mi smo došli promatrati njezin brzi uspon i pad s malo suosjećanja i razumijevanja.

Can You Ever Forgive Me Filmske Recenzije

Rani dio filma pokazuje nam kako je život bio težak i očajan za Izrael (Melissa McCarthy). Iako je nekad bila prilično uspješna biografica, sada je gotovo bez novca i nema perspektivne perspektive za pisanje, a upravo je izgubila svoj trenutni posao zbog ozbiljnog problema s pićem. Dok je pokušavala napisati novu biografiju o Fanny Brice, bori se s blokadom pisca, a njezin agent uopće ne pokazuje nikakav interes za tu biografiju uglavnom zato što je bila prilično bolesna što Izrael nije pokušala sama učiniti da izgleda društvenija i prezentabilnija u usporedbi s nekim popularnim piscem, koji je upravo dobio značajan napredak za svoj sljedeći roman.

Kako Izrael njeguje svoj bijes i ljutnju u lokalnim barovima, stvari su joj se pogoršale više nego prije. Njezin stan nekako miriše prilično loše s mnogo muha, ali čovjek za održavanje stana samo ju podsjeća da je već kasni tri mjeseca u plaćanju stanarine. Osim toga, njezina draga stara mačka postaje jako bolesna, pa mora pronaći bilo koji mogući način da dobije novac što je prije moguće.

Nakon neuspješnog pokušaja da proda neke od svojih starih knjiga, odluči prodati nekoliko starih pisama poznatih ličnosti koje ona već godinama čuva, a onda dolazi lijepa kriminalna ideja. Nakon što je malo falsifikovala jedno od tih pisama i zatim ga prodala po višoj cijeni, ide dalje sa falsifikovanjem pisama raznih poznatih ličnosti, od Noëla Cowarda do Dorothy Parker, i ubrzo dobiva dovoljno novca za ne samo odgođenu najamninu nego i njezinu mačka.

Temelj filma

Kao što nastavlja u svojim kriminalnim aktivnostima, prilagođeni scenarij Nicole Holofcener i Jeffa Whittyja, koji se temelji na izraelskim memoarima istog imena, veselo skreće iz jedne narativne točke u drugu, a redateljica Marielle Heller uranja nas u autentičnost. Urbana atmosfera New Yorka tijekom 1990-ih. Ispod svojih visokih, glatkih nebodera, vidimo nekoliko starinskih knjižara koje se nalaze tu i tamo u gradu, a možda ćete se osjećati pomalo nostalgično ako ste upoznati s gradom u tom razdoblju.

Na kraju, Izrael je naposljetku manje prihvaćena od strane kolekcionara nakon što postanu oprezniji u vezi njezinih krivotvorenih pisama, pa ona poziva poznanika po imenu Jack Hock (Richard E. Grant), koji je vaš prosječan blistav stari gej tip. Dok Hock prodaje svoja falsificirana pisma vani, usredotočuje se na falsificiranje više pisama u svom stanu, a mi kasnije vidimo njezin stan pun raznih starih pisaćih strojeva koji će joj dati autentični utisak.

Budući da oni nastavljaju blisko surađivati, Izrael i Hock postaju malo blizi. A mi promatramo kako se njihove kontrastne osobnosti u određenoj mjeri dopunjuju. Iako se još uvijek ne slažu tako dobro jedno s drugim, uglavnom zbog antisocijalne tendencije Izraela. Oni se oslanjaju jedno na drugo uglavnom zato što oboje nemaju nikoga posebno blizu njih. I zato se osjećaju puno povrijeđeno kada im kriminalanoj aktivnosti postaje neizbježan kraj.

Zamah

Oko te pripovjedačke točke film gubi nešto od svog komičnog zamaha, ali još uvijek ga dobro održava Melissa McCarthy. Koja je nedavno bila nominirana za Oscara za svoj zabavni nastup ovdje u ovom filmu. Nabrajanjem svog neukrotivog duhovnog duha u svom neurednom izgledu. McCarthy uživo predstavlja neugodan, ali uvjerljiv ljudski lik bez ikakvog jeftinog izgovora. Rezultat je njezin najbolji posao od njezina probijanja u ‘Bridesmaid’ (2011).

Kao kontrapunkt McCarthyja, Richard E. Grant, prekrasni britanski likovni glumac koji nas je neprestano zabavljao od svog nezaboravnog debitantskog nastupa u kultnom klasičnom filmu “Withnail & I” (1987). Daje bogatu, ukusnu predstavu koja mu je donijela zaslužene zasluge. Najbolja nominacija za Oscara za najboljeg glumca. On i McCarthy su uvijek zabavni kad god njihovi likovi razmjenjuju interakcije. Njihova posljednja scena u filmu je alternativno smiješna i dirljiva zahvaljujući njihovoj interakciji bez napora na ekranu.

U cjelini, “Can You Ever Forgive Me?” Je još jedan impresivan rad Hellera, koji je prethodno debitirao s “Dnevnikom tinejdžerke” (2015). Budući da sam se divio tom zanimljivom dramskom filmu o dobi koji se bavi i njegovim vrlo osjetljivim temama. Naravno da mi je drago vidjeti kako dalje napreduje sa svojim sljedećim filmom. I svakako cijenim kako spretno obrađuje Holofcener i Whittyjev prilagođeni scenarij, a također igranje vrhunskih nastupa od McCarthyja i Granta. Osim potvrđivanja statusa jednog od najznačajnijih američkih filmskih stvaralaca za gledanje. Ovo je doista jedan od najzanimljivijih filmova 2018. godine, a nakon gledanja možete gledati antička pisma sa zabavom i sumnjom. IMDB Ocjena Filma: 7.2/10

Trailer Filma Can You Ever Forgive Me:

Can You Ever Forgive Me 2018
Previous articleObjavljen datum izlaska Rambo: Last Blood