Sunday, May 19, 2024

Dumbo – Dambo (2019) Recenzija Filma

SUMIRANJE

Dumbo 2019 No, kao fantazijski film, ovaj je bio divan, s izvanrednim specijalnim i zvučnim efektima. Spomenuo sam da postoje neke priče o ljudima koji okružuju Dumba, što je bilo lijepo. Volio sam odnos između Colta Farrela i njegove djece. Izrada Dumba bila je tako realistična i vjerodostojna da sam osjetio da je Dumbo stvaran.

Dambo (2019)
Dumbo

Žanr: Familijarni | Fantazija | Filmovi 2019
Redatelj: Tim Burton
Producent: Helen Aberson, Ehren Kruger
Glavne uloge: Eva Green, Colin Farrell, Michael Keaton, Danny DeVito, Kamil Lemieszewski, Jo Osmond, Alan Arkin. Lucy DeVito, Joseph Gatt, Sharon Rooney, Sandy Martin, Nico Parker, Roshan Seth, Deobia Oparei, Jessie Vinning
Trajanje filma: 01:52:00
Datum izlaska: 27.03.2019 (svjetska premijera)
B i H 28.03.2019.
Hrvatska 28.03.2019.
Srbija 28.03.2019.

Postavljen 1919. godine, Holt Farrier (Colin Farrel) vratio se iz rata u cirkus u Medićima gdje je prethodno radio s voditeljem ringa Maxom Medicijem (Danny DeVito – Taxi TV serije, blizanci itd.). Holtova vrlo mala djeca Milly (Nico Parker) i Joe (Finley Hobbins) pokušavala su sve kako bi se nosila s životom u cirkusu. Budući da Holt više nije bio u stanju obavljati svoj uobičajeni čin, dobio je novi zadatak brinuti se o slonovima, uključujući i Jumba koji je bio u drugom stanju.

Kad je Jumbo rodio bebu, to je bio jedan od slonova s velikim ušima koje su mu otežavale šetnju. Ali Milly i Joe koji su voljeli bebu slona pobrinuli su se za njega i otkrili njegovu sposobnost letenja velikim ušima. Kasnije je mogao nastupiti u cirkusu letenjem i dobivanjem nadimka Dumbo. Zbog slave Dumba, cirkus Medici privukao je pozornost velikog vlasnika zabavnog parka Vandevere (Michael Keaton – Spider-man: povratak kući , Birdman itd.) koji je želio kupiti Dumbove usluge. Sa svojim najboljim izvođačem Trapezom Coletteom (Eva Green – TV serija Penny Dreadful itd.), pokušali su uvjeriti Medići da im se pridruži.

Što bi se dogodilo s Dumbom i cirkusom Medici? Pronađite ih sve u ovoj nevjerojatnoj obiteljskoj drami.

Dumbo Filmske Recenzije

Iskreno, nikada nisam vidio originalni Dumbo animirani film koji je objavljen davne 1941. godine. Uostalom, znao sam samo za njegovu slavu kao leteći slon, pa ako se pojavi ime Dumbo, mogao bih zamisliti mladog slona sa svojim velikim ušima koje bi ga mogle natjerati da leti. Ali to je samo o tome. Ništa o filmu ili bilo kojim drugim likovima koje sam poznavao. Dakle, kad sam vidio ovaj film, nisam mogao napraviti nikakvu usporedbu da li je bolji jedan ili sličan remake u live verziji (kao u slučaju Beauty and the Beast ).

Sada je moje iskustvo o ovom filmu da je imao nevjerojatne specijalne efekte. Izrada Dumba bila je tako realistična i vjerodostojna da sam osjetio da je Dumbo stvaran. Čak je i moja djevojka nastavila govoriti da želi imati Dumba. LOL. Mislim da je ogroman proračun uložen u ovaj film zaista vrijedan jer smo se divili svemu što se tiče izgleda Dumba. Čudna stvar, iako je priča navodno bila o Dumbu, i dalje sam mislio da nismo dobili dovoljno vremena za Dumbo ekran. Bilo je dosta priče o ljudima koji ga okružuju, što je možda razlog za moj osjećaj. Ako bi se odnos djece s Dumbom više istražio, emocionalni trenutak mogao osjetiti mnogo bolje. To je samo način na koji sam se osjećao.

Glumci

Spomenuo sam da postoje neke priče o ljudima koji okružuju Dumba, što je bilo lijepo. Volio sam odnos između Colta Farrela i njegove djece (koje su mladi Nico Parker i Finley Hobbins prikazali u svom filmskom debiju). Također mi se svidio lik Dannyja DeVita ovdje jer je dao neke zabavne trenutke u filmu. Michael Keaton bio je u redu i bio je prilično uvjerljiv kao poduzetnik gladan novca. Ali osjećao sam da razvoj lika Eve Green nije previše realističan (prebrzo za moje mišljenje). Oh, tu je još jednu poznato ime Alan Arkin ( mala gospođica Sunshine, Argo itd.) kao bankar, ali njegova prisutnost je bila prebrza i nije ostavila previše dojma.

Dramski dio ovdje bio je prikladan. Trajanje filma bilo je manje od 2 sata, što je vjerojatno bio razlog zašto sam osjećao da je to malo prekratko i naizgled nije dovoljno vremena za emocionalne trenutke. Mislio sam da je Tim Burton (specijaliziran za izradu fantazijskih filmova poput Beetlejuicea, Edwarda Scissorhandsa, Alice u zemlji čudesa i još mnogo toga) želio naglasiti Dumbo-ovu sposobnost plus veliki zabavni park koji je izgledao kao da je dobio značajan dio, ali je rezultirao manjkom dramatičnih trenutaka i cirkusa premalo. Zvučni efekti su bili divni. Muzika u pozadini je bila dovoljno lijepa. Btw, u filmu nije bilo srednje ili post-kreditne scene.

Sve u svemu, mislim da je ovaj film vrlo zabavan. Bilo je nevjerojatno u smislu da je Dumbo bio tako stvaran, ali osobno sam osjetio dramatične i emocionalne trenutke koji su obično bili prilično obilni u Disneyjevom filmu bili premali. No, kao fantazijski film, ovaj je bio divan, s izvanrednim specijalnim i zvučnim efektima. Mogao bih to zamisliti kao veliko iskustvo gledanja u IMAX-u. Dakle, ako želite vidjeti Tima Burtona u njegovom specijalnom filmu, onda bi ovaj bio odlična opcija. IMDB i Trailer Filma: 7/10

Dumbo 2019 No, kao fantazijski film, ovaj je bio divan, s izvanrednim specijalnim i zvučnim efektima. Spomenuo sam da postoje neke priče o ljudima koji okružuju Dumba, što je bilo lijepo. Volio sam odnos između Colta Farrela i njegove djece. Izrada Dumba bila je tako realistična i vjerodostojna da sam osjetio da je Dumbo stvaran.Dumbo - Dambo (2019) Recenzija Filma