Friday, April 16, 2021

Flavorful Origins (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije

Flavorful Origins (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija

Žanr: Dokumentarni, Recenzije Serija
Zemlja: China
Datum izlaska: 11.02.2019 (svjetska premijera)

Podijeljena na 20 epizoda, Flavorful Origins je zanimljiva, edukativna dokumentarna serija koja prikazuje razne tehnike kuhanja i kuhinje napravljene s izvornim azijskim sastojcima. Uz svaku epizodu posvećenu drugačijoj hrani, Flavorful Origins vodi nas kroz povijest i kulturu oko Chaoshan kuhinje, uvodeći neke od više neobičnih i okusnih tradicionalnih jela u tom procesu.

Flavorful Origins Recenzija Serije

Svaka epizoda je postavljena uglavnom na isti način, što čini ovu emisiju lakom za ulazak i izlazak. Prvih nekoliko minuta započinje uvodom u samu hranu i njezinu kratku povijest prije gledanja kuhara u cijeloj regiji, koji na razne načine pripremaju te predmete. Od prženja, mljevenja i kuhanja na desnoj strani, pa sve do tehnika presvlačenja i prezentacije, Flavorful Origins je iznenađujuće detaljan pogled na azijsku hranu i lako razumljiv način na koji je ovo predstavljeno, što je svakako dobrodošla inkluzija.

Unatoč tome što ima 20 različitih epizoda, način na koji svaki od njih duboko gleda kako dobiti najbolje okuse i okus od tih sastojaka dodaje nešto novo što se ne vidi uvijek iz ovakvih dokumentaraca. Umjesto da se usredotočite na kuhare i njihovu pozadinu, Chaoshan Cuisine je sve o hrani i učenje o povijesti svake dodaje obrazovni preokret na ovo, dajući joj prednost nad drugim programima kuhanja kao što je ovaj.

Većina samih epizoda predstavlja različita tradicionalna jela popraćena mnoštvom snimaka izbliza i usporenih snimaka. Nekoliko epizoda također sadrži tu stavku koja se okreće u kutu od 360 stupnjeva, što seriji pruža jedinstven stilski dojam. Prateći ovo je fantastičan muzički komad koji dobro koristi segmente harfe i gudača kako bi show imao sanjiv i čudesan osjećaj.

Iako se koristi cijeli niz različitih namirnica, kratka dužina svake epizode je i blagoslov i prokletstvo. Neke epozode se osjećaju malo prekratko i završavaju malo previše naglo, dok drugi prerađuju isti tip sastojaka na različite načine. Ako možete pogledati prošlost, to je doista edukativna dokumentarna serija s dobrim sadržajem.

Flavorful Origins je fascinantno putovanje u azijsku kuhinju. Kratka duljina epizoda su i najbolji i najgori dio emisije. Ali raznolikost raznih vrsta hrane ovdje je svakako dobro došla inkluzija. Svaka od različitih epizoda ima dovoljno sličnosti kako bi se osjećala kao kohezivna cjelina. Obrazovni sadržaji također je dobro došla inkluzija. Ovo nije savršeno, ali je doista zanimljiva dokumentarna serija. Jedna vrijedna provjera ako ste zainteresirani saznati više o podrijetlu azijske kuhinje.

Imdb i Trailer Serije:

Flavorful Origins 2019 Flavorful Origins je fascinantno putovanje u azijsku kuhinju. Kratka duljina epizoda su i najbolji i najgori dio emisije. Većina samih epizoda predstavlja različita tradicionalna jela popraćena mnoštvom snimaka izbliza i usporenih snimaka.

Big Sky 2020 Sezona 1 (TV SERIES) Recenzija Serije

Kao što sam rekao u jednom od svojih ranijih postova, prošli je tjedan bio...

Banda iz Baker Streeta – The Irregulars Sezona 1 (2021) RECENZIJA Serije