Monday, May 20, 2024

Freud Sezona 1 2020 (TV SERIES) Recenzija Serije

SUMIRANJE

Sve u svemu, moje osobno iskustvo gledanja ove serije bilo je malo uzbuđenja u ranom dijelu, a zatim velika dosada u sredini i zabava u posljednje 2 epizode. Tek kad sam došao do epizode 7, priča mi je postala zanimljivija jer se počela više usredotočivati ​​na veliko otkrivanje slučajeva ubojstava i glavni razlog za njih.

Freud (Sezona 1) 2020 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Biografski| Krimi | Historija | Recenzija Serija

Godina: 2020
Kreator: Marvin Kren
Glavne uloge Glumci: Robert Finster, Ella Rumpf, Georg Friedrich
Zemlja: Austria | Germany
Trajanje Epizode: 55 min
Datum izlaska: 13.03.2020 (svjetska premijera)

Još za vrijeme novogodišnjeg odmora (koji je ove godine bio duži nego inače), mogao sam pogledati mnoge serije koje sam neko vrijeme odgađao. Ova me zaintrigirala zbog poznatog imena i premise. Uz to, mislim da sam spreman započeti gledanje serija iz Njemačke nakon te kritički hvaljene složene serije o putovanju kroz vrijeme Dark.

Kratka linija priče

Radnja smještena u 1886. godinu, fokusirala se na mladog Sigmunda Freuda (Robert Finster) koji je imao vlastitu ideju o liječenju pacijenata s mentalnim poremećajima, što ga je nažalost učinilo predmetom ismijavanja u medicinskom društvu. Jedne noći, tijekom posjeta bečkoj eliti, susreo se sa zanimljivom ženom Fleur Salomé (Ella Rumpf – Tigarica, Božanski red itd.) koja je izgledala kao medij za duhove.

U međuvremenu se u gradu Beču dogodilo stravično ubojstvo zbog čega je stariji policajac Alfred Kiss (Georg Friedrich – Bright Nights itd.) bio željan rješavanja, pogotovo kada se pojavio još jedan slučaj i nagovijestio moguću seriju ubojstava. Uz nevjerojatnu Freudovu i medijsku pomoć, Kiss se svim silama trudio riješiti ih pokušavajući se riješiti duhova iz svoje prošlosti.

Pa što se dogodilo s Freudom, Fleur i Kissom? Pronađite sve u ovoj seriji.

Freud Recenzija serije

Kao što sam gore rekao, radujem se izgledu da Freuda koristi svoju metodu psihoanalize za rješavanje misterija. Rani dio serije bio je više od predstavljanja Freuda i svih izazova s ​​kojima se suočavao, posebno u medicinskoj zajednici. A kad se dogodilo prvo ubojstvo, pomislio sam da smo u redu, napokon smo došli do zanimljivog dijela. No kako se priča nastavila, pokazalo se da nije baš ono čemu sam se nadao.

Priča je postala malo složenija s političkom pričom, što mi je, iskreno, bilo malo komplicirano, pogotovo jer sam bila osoba koja nije poznavala povijest Austrije, Mađarske ili Njemačke u tom razdoblju. A ono što me pomalo razočaralo je srednji dio. U redu, napravio je zanimljivu “studiju slučaja” za Freuda, ali činilo se da mistični / nadnaravni aspekt pomalo ometa. I političko i mitsko područje nisu učinili ništa što bi meni osobno učinilo priču zanimljivom. Da budem iskren, tijekom srednjeg dijela prve sezone osjećao sam dosadu i pospano (posebno u epizodi 4-5) i nisam mogao držati oči otvorene da to gledam.

Tek kad sam došao do epizode 7, priča mi je postala zanimljivija jer se počela više usredotočivati ​​na veliko otkrivanje slučajeva ubojstava i glavni razlog za njih. Osim toga, također sam mislio da se Freudova snaga počela pokazivati ​​kako je dobivao više samopouzdanja. Btw, sporedna priča o Kiss-u zapravo je bila prilično zanimljiva i zanimljiva dok je Fleur, osim što je bila savršena tema, činilo se da ne pruža ništa drugo. Oh, također sam primijetio da ovdje ima nekih stvarnih likova, poput Freudove buduće supruge Marthe (Mercedes Müller), profesora Meynerta (Rainer Bock), prijestolonasljednika Rudolfa (Stefan Konarske) i nekolicine drugih.

Budući da sam već pročitao kratku radnju, znao sam da Freud nije biografija i nisam očekivao da će biti preozbiljno, ali meni osobno taj je politički dio bio skretanje pažnje. Bilo bi mi draže da su se usredotočili samo na Freudovu borbu da ga medicinska zajednica prihvati i na njegov trud u rješavanju slučajeva koristeći njegove metode (posebno hipnozu). Oh, zapravo mi se sviđaju naslovi svake epizode koji se u potpunosti uklapaju u seriju, jer su uzeti iz određene dijagnoze.

Sad mi ne smeta kombinirati misterij ili fantaziju koristeći stvarnu osobu kao glavnog lika. Jer to u potpunosti ovisi o kreativnosti spisatelja / kreatora serije, tako da izmišljeni dio nije nešto zbog čega bih se ustručavao pokušati. Zapravo sam prilično uživao u filmu koji me iznenadio tada kada je objavljen. Pod naslovom Abraham Lincoln: Lovac na vampire (dovoljno je smiješno usporedio i jedan od kritičara ove serije). Ali mogao bih razumjeti i ako se publici to ne bi svidjelo previše.

Sve u svemu, moje osobno iskustvo gledanja ove serije bilo je malo uzbuđenja u ranom dijelu, a zatim velika dosada u sredini i zabava u posljednje 2 epizode. Dio koji mi se sviđa bio je rješavanje slučaja ubojstva i Freudovi osobni izazovi, kao i popratna priča Alfreda Kissa. Dok su dijelovi koji mi se ne sviđaju bila politička sporedna priča i mitični i pomalo nadnaravni dio Fleur. Bilo je čak i vrlo uznemirujuće scene pred kraj epizode 5. Dakle, ako očekujete kul Freudov biograf, to definitivno nije opcija. Međutim, ako želite vidjeti kako se Freud tijekom 19. stoljeća ponaša poput Sherlocka Holmesa s prekrasnim scenografijama i kostimima, plus ne smeta vam gledanje nekih uznemirujućih scena, golotinje i seksualnog nasilja, onda biste mogli pokušati. IMDB Ocjena Serije: 6.5/10

Trailer Serije:

Sve u svemu, moje osobno iskustvo gledanja ove serije bilo je malo uzbuđenja u ranom dijelu, a zatim velika dosada u sredini i zabava u posljednje 2 epizode. Tek kad sam došao do epizode 7, priča mi je postala zanimljivija jer se počela više usredotočivati ​​na veliko otkrivanje slučajeva ubojstava i glavni razlog za njih.Freud Sezona 1 2020 (TV SERIES) Recenzija Serije