History of Swear Words  – Historija Psovki (Sezona 1) 2021 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Dokumentarna, Komedija | Recenzije Serija
Godina: 2021
Kreator: /
Glavne uloge: Nicolas Cage (Host), Sarah Silverman, Nick Offerman, Jim Jeffries, Nikki Glaser, Isiah Whitlock Jr., Patti Harrison, Elvis Mitchell
Trajanje Epizode: 20 min
Datum izlaska: 05.01.2021 (svjetska premijera)

Otkad postoje riječi, postoje psovke, riječi koje određeni podskup stanovništva smatra uvredljivima. Ali mi također živimo u multikulturnom društvu, stoga se različite podgrupe stanovništva vrijeđaju na različite načine koji su jednako složeni. Te su se riječi također razvijale tijekom vremena kako se njihov utjecaj mijenja zajedno s promjenama u društvu. Ipak, neke od ovih riječi jednostavno je zabavno izgovoriti, jer su neprestano bile prevladavajući dio pop kulture koja se s vremenom također razvijala.

Kad se to već kaže, odakle su došle ove riječi i kako su došle do mjesta gdje su danas? Povijest psovki brza je serija dokumenata koja upravo to čini, istražujući povijest, kontekst i kulturni utjecaj nekih od najvećih psovki. Tko bi nas mogao bolje voditi od Nicholasa Cagea? Glumac je imao dobru reputaciju i definitivno ulazi u tu povijest, snimajući neke fotografije za sebe i svoju karijeru, u nešto suzdržanijem Cageu.

History of Swear Words – Historija Psovki Recenzija Serije

Svaka epizoda započinje pripovijedanjem samog Nicolasa Cagea. Odjeven u odijelo i elegantno paradirajući po improviziranom salonu, raspravlja o podrijetlu svake psovke o kojoj se raspravljalo prije nego što zaronimo u srce tih riječi.

Jebi se. Ne brinite, zapravo ne mislim na to. Ali to je zanimljiva fraza. Pogotovo prva riječ, “zajebi”. Zašto je tako? Zašto ga koristimo kao primjer? Pa, ova serija želi odgovoriti na to. U svakoj epizodi Nicolas Cage nas upoznaje s poznatom psovkom. A onda ulaze i razni lingvistički stručnjaci i zabavljači koji nam daju činjenice i mišljenja o psovkama i njihovoj etimologiji. Pomislili biste da bi ova premisa mogla biti pomalo jedan trik, nešto što će ostarjeti nakon prvih pet minuta. Ali vi (i ja) bismo bili u krivu. Ne samo da uspijevaju zadržati smiješnu stranu premise kroz svih šest epizoda, već također uspijevaju biti nevjerojatno informativni o opsežnim riječima, pa čak i o jeziku u cjelini.

Balans Serije

Stvarno dobro balansiraju komediju i povijest kako bi stvorili zabavnu cjelinu koja je istodobno zabavna i iznenađujuće informativna. A zanimljivo je i kad zabavljači uđu i daju svoje misli o svakoj od šest psovki, jer to pokreće puno misli i rasprava u mojoj vlastitoj glavi. Hoću li reći da je ovo naj nijansiranija i najsavršenija dokumentarna serija ikad? Ne. Ali činjenica da im uspijevaju održavati osjećaj svježine i zabave tijekom svih šest epizoda zaslužuje pohvalu. Na kraju sam se osjećao i zabavljeno i obrazovano. Uz to, živuća legenda Nicolas Cage čini zaista dobrog domaćina / voditelja, pa je to izvrstan bonus.

Jedna stvar koja mi se sviđa kod zanata koji stoji iza “Histroija Psovki” je koliko je brz i energičan, unatoč tome što se služi mnogim poznatim dokumentarnim trikovima. Uređivanje je brzo i uspijeva spriječiti da se stvari osjećaju ustajalo. Također im pomaže da koriste puno slatkih malih animacija kada objašnjavaju neke od prethodnih priča riječi. U osnovi režija, montaža i sve ono što uspijeva prizemljiti seriju bez žrtvovanja bilo koje gluposti oko premise, čineći vrlo ugodnu cjelinu.
Iako nije revolucionaran medij, Netflixova “Povijest psovki” i dalje je vrlo ugodan mali dio edukacije, koji sadrži zanimljivosti, obilje smijeha i živuću legendu Nicolasa Cagea.

Nakon što pogledate svih 6 epizoda Historija psovki, nesumnjivo ćete se osjećati kao da ste propustili puno informacija i poput mene vjerojatno ćete se zaroniti u Wikipediju i pretražiti povijest svake riječi. S obzirom na količinu sadržaja i materijala s kojim treba raditi, Netflixovi 20-minutni segmenti prekratki su da bi se zaista moglo zaroniti i iskoristiti njegovu postavku. IMDB Ocjena Serije: 6.5/10

Trailer TV Series

Nakon što pogledate svih 6 epizoda Historija psovki, nesumnjivo ćete se osjećati kao da ste propustili puno informacija. Stvarno dobro balansiraju komediju i povijest kako bi stvorili zabavnu cjelinu koja je istodobno zabavna i iznenađujuće informativna. Svaka epizoda započinje pripovijedanjem samog Nicolasa Cagea.

Banda iz Baker Streeta – The Irregulars Sezona 1 (2021) RECENZIJA Serije

Banda iz Baker Streeta je serija objavljena na Netflixu u petak, ali gledao sam...

The One Sezona 1 (2021) Recenzija Serije