Insidious: Chapter 3 – Ukleti: 3.poglavlje 2015 Recenzija filma

Žanr:  Horor
Redatelj: Leigh Whannell
Glavne uloge: Dermot Mulroney, Stefanie Scott, Angus Sampson
Trajanje filma : 01:33:00
Datum izlaska : 4. Lipanj 2015.

Nakon što joj majka premine, njena kćerka Quinn željet će stupiti kontakt s njom iz onog svijeta, međutim pozvat će i zlokobne duše.

Prequel koji nas je sve privukao svojim trejlerom, bio je jedan od najisčekivanijih filmova ljeta a i nastavaka svakako. Nakon fenomenalnog prvog dijela, jednog od najvećih horora današnjice, a to s pravom mogu reći, logičkim slijedom događaja, uslijedio je nastavak koji i nije oduševio. U želji vjerovatno da se iskupe za njega, stiže nešto kao finalno poglavlje, ujedno i prequel koji objašnjava kako je Elise postala medij.

Prije svega, moram naglasiti činjenicu kako se uopšte nisu uklopili u čitavu priču s tim kako je Elise postala medij jer nisu poradili na nekim činjenicama i velikim razmakom godina, ostavljajući tu veliku rupu koja se ne da popuniti. Ovakvim početkom recenzije, predosjetite sigurno da mi se i nije dopao, nego štaviše, osjećam se izrađenim jer sam polagao velike nade u horor koji je itekako podbacio. Odlična najava dokazala mi je još jednom da za najavu iskoriste sve dobre momente s ciljem da pridobiju publiku a za krajnji rezultat ostave toliko malo stvari, toliko malo pozitivnih iznenađenja i kvalitete. Treći dio ‘Insidious’a ne donosi ama baš ništa novo i izlgeda kao parodija na prethodna dva dijela, a zagarantovano je da vas neće preplašiti. Solidne kritike i dobra reakcija publike dali su mi za pravo da pomislim da će biti makar solidan i kol’ko tol’ko strašan, ali pored toga što je težio da sagradi i dvije emotivne i sentimentalne priče na odnosu majka-kćerka i muž-žena, film je izgubio svaki kontakt sa riječju horor i donio ogromno razočarenje mojoj raji a naročito meni. Osim što se su pokazali slabim da realizuju ideju na platnu i da donesu neku novu dimenziju u ovaj žanr, da ostave trag na ovu trilogiju, ekipa filma se nije potrudila ni upristojila napraviti dobre i značajne postere za film pa sve koje sam pregledao, izuzev jednog, izgledaju i više nego smiješno. Nije sve tako sivo, performansi filma su jedna od stvari za pohvalu kao i obećavajući početak. S obzirom da vam slijedi razočaranje ljeta, ne gledajte ga, ma šta god bilo. Dozu razačoranosti ovim filmom najbolje ću vam objasniti ako ga usporedim sa ‘rebootom’ ‘Annabellom”, koja je došla nakon ‘Conjuringa’ i koja je bila jeftini pucanj u prazno sa doista intrigantnom najavom.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,5/10 a na Tomatoesima 59%. Film je zaradio i više od 79 miliona dolara širom svijeta. Reditelj filma je Leigh Wanell, ujedno i jedan od glumaca filma, kojem je ovo rediteljski debi. Pored svih horora kroz koje je prošao, nije naučio neke stvari.

Ukoliko me dugo pratite i slušate moje savjete, onda vjerujem da ćete uštediti vrijeme i preskočit ćete ovaj bez osvratanja. Ukoliko ste novi i usudite se pogledati ga, onda se iskreno nadam da se nećete opeći.

Ocjena:3/10