Into the Woods – U šumi 2014 Recenzija Filma

Into the Woods

Žanr:  Fantazija, Komedija, Mjuzikl, Obiteljski
Redatelj:Rob Marshall
Glavne uloge: Emily Blunt, Anna Kendrick, Johnny Depp
Trajanje filma : 02:05:00
Datum izlaska :  25. Prosinac 2014.

Zla vještica je jednom davno bacila kletvu na pekara koji sada ne može imati djecu sa svojom voljenom suprugom. Da bi ukinuo kletvu, on mora poslušati vješticu i donijet joj iz šume sve što je zatražila.

U mjuzikle fantazije nisam nikad bio zaljubljen pa im se nisam ni pretjerano radovao, bez obzira što su podrazumijevali bogatu filmsku ekipu, ali ovaj mi u par navrata učinio zanimljivim, pa svoju radoznalost nisam mogao više suzbijati.

*Into the Woods” je zapravo očiti spoj više bajki u jednoj i koje su međusobno povezane ali usput i opjevane kako bi djeca uživala a stariji s pažnjom posmatrali, otkrivajući moralne poruke smiješeći se uz neke komične momente. Premisa filma izgledala je i više nego zanimljivo, no do kraja filma sam shvatio da sam očekivanja možda podigao i previsoko jer za film ovako slabe razradnje i neupečatljive i monotone priče, ne možete očekivati spektakl ‘Burtonovskih’ razmjera, nego samo ‘eye, ali hear-candy” za djecu a možda i za pokoju odraslu osobu koja će znati cijeniti trud i rad glumaca na setu. Nije da ja ne cijenim, naprotiv, mislim da je to ujedno i najbolja stvar filma, pogotovo Meryl Streep koja je, zahvaljujući svom nastupu dobila 19. nominaciju za Oskara, ali činjenica da sve scene izgledaju kao da se vrte u krug, da njihovo pjevanje i skakutanje počinje biti dosadno i napadno, filmu nikako ne može ići u prilog, pogotovo u mom slučaju koji i nisam neki ljubitelj upravo ovakve vrste filmova. Ruku na srce, film ima nekih prelijepih scena, autentično je prikazano okruženje šume i predstavljena ta neka ”mračna” strana tog svijeta koja nas trebamo plašiti, i ima par smiješnih dijaloga i fora, ali u čemu je zapravo bit kada je ovo nešto što će do sledeće godine već biti zaobravljeno pa samim time uzalud pojava svih tih holivudskih imena u jednom ovakom bezdušnom filmu koji radi sve ali mu ne uspjeva da nas natjera da zavolimo mjuzikle gdje je većina likova i više nego zanimljiva i iritirajuća.

Ocjena na IMDb.com mu je osrednjih 6,6/10 a na Tomatoesima zavidnih 71%. Film je zaradio više od 142 miliona dolara na budžet od 50 miliona, što je zapravo i više nego solidna isplata, s obzirom da se film još uvijek prikazuje u kinima. Reditelj filma ja Rob Marshall poznat po ‘Chicagu’, ‘Sjećanjima jedne gejše’, propalitetu od filma ‘Devet’, ‘Piratima sa Kariba: Nepoznate plime’ i nekim tv projektima. Film je, pored nominacije za Oskara za najbolju žensku sporednu ulogu, osvojio još 2 nominacije.

Iako se čini kao simpatičnim obiteljskim filmom, posebno zato jer nam dolazi iz ‘Disneya’, ovo je se samo ne simpatično, a jedva je i gledljivo, tako da, moja je preporuka, nemojte ni blizu šume, jer neće vas tako lako očarati.