LAVIRINT LEK SMRTI
Maze Runner The Death Cure

Žanr: SF, Triler, Akcija
Godina 2018
Redatelj: Wes Ball
Producent: James Dashner, T.S. Nowlin
Glavne uloge: Kaya Scodelario, Dylan O’Brien, Walton Goggins, Nathalie Emmanuel, Katherine McNamara. Thomas Brodie-Sangster, Rosa Salazar, Giancarlo Esposito, Patricia Clarkson. Barry Pepper, Ki Hong Lee, Jacob Lofland, Paul Lazenby, Dylan Smith, Jake Curran
Trajanje filma: 02:22:00
Datum izlaska: 17.01.2018 (svjetska premijera)
U kinima od : 26 January 2018 (USA)
B i H 25.01.2018.
Hrvatska 25.01.2018.
Srbija 25.01.2018.

Labirint Lijek smrti je počeo nekoliko mjeseci nakon događaja Maze Runner: The Scorch Trials , gdje su Gladers predvodili Thomas (Dylan O’Brien – American Assassin, Teen Wolf TV series i sl.) sa svojim najboljim prijateljima iz prethodnog vremena u maze Newt (Thomas Brodie-Sangster – Love, Actually, Death of a Superhero i sl.) I Frypan (Dexter Darden)
pokušavaju da pomognu Minhu (Ki Hong Lee – Wish Upon) da pobjegnu iz organizacije koja je radila eksperimente na njima ranije pod nazivom WCKD Wicked.
Njih trojica su pratili Brenda (Rosa Salazar – CHiPs film, Night Owls, itd.) I Jorge (Giancarlo Esposito – Usual Suspects, Breaking Bad TV serije i sl.) kako bi pronašli gdje je Minhu smješten i gdje eksperimentirao Wicked kako bi pronašao lijek za virus.

U međuvremenu, Teresa (Kaya Scodelario – Pirates of the Carribbean: Salazar’s Revenge, Wuthering Heights itd.) sada je u potpunosti pomagala Ava Paige (Patricia Clarkson – The Green Mile, Pieces of April itd.) koja je bila istraživač Wicketa za lečenje. Ona je vjerovala da je njezin posao jako važan i da bi mogao spasiti sve ljude. Wickedov šef sigurnosti Janson (Aidan Gillen – Game of Thrones TV series, King Arthur: Legend of the Sword i sl.) koji je podržavao istraživanje, uvijek je tražio načine za hvatanje svih imunih ljudi, posebno Thomasa.

Može li Thomas i njegovi prijatelji spasiti Minho i ostatak imunološke djece iz Wickeda i uništiti organizaciju? Sve odgovore pronađite u ovom zabavnom akcijskom filmu znanstvene fantastike.

Filmske Recenzije

Ovaj film trajao je više od dva sata, za koje mislim da je uhvatio bit zaključivanja cijele priče. Lično sam smatrao da je to dobar izbor. Shvatio da je prethodno postojao plan izrade kraja u dva dijela poput Hunger Games i Divergent serije što bi učinilo film najvjerojatnije dosadnim i loš način pokušaja da zaradite puno dolara. U završnoj fazi Hunger Games, 1 dio imao je previše razgovora, dok Divergentov posljednji film (u vrijeme kada ovo pišem) nikada ne dovodi do zaključka zbog slabog komercijalnog uspjeha. Moramo zahvaliti redatelju Wes Ballu koji je insistirao na tome da se film ne dijeli na dva dijela.

Kao obožavatelj akcijskih filmova i vjerujem da je većina publike koja je sinoć vidjela ovo u kinu s nama, veoma zadovoljna filmom koji je bio skoro pun akcije i intenzivnih trenutaka. . Film je započeo vrlo intenzivno s intenzivnim akcijskim slijedom, a zatim je bilo i kratke neizvjesne scene koja uključuje Cranks (zombi poput ljudi zaraženih virusom), ali u sredini je filmski ritam usporio. Sve do posljednje trećine filma koji nam je dao puni visoki oktanski zabavni akcijski niz.

Volio sam završetak filma jer mislim da se stvarno uklapa u glavnu priču koja je trebala biti lijek. Također sam volio make up efekte i, naravno, nevjerojatne zvučne efekte posebno tokom borbi, snimanja, eksplozija i neizvjesnih scena. Film nam nije dao samo akcijske sekvence, ali bilo je i nekih emocionalnih trenutaka i prema završetku koji znam da je malo utjecao na moju djevojku.

Labirint Lijek smrti  pun akcije i neizvjesnosti

Od vremena kada smo moja djevojka i ja vidjeli prvi film, bili smo jako zakačen za film. Prvi film bio je tajanstven i vrlo napet osobito tijekom vremena kada su Gladers pokušavali pobjeći iz labirinta. Drugi je film također bio vrlo zanimljiv, osobito u početku, no tada je priča postala nešto složenija. Sada sam mislio da će konačni film biti vrlo kompliciran, ali iznenađujuće nije bio slučaj. Bio sam u mogućnosti uhvatiti suštinu filma vrlo lako. Međutim, bilo bi vam razumljivo samo ako ste gledali prvi i drugi film. Ako ipak moram izabrati, iskreno sam osjetio da je moje iskustvo gledanja prvog filma bilo najbolje, zbog intrigantnog i intenzivnog te misterije oko Maze.

Jedna stvar koja je bila malo razočaravajuća je izgled Waltera Goggina ( The Shield and Justified TV series) kao zaboravnog karaktera za kojeg sam osjetio da je nedovoljno iskorišten za tako dobrog glumca. Plus sporiji tempo u sredini koji je trajao previše dugo prema mom mišljenju. Uopšteno gledano, to je još uvijek bila vrlo zabavna vožnja i definitivno vrijedan zaključak ove trilogije. Oh, u slučaju da se pitate, nije bilo krajnje kreditne scene za ovaj film. Tako da biste odmah mogli da odete u toalet, ako ste držali više od 2 sata.

Dakle, ako ste gledali prvi i drugi film, ovaj  definitivno morate vidjeti. Ali ako ih nikada prije niste vidjeli, morate najprije vidjeti The Maze Runner i The Scorch Trials kako biste mogli razumjeti priču ovog filma.

Sretno promatranje!

PS: Film je adaptiran iz romana istog naslova koji je napisao James Dashner. Razlog zašto je igrao samo 3 godine nakon drugog filma bilo je zbog činjenice da je Dylan O’brien imao tešku nesreću tijekom izrade ovog filma i da je produkcija trebala stati gotovo godinu dana.

Ocjena Filma:4/5

IMDB Ocjena Filma: 7/10

Previous articleSeven Seconds 2018 Trailer Serije