Leatherface: Početak (2017) Recenzija Filma

Datum izlaska: 25.08.2017 (svjetska premijera)
U kinima od : 14 September 2017 (Italy)
B i H 09.11.2017.
Hrvatska 09.11.2017.
Srbija 09.11.2017

Ovaj je film malo čudan. Nije užasan kao film, ali kao nastavak i izvorni film je prilično loš i razočaravajući.

Nikada se ne čini dobrom idejom staviti ljudsko lice na “čudovište” i pokušati ga učiniti suosjećajnim, pokazujući njegova leđa i rane dane. To je, naravno, upravo ono što ovaj film čini, ali u slučaju Leatherface to se još uvijek osjeća kao da je u redu. Naposljetku, njegov lik uvijek očito izgleda kao žrtva njegove obitelji. Da li ovaj film dodaje nešto novo? Ne baš. To ga čini pirlično nepotrebnim nastavkom, ali ono što je još gore je to što nije dobro učinjeno kao nastavak.

Stvar u filmu je ta što pokušava postaviti pozadinsku priču na svoj glavni lik, a da zapravo ne pruža mnogo pozadinskih informacija. Mislim, to samo pokazuje da se stvari događaju, a da zapravo ne objašnjavaju sve toliko. Najveći problem je da su likovi svi prilično strašni. Ne zbog njihovih postupaka, već zbog načina na koji su napisani. Niko od likova nije dobro razvijen, iako su očito važni za oblikovanje “Leatherface”. Na neki način ovaj film zaista treba još jedan nastavak za prikazati kako se obitelj formirala, kako bi ih razumijeli. Ozbiljno, gdje je djed Sawyer ?? Jednostavno ne znamo što ih čini krpeljima i zašto je tako važno da pretvore “slatku” nevinu malu Bubbu u takvog hadnokrvnog i manijak ubojicu. Ovaj film zapravo pruža više pitanje nego dogovora. Zapravo, on uopće daje vrlo malo odgovora.

Leatherface – Početak je jedan prosjećan film

Film vam daje previše malo za korijen i brigu. Ovo vrijedi za priču, kao i za sve njegove likove. Film nema pristojnog “junaka” glavnih likova, kao i dovoljno čvrstog glavnog negativca u njemu. Iskreno ne znam ko bi trebao biti heroj, glavni lik i negativac filma. Rekao bih da Leatherface bi trebao biti sve od njih, ali ponekad izgleda da nije ništa više osim sekundarnog karaktera, koji nije ni toliko ni važan za priču.

Leatherface definitivno nije ništa drugo do sam još jedan prosječni moderni trzaj, s pristupom i pričom. Učinio je sve što bi se moglo očekivati od takvog filma, a da ne radi ništa novo ili iznenađujuće. Ima strašnu naklonost stvarima, što znači da je cijeli film u osnovi bez ikakve dobre suspenzije i to svakako nikad ne postaje vrlo zastrašujuće. Uglavnom je samo krvav, ali čini se da je krvav samo zbog boli u dijelovima. Sigurno ništa previse realistični ili nezaboravno. Također je čudno kako se s vremena na vrijeme skriva neka od njegovih zagriza, dopuštajući da se stvari odvijaju izvan zaslona. To jednostavno ne odgovara pristupu likova i priča.

Konačni rezultat, ako ga usporedimo s baštinom koju nosi, prilično je razočaravajuće, jer nam ne daje smisleni nacrt središnjeg karaktera, već samo pretjerano prikazivanje obiteljskog okruženja koje ga je definiralo.

IMDB OCJENA FILMA:

Leatherface (2017) on IMDb