Luis i društvo iz svemira – Luis & the Aliens (2018) Recenzija

Zemlja: Danska, Njemačka, Luksemburg
Trajanje filma: 01:26:00
Datum izlaska: 06.04.2018 (svjetska premijera)
B i H 26.07.2018.
Hrvatska 26.07.2018.
Srbija 26.07.2018.

Na našem planetu ponovno bića iz svemira! Ovo su tri mala Ufoni Mog, Nag i Wabo. Upravo su letjeli na krstarenju oko Zemlje kada su uhvatili televizijski signal i gledali dio televizijske prodaje. Za svoj dušek za snove, Nummi Dubbi, idu na Zemlju i sleti ravno ispred Luisove kuće, dječaka koji je u nevolji. Zli vladar želi da Luisa preuzme zli otac i odvede ga u dječji dom. Možda će mu pomoći tri malena vanzemaljca.

Njemački animirani film Luis & the Aliens pripremili su Christoph Lauenstein, Wolfgang Lauenstein i Sean McCormack. Nije lako doći u polje animacijom, ali bića su vrlo napredna. Za razliku od savremenih američkih ili francuskih filmova, ne pokušavaju zadovoljiti sve, često stvarajući nadmoćne i lude slike poput Ese iz šume. Ono što je važno je da djeca uživaju, posebno oni manji. Ufonts su slatki i zabavni, a priča o Luisu, kao djetetu koji se suočava sa zlostavljanjem, a uz prijetnju dječjeg doma, takav film je relativno zreliji.

Pored vrlo pristojne skripte, animacije su bile dobre. Uz vrlo dobru pjesmu, animacije su bile prilično dobre, vidjet ćemo neispunjene likove koji nas neće podsjećati na deset drugih slika na koje smo išli s djecom. Kreatori su stvorili pravu muziku pa definitivno ne možemo čekati engleske pop hitove, poput Madagaskara 3, u čudovištima svemira, muzika je zapravo samo da bi ilustrirala atmosferu koju su stvorili puknuti vanzemaljci. Osim djece, nesumnjivo ćete se i nasmiješiti, film ne dovodi u pitanje inteligenciju dječjeg gledatelja.

Luis i društvo iz svemira je jedan od posljednjih animiranih filmova ovog vremena. Oni ne igraju film za djecu da zabavljaju odrasle s neugodnim šalama i komentarima o trenutnoj političkoj situaciji. Primarni promatrač naposljetku postaje mali gledatelj i bez ikakvog rezerviranja, a njegovom neposrednošću i lijepom igrom slika će te vjerojatno biti iznenađeni roditelji. Zajedno sa svojim granama, vide samo dugu priču prepunu ufona i zabave, ali su također zadivljeni preklapanjem pripovijesti i usporedbom s današnjim svijetom.