Saturday, May 18, 2024

Mi – Us (2019) Recenzija Filma

SUMIRANJE

Sve u svemu imao sam dobar trenutak gledajući ovaj film. Stvarno sam volio originalnost ovog filma, pogotovo jedinstvene trenutke horora koji nisu pruženi od natprirodnih događaja, nego iz performansa glavnog glumca.

Mi (2019)
Us

Žanr: Horor | Triler
Redatelj: Jordan Peele
Producent: Jordan Peele
Glavne uloge: Yahya Abdul-Mateen II, Elisabeth Moss, Anna Diop, Lupita Nyong’o
Trajanje filma: 01:56:00
Datum izlaska: 20.03.2019 (svjetska premijera)
B i H 21.03.2019.
Hrvatska 21.03.2019.
Srbija 21.03.2019.

Adelaide (Lupita Nyong’o), zajedno sa svojim suprugom Gabeom (Winston Duke – Black Panther itd.) I njihovom kćeri tinejdžericom Zorom (Shahadi Wright Joseph) i mladim sinom Jasonom (Evan Alex) išli su na odmor u Santa Plaža Cruz. Adelaide je zapravo prilično nerado odlazila tamo, jer ju je podsjećala na njezino loše sjećanje iz djetinjstva 1986. godine.

Čini se da je zabrinutost Adelaide bila opravdana kad su ih tijekom noći iznenada napali njihovi tajanstveni dvojnici. Koristeći svoju duhovitost i sve što su mogli pronaći, Adelaide i njezina obitelj moraju pobjeći od užasnog napada tih dvojnika koji su ih pokušavali ubiti.

Što bi se dogodilo s ovom obitelji? I zašto se taj napad dogodio? Pronađite ih sve u ovom neizvjesnom, pametnom i originalnom filmu horora.

Mi Filmske Recenzije

Pa da budem iskren, film je krenuo vrlo lijepo, barem u prvih pet minuta. Tada smo morali vidjeti obitelj na izletu gdje su nam pokazali lijepe interakcije među svim tim ljudima. Zapravo ih je bilo lijepo gledati i činili su se poput prave životne obitelji. Međutim, osobno sam smatrao da je ovaj dio bio predug, sve dok nije stigao do pola sata kada je film počeo postati puno zanimljiviji. Tada je počela napetost i tjerala nas da osjetimo intenzitet gotovo cijelog ostatka filma.

Zašto sam gotovo cijelo vrijeme rekao, jer na moje iznenađenje, za vrijeme navodno pravog neizvjesnog trenutka, tu i tamo su nam pokazali malo humora, iako je to bilo vrlo lijepo, ali sam pomislio da je intenzitet malo smanjen. Da rezultat je bio da smo vidjeli neke zabavne scene (obično uključuje Winston Duke lik Gabe), ali sam očekivao nonstop uzbuđenje. Osim toga, grozota je bila prilično obilna i mislio sam da je to zbog nevjerojatnog nastupa Lupite Nyong’oa i vrlo talentirane mlade glumice Shahadi Wright Joseph kao Zore. Oni su bili izvanredni kada su izvodili svoje čudne (i zastrašujuće) scene.

Ovaj film je bio izvanredan u smislu davanja zastrašujućih i sablasnih trenutaka, ali ne u obliku nadnaravnih užasnih efekata (čitaj: duhovi) nego kroz zastrašujuće užasne izraze glumaca i glumica. Očito su zvučni efekti i muzička pozadina odigrali veliku ulogu u pružanju tih zastrašujućih scena. Mislio sam da je dobar zvučni sustav u studiju u kojem smo vidjeli ovaj film sasvim zadovoljavajući jer mi je dao efekte koje sam htio u takvoj vrsti filma. Bilo je i nekoliko trenutaka koji su uplašili i dio publike.

Orginalnost filma

Osim tih čimbenika, u filmu je bilo i nekih misterioznih i šokantnih obrata. Jedan od glavnih preokreta za koji sam mislio da je vrlo inteligentan. Mislim da je to bio nekakav zaštitni znak pisca i redatelja Jordana Peelea koji je režirao još jedan nevjerojatan psihološki triler film ” Izlazi” . Međutim, iako je taj film bio vrlo nisko proračunski taj film je bio sa zadivljujućim rezultatom, ovaj je imao veći proračun, ali mislim da bi imao sličnu prodaju i na blagajnama, budući da je prvi tjedan već bio veliki uspjeh, ne samo u SAD, ali i na međunarodnoj razini.

Stvarno sam volio originalnost ovog filma, pogotovo jedinstvene trenutke horora koji nisu pruženi od natprirodnih događaja, nego iz performansa glavnog glumca. Bilo je i nekoliko pomoćnih glumaca iz obitelji Tyler (Elisabeth Moss, Tim Heidecker i Cali & Noelle Sheldon) koji su bili prilično šareni i dali su nam drugačiju perspektivu. Zanimljivo : ovo je drugi put da su Lupita Nyong’o i Winston Duke glumili u istom filmu nakon Black Panthera . I taj iznenađujući kraj bio je dobar jer nam je dao trenutak da ponovno promislimo cijeli film iz drugog kuta. Čak smo i moja djevojka i ja još uvijek raspravljali o tom završetku nakon završetka filma (koji nije imao nikakvu srednju ili post-kreditnu scenu).

Sve u svemu imao sam dobar trenutak gledajući ovaj film. Možda ne odgovara stilu nadnaravnog tragača horora ili onima koji se nadaju toliko skokovima ili nasilnim krvavim scenama. To je više bio psihološki triler horora, ali zbog svoje originalnosti (i čudnosti), neka publika možda ne bi previše uživala. U svakom slučaju, ako tražite takav horor film, onda bi ovaj bio dobar izbor. Izbor je vaš. IMDB Ocjena Filma: 7.6/10

Titlovan Trailer Filma Mi :

Sve u svemu imao sam dobar trenutak gledajući ovaj film. Stvarno sam volio originalnost ovog filma, pogotovo jedinstvene trenutke horora koji nisu pruženi od natprirodnih događaja, nego iz performansa glavnog glumca.Mi - Us (2019) Recenzija Filma