Sunday, May 19, 2024

‘Na putu prema paklu’ (Hellbound) Recenzija: Još jedan hit na NetFlixu Sezona 1

Serija je započela nečim doista uzbudljivim i uistinu napetim. Ono što je mene uistinu iznenadilo je potpuna promjena smjera usred serije. Ipak, priča me i dalje zabavljala. Glumačka postava općenito je dovoljno dobro odradila svoje uloge da se osjećamo zaokupljenim njima. Osim imena koja sam spomenuo gore, tu su bili i sporedni likovi koji su ostavili dubok dojam.

U petak je na Netflixu objavljena hrpa novih filmova, kao i TV serija. Zapravo, gledao sam još jednu seriju, ali i ova “Na putu prema paklu” ili “Hellbound” mi je privukla pažnju. I konačno sam odlučio prvo pogledati ovu južnokorejsku seriju jer je imala samo 6 epizoda za koje ne bi trebalo puno vremena da se završi.

Otkako je Netflixova serija Squid Game prije nekoliko tjedana postala iznenađujuća senzacija, potražnja za daljnjim naslovima iz Južne Koreje je gigantska. Svi se, naravno, nadaju da će na neki način imati koristi od ovog hypea. Nije baš išlo s My Name, osvetnički triler je u konačnici bio previše zamjenjiv za to, unatoč nekoliko zanimljivih ideja. S “Hellbound” -om bi to moglo uspjeti prije. Barem serija mami zanimljivim scenarijem kada stanovnike Seula iznenada unište čudna bića. Ali samo oni koji su prethodno primili proročanstvo koje može predvidjeti vrijeme smrti točno do dana. Koliko je jeziv, toliko i tajanstven, dobar miks sam po sebi da namami publiku pred ekrane.

No, i čovjek koji stoji iza serije jamči pažnju. Sang-ho Yeon je započeo svoju karijeru s vrlo mračnim animiranim filmovima, koji su izazvali brojne rasprave i uspješno prikazivani na festivalima. Njegov veliki proboj dogodio se s Vlakom za Busan, duhovitom i u isto vrijeme gorkom zombi apokalipsom u vlaku u pokretu. Film je bio senzacija kod kuće, ali je i izvan njega pronašao mnogo obožavatelja. Od tada, Južnokorejcu stvari nisu baš išle, nije se mogao nadovezati na iznenađujući pogodak. I tako se prisjeća svojih korijena i nastavlja s Hellbound-om. Ne temelji se samo na Webtoonu koji je sam napisao. Yeonova filmska karijera započela je prije dvadesetak godina kratkim animiranim filmom koji se već poigrao s temom pakla.

U međuvremenu, odvjetnica po imenu Min Hye-jin (Kim Hyun-joo – Mis Kim’s Million Dollar Quest, I Have a Lover TV serija itd.) bila je jedna od najglasnijih osoba protiv kulta. Kako je Nova istina stekla sve veću popularnost, nastavili su snimati TV dokumentarac unatoč nevoljkosti jednog od njegovih producenta, Bae Young-jaea (Park Jeong-min – Izbavi nas od zla, TV serija Entourage itd.). Međutim, njegova supruga Song So-hyun (Won Jin-ah – TV serija Rain or Shine itd.) bila je istinski vjernik.

Pa kako bi se priča završila? To možete saznati u ovoj mračnoj dramskoj seriji.

Na putu prema paklu Recenzija Serije

Nakon što sam pogledao nekoliko zanimljivih Netflixovih originalnih južnokorejskih dramskih serija, poprilično su me privukle jer imaju neke od najjedinstvenijih premisa. Ovoga puta radnja je bila jedinstvena. Koliko sam shvatio, zapravo se temelji na webtoonu istog naslova, koji je napisao Yeong San-ho koji je slučajno i redatelj ove serije. Pretpostavljam da ga je to što je pisac omogućilo da prevede poruku koju je želio prenijeti. Btw, Yeong San-ho je bio redatelj tog fantastičnog filma Vlak za Busan i njegovog nastavka Peninsula.

Serija “Na putu prema paklu” je započela nečim doista uzbudljivim i uistinu napetim. Unatoč kritikama ljudi zbog loših učinaka stvorenja, osobno sam smatrao da su adekvatna. Možda nije spektakularno, ali po mom mišljenju dovoljno pristojno. U svakom slučaju priča se razvijala prilično sporo, ali tama se osjećala u cijeloj. I postalo je jako intenzivno nakon što nam je prikazana sljedeća osoba koja je bila prorečena. Tajanstven narav krvnika pakla bilo je ono što je seriju činilo zanimljivom, posebno u prvom poluvremenu.

Ono što je mene uistinu iznenadilo je potpuna promjena smjera usred serije. To sigurno nije bilo uobičajeno, ali nas je ipak uspjelo zaintrigirati što će uslijediti. Kako sam nastavio gledati do posljednje epizode, došao sam do zaključka da ovo nije totalno natprirodna/horor serija kao što sugerira trailer, već se umjesto toga dogodila drama s nekim nadnaravnim događajima u pozadini koji bi utjecali na društveni aspekt ljudskog života.

Ipak, priča me i dalje zabavljala. Ima nevjerojatan i emotivan završetak sa šokantnim preokretima koje nismo očekivali. Smatram da, iako se činilo da ima pravi zaključak, postoji i prostor za snimanje druge sezone ako to odluče. Glumačka postava općenito je dovoljno dobro odradila svoje uloge da se osjećamo zaokupljenim njima. Osim imena koja sam spomenuo gore, tu su bili i sporedni likovi koji su ostavili dubok dojam kao što su đakon Yuji (Ryu Kyung-soo – Itaewon Class itd.), Park Jeong-ja (Kim Shin-rok – Beyond Evil TV serija itd.), stvarno dosadan lik maskote Arrowheada i nekoliko drugih.

Za seriju od samo 6 epizoda, meni je ova dovoljno pokrila priču i nije mi se činilo prenagljeno. Oni od vas koji su u potrazi za trilerom s napetim serijama, možda ga ovdje nećete pronaći jer to nije bio glavni fokus. Međutim, ako se slažete s dramom koja dovodi u pitanje temelje vjere, onda bi ovo trebalo dobro pristajati. Ipak, budite upozoreni da postoje scene s teškim nasiljem koje bi mogle biti doista uznemirujuće. IMDB Ocjena Serije: 6.9/10

Na putu prema paklu Trailer Serije

Series Credits

“Na putu prema paklu” ili “Hellbound” Season 1 2021

Žanr

Fantazija, Krimi, Drama, Recenzije Serija

Kreator

Sang-ho Yeon

Zemlja South Korea

Trajanje Serije

2h 30min

Datum izlaska 19.11.2021 (internet)

Glavne Uloge Glumci

Yoo Ah-in kao Jeong Jin-soo

Kim Hyun-joo kao Min Hye-jin

Jeong Min Park kao Bae Young-jae

Chase Yi kao Male Detective

Jin-ah Won kao Song So-hyun

Aria Song kao Min Hye-jin

Victoria Grace kao Additional Voices

Harrison Xu … Mr. Jun

Ik-joon Yang kao Jin Kyung-hoon

Ryu Kyung-Soo kao (2021)

Serija je započela nečim doista uzbudljivim i uistinu napetim. Ono što je mene uistinu iznenadilo je potpuna promjena smjera usred serije. Ipak, priča me i dalje zabavljala. Glumačka postava općenito je dovoljno dobro odradila svoje uloge da se osjećamo zaokupljenim njima. Osim imena koja sam spomenuo gore, tu su bili i sporedni likovi koji su ostavili dubok dojam.'Na putu prema paklu' (Hellbound) Recenzija: Još jedan hit na NetFlixu Sezona 1