Najtraženiji čovjek – A Most Wanted Man 2014 Recenzija Filma

Žanr: Kriminalistički, Triler
Redatelj: Anton Corbijn
Glavne uloge: Rachel McAdams, Robin Wright, Philip Seymour Hoffman
Trajanje filma : 01:59:00
Datum izlaska :  19. Siječanj 2014.

Čečenski musliman Issa ilegalno završava u Hamburgu, gdje se brzo upliće u internacionalni lov na ratnog teroristu.

Kada je vani prehladno, kao da je decembar, a nemate nekih obaveza i ne da vam se raditi ništa pametno, ništa vam ne preostaje nego da se ušukate u toplinu svog doma i gledate neki zanimljiv film. Strogo mora biti zanimljiv. Kao ovaj. I nepredvidljiv.

Koliko god da je film bio popularan i koliko god da je bio ”tražen” i gledan, jedan od tih razloga je to što mu je rejting skočio nakon smrti glavnog glumca Hoffmana, koji je preminuo početkom ove godine zbog predoziranja. I ja sam bio poprilično uzbuđen oko ovog projekata jer sam ljubitelj tih špijunskih krimića, mada me rijetko koji baš oduševi i raznese mi misli. Sad mi trenutno ne pada na pamet niti jedan naslov kojim bi vam objasnio šta me zapravo čini sretnim. Nego, vratimo se mi na ovaj film. Koliko god sam bio uzbuđen, toliko sam i ostao razočaran jer nije ispunio moja očekivanja, mada, sada ću možda biti malo kontradiktoran, ali film je solidan, gledljiv i zanimljiv. Gradivši tu napetost i misteriju, mislio sam da će imati i par dinamičnih, akcionih scena i da će me time još više pridobiti i vezati uz sebe, a ovako nekako je poprilično hladan, i to mu zamjerim. Nekako naslov’ A Most Wanted Man’ zvuči baš epski, zvuči ko da bi tako ime svom filmu dao Scorsese, Polanski ili Fincher, a zapravo bi se, na osnovu onog što nudi, trebao zvati samo ‘Wanted Man’. Film je, ipak, uspio da prevaziđe sve probleme i mane tako što je scenario odlično i pametno izrežiran ali i nastupi glumaca su na nivou, tako da ovo definitivno nije film za bacanje i zanemarivanje.

Ocjena na IMDb.com mu je visokiih 7,2/10 a na Tomatoesima visokih 91%. Reditelj filma je Anton Corbijn, poznat po filmovima kao što su ‘The American’ i ‘Control’. Film je zaradio 18 miliona dolara na do sada nepoznat budžet.

Skoro u svakom segmentu perfektno predstavljen publici, ‘A Most Wanted Man’-u falilo je malo akcije, preokreta i brzine, mada je svejedno ostvarenje čija se kvaliteta rijetko susreće danas u filmskom svijetu. Ja nisam toliko oduševljen i impresioniran, ali kada bi me neko pitao: ej, kakav je ovaj film, izgleda mi dobro, ja bih mu rekao: slušaj, možeš ga pogledati jer je zanimljiv i do zadnje sekunde nepredvidljiv, ali ako si tip osobe koji svrstava ‘Twilight’ u jedan od najbolje pogledanih filmova ikada, onda mi nikad više ništa ne pitaj i ne, nemoj ni ovaj film gledati jer nisi intelektualno sazreo. Nadam se da ste shvatili poentu.