Nije li romanticno? – Isn’t It Romantic (2019) Recenzija Filma

Žanr: Komedija | Fantazija | Romansa
Redatelj: Todd Strauss-Schulson
Producent: Erin Cardillo, Dana Fox, Katie Silberman, Erin Cardillo
Glavne uloge: Rebel Wilson, Priyanka Chopra, Betty Gilpin, Liam Hemsworth
Trajanje filma: 01:29:00
Datum izlaska: 14.02.2019 (svjetska premijera)

Pronalaženje prave formule za stvaranje nezaboravne romantične komedije nije jednostavan zadatak za mnoge filmaše. Čak i uz sve najbolje namjere, rom-com film može propustiti svoj trag i ispasti nezaboravan i smiješan. Upravo u vrijeme ovogodišnjeg blagdana Valentina. Redatelj Todd Strauss-Schulson pruža poklonicima romantičnih komedija poklon od 14. februara u obliku njegovog filma,
Nije li romanticno?. Davanje istančanog New Yorka preobrazbom i pretvaranjem u mjesto puno kolača, cvijeća stvara pozadinu za priličnu zabavu kroz romantičnu zemlju.

Nije li romanticno? Filmske Recenzije

Natalie (Rebel Wilson) je nadolazeći arhitekt koji živi prilično bezličan život u Big Apple. Njezin stan je uvijek u neredu, njezina pudlica očajnički treba njegu, a ona se uvijek doima razbarušenim i nikad ne shvaća ozbiljno. Natalie je vrlo skeptična i ne vjeruje da prava ljubav postoji za djevojku poput nje. Njezini najbolji prijatelji na poslu su Josh (Adam Devine) i Whitney (Betty Gilpin). Oboje Nataliejevih kolega nastoje promijeniti njezin pogled i vidjeti ljepotu života i pravu ljubav. Jasno je da je Natalie ne vjeruje pogotovo kad se pođe potruditi objasniti Whitney kako su glupi i nerealni najromantičniji filmovi imenovanjem svakog klišea u knjizi od zgodnog heroja do standardnog gej prijatelja i predvidljivih plesnih brojeva.

Stvari zauzimaju zanimljiv zaokret kada pljačka u podzemnoj željeznici krene naopako, a Natalie dobiva pogodak u glavu, pada u komu, a onda se probudi u New Yorku koji ne prepoznaje. Svatko uljudno kaže hvala, ulice su pune veselja i dobre volje , a New York City mirise nebesko. Natalija shvaća da se probudila u svijetu snova romantične komedije – a to joj je upravo najgora noćna mora. Na njezino iznenađenje, zgodni, nedostižni Blake (Liam Hemsworth) spreman je oboriti s nogu, Whitney se pretvorila u njenog suparnika, Josh je potencijalni ljubavni interes, a njezin gay susjed Donny (Brandon Scott James) sada je njezin novi najbolji prijatelj.

Ona ima stan iz snova i ormar za cipele za koji će umrijeti, pa čak i njezin mali pas izgleda kao modni pas. Ona vjeruje ako hoće da skine prokletstvo u zemlji fantazije da mora pronaći pravu ljubav, Natalie kreće na misiju da dovede nekoga u njenu noćnu moru i da joj kaže “Volim te”.

Publika

Publika će prepoznati puno scena iz nezaboravnih hitova kao što su PRETTY WOMAN i MY BEST FRIEND’S WEDDING . Od usporenog pokreta, do raskida vjenčanja, do karaoke scene, do velike plesne produkcije, NIJE ROMANTIČNO izvlači mnogo udaraca koji ismijavaju sve tipične klišeje koji se vide u rom-com filmovima što se pokazalo lijepim i zabavnim. Dizajnerski tim za ovu produkciju stvorio je vizualno ugodan film koji nas gotovo podsjeća na šetnju Dorothy u filmu Čarobnjak iz OZ-a nakon što je u klasici 1939. pogodila u glavu. Ugodno je iznenađenje vidjeti koliko je detalja urađeno u dizajnu ove produkcije čineći obje verzije New Yorka vrlo privlačnim.

Ovaj poduhvat je savršen s Rebel Wilson u glavnoj ulozi dajući nam vrlo humanu i simpatičnu mladu damu koje će se gledaoci sigurno sjetiti. Wilson je izuzetno ugodna kao nevoljan sudionik u neželjenom snu. Ona isporučuje svoje jednoslojne komade sa zingom, a njezini izrazi lica i reakcije na neočekivano su neprocjenjivi. Betty Gilpin glumi prijatelja na početku filma, ali u alternativnoj stvarnosti ona je Natalijeva neprijateljica. Gilpin je vrlo zabavno gledati dok se ona prebacuje između dvije osobnosti. Adam Devine je također vrlo simpatičan i sladak, jer čeka tihi interes ljubavi za djevojku koja misli da nije vrijedna naklonosti.

Igranje blistavog i smiješnog savjetnika Wilsonova lika je Brandon Scott-Jones koji izgleda kao da je blistao kao Natalijin mudri pomoćnik. Zgodni Liam Hemsworth dokazuje da se ne boji igrati svoj lik s teškom dozom besmislica i daje dobru dozu humora. Priyanka Chopra savršeno dodaje pravu količinu začina koja igra stereotipnu prosječnu djevojku koja ne može prihvatiti gubitak nekoga koga doživljava kao inferiornu. Sve u svemu, glumci u ovom filmu izvrsno obavljaju svoje ekscentrične likove.

Formula za Nije li romanticno? je jednako uspješan pokušaj da se gledateljima pruži neka bezbrižna zabava u kinima. S vremena na vrijeme, ovu šarmantnu romantičnu komediju potpuno vrijedi gledati i pružit će vam obilje smijeha i osmijeha jer donosi poruku o ljubavi prema sebi. IMDB Ocjena Filma: 6.0/10

Nije li romanticno? - Isn't It Romantic (2019) je jednako uspješan pokušaj da se gledateljima pruži neka bezbrižna zabava u kinima. Ugodno je iznenađenje vidjeti koliko je detalja urađeno u dizajnu ove produkcije čineći obje verzije New Yorka vrlo privlačnim.

Dan za DA – Yes Day (2021) RECENZIJA Filma

Allison (Jennifer Garner - Peppermint, 13 Going on 30 itd.) I njezin suprug Carlos...