Tuesday, April 16, 2024

Obitelj Addams – The Addams Family (2019) Recenzija Filma

Obitelj Addams Sve u svemu, mislim da je ovo prilično standardni animirani film. Animacije su izvrsno urađene i mnoge od njih bi izgledale predivno ako se vide u 3D-u. Što se tiče same priče, bila je prilično prosječna i prilično lagana.

Obitelj Addams (2019)
The Addams Family

Žanr: Animacija | Komedija | Familijarni
Redatelj: Greg Tiernan, Conrad Vernon
Producent: Matt Lieberman, Charles Addams
Glavne uloge: Charlize Theron, Chloë Grace Moretz, Oscar Isaac, Elsie Fisher
Trajanje filma: 01:26:00
Datum izlaska: 10.10.2019 (svjetska premijera)
B i H 31.10.2019.
Hrvatska 31.10.2019.
Srbija 31.10.2019.

Bilo mi je drago što ću vidjeti ovaj film kad sam vidio trailer, i izgledalo je zabavno. U filmu sam bio prilično upoznat s obitelji.
Zaista čudna i prilično monstruozna obitelj Addams koja se sastojala od oca Gomeza (Oscar Isaac – Ratovi zvijezda: Posljednji Jedi , Ex Machina itd.), njegove supruge Morticia (Charlize Theron – Long Shot , The Huntsman: Winter War itd.) I njihove djece adolescentna Wednesday (Chloë Grace Moretz – Ako ostanem Hugo itd.) i njezin mlađi brat Pugsley (Finn Wolfhard – It , Stranger Things TV serija itd.) živjeli su mirno u mračnom zastrašujućem dvorcu s Lurcom batlerom (Conrad Vernon – Shrek itd.).

To je bilo sve dok njihova okolina nije ugrađena u novi kompleks za zajednicu koji je razvio reality TV voditelj Margaux (Allison Janney – TV serija West Wing itd.). Stvari su se zakomplicirale kad je Margaux smatrala da Addams-ova kuća nije prikladna za okoliš i da se njezina vlastita kći Parker (Elsie Fisher – osmi razred itd.) sprijateljila sa Wednesday. Stoga se Margaux potrudila da ovaj kompleks i dalje bude privlačan za ljude.

Pa kako se priča zaključila za obitelj Addams? Sve ih pronađite u ovom filmu komedije.

Obitelj Addams Filmske Recenzije

Kao što sam već rekao, očekivao sam da će to biti film u kojem ću moći uživati ​​uz dosta smijeha od početka do kraja. Međutim, kad sam gledao ovaj film, pružio nam je smiješne trenutke, ali nije bio tako pun njih koliko bismo se nadali. Imali smo nekoliko smiješnih trenutaka, ali nekako je to bilo to. Uopće nije bilo smiješnih scena.

Iskreno se nisam mogao sjetiti jesam li filmove s verzijom uživo gledao još devedesetih, ali seriju sam gledao davno. Sve čega sam se mogao sjećati iz te komedije, bili su smiješni glavni likovi i onaj batlend sličan Frankensteinu. Moja se djevojka sjećala da postoji ruka koja se zove Thing. Dakle, jedna stvar koja nam se svidjela kada smo gledali ovaj film je sjećanje koje je donio kad su nam se pokazali ti čudni likovi. Bilo je prilično zabavno kad smo ih ponovno upoznali.

Priča, animacija

Što se tiče same priče, bila je prilično prosječna i prilično lagana. Imao je jedno glavno pitanje na koje se proizvođač filma pokušao usredotočiti. Zabavno, nekako sam osjetio da gledam produženu epizodu TV serije, a ne film. Činilo se da je oko Wednesday bila teška drama, ali riješena je prilično lako čineći je manje pamtljivom. Zapravo sam smatrao da je priča o Pugsleyju malo zanimljivija, ali također je riješena previše povoljno.

Osim previše laganog luka priče, glasovna postava zapravo je bila prilično dobra. Obožavam njihovu karakterizaciju za koju sam smatrao da zaista odgovara njihovim ulogama, posebno Chloë Grace Moretz za koju sam smatrao da je savršena kao gotska i mračna Wednesday. Bilo je i puno nadarenih i prilično poznatih imena koja su neke od likova poput Nicka Krolla ( Tajni život kućnih ljubimaca 2 itd.) Ispunili kao ujaka Fester ili Bette Midler ( Klub prvih žena, Ciganin itd.) Kao baka.

Animacije su izvrsno urađene i mnoge od njih bi izgledale predivno ako se vide u 3D-u. Ovdje su bile svirane jedna ili dvije lijepe pjesme, a osobno najbolja za mene bio je Everybody Hurts. Za vrijeme završnih kredita bila je i pjesma Christine Aguilera, koja nije imala nijednu srednju ili krajnju scenu.

Sve u svemu, mislim da je ovo prilično standardni animirani film. Bilo je prilično zabavno, ali ne i impresivno ili nezaboravno. Nije imao previše sukoba ili duboke priče poput onih iz Pixara ili Disneya ili iz drugih studija. Ovaj film je iz MGM-a za koji mislim da ima intelektualno vlasništvo obitelji Addams. Ako ste obožavatelji originalnog filma ili serije, možda ćete moći uživati ​​u ovom ili barem to može donijeti neki nostalgičan osjećaj. Ali oni koji nisu upoznati možda smatraju da je ovo previše čudno.

Mislim da su filmovi o Transilvaniji više privlačni za opću publiku. Zato pokušajte ako želite pogledati prilično zabavan animirani film o djeci, doista čudnu obitelj, sve dok možete tolerirati njihovu čudnost. Ali ako više volite dubok i smislen film, možda ćete biti razočarani. Tvoj izbor. Bilješke: Obitelj Addams temeljila se na stripovima koje je stvorio Charles Addams 1938. godine. Snimljena je u nekoliko filmova (uglavnom 90-ih) i animiranih serija. IMDB Ocjena filma: 6/10

Obitelj Addams Sve u svemu, mislim da je ovo prilično standardni animirani film. Animacije su izvrsno urađene i mnoge od njih bi izgledale predivno ako se vide u 3D-u. Što se tiče same priče, bila je prilično prosječna i prilično lagana. Obitelj Addams - The Addams Family (2019) Recenzija Filma