Otmica – Kidnap 2017 Recenzija Filma

Trajanje filma: 01:35:00
Datum izlaska:    06.10.2016 (svjetska premijera)
U kinima od :    4 August 2017 (USA)
                    B i H   14.09.2017.
                    Hrvatska 14.09.2017.
                    Srbija    14.09.2017.

Karla Dyson (Halle Berry – Monster’s Balls, X-Men series etc) bila je samohrana majka koja je radila kao konobarica u malom restoranu. Imala je malog dječaka iz svojeg prethodnog braka po imenu Frankie. Jednog dana Karla je obećala da će pratiti Frankie kako se igra u parku nakon završetka smjene. Dok se on igrao tamo, Karla je primila telefonski poziv od svog odvjetnika i morala se vidjeti s njim nešto dalje od Frankie. Unatoč svakih nekoliko sekundi je provjeravala Frankie, ali kad je završila poziv, Frenkia nije bilo nigdje.

U paničnoj situaciji, Karla je kružila u parki i dozivala svoga sina i na koncu je vidjela kako je Frankie uvučen u automobil na parkiralištu. Karla je odmah potrčala prema auto, ali bez uspjeha da ih stigne. Međutim, budući da je njen auto parkiran u blizini, trčala je prema automobilu i počela je da ganja otmičara. Sada bi taj dio filma postao neizvjestan jer bi se usredotočio na Karlovu jurnjavu da bi vratila sina.

Šta je bio razlog otmice? Bi li Karla mogla spasiti svoje dijete? Pronađite sve odgovore u ovom prilično uzbudljivom trileru.

Filmske Recenzije

Kao film koji se usredotočio na spašavanje dječje otmice, uspio je pružiti intenzitet i neizvjesnost tokom jurnjave majke i otmičara. Od početka scene otmice, film je imao brzu potjeru i neke trenutke stvarnog intenziteta, posebno tokom vremena kada je Halle Berry kao majka morala iskoristiti svu svoju snagu, želju i želje da učine sve kako bi njezin si bio vraćen-

Volim film kada je brzina bila brza, ali čudno je da je bilo trenutaka gdje je tempo bio malo spor, pogotovo kada su bili prizori za koje mislim da su bili predugi. Možda je trebalo produžiti trajanje filma, iako je čak i s tim iznimno dugim scenama, film je još uvijek imao kratko vrijeme trajanje koje je manje od sat i po. Zvučni efekti filma bili su nevjerojatni. Zvuk automobila koji su udarali jedan drugog i neke druge scene bile su vrlo glasne, ali i dodali su element neizvjesnosti. Bilo je i nekih šokantnih trenutaka koji su bili lijepi i očekivani u ovakvoj vrsti filma. Budite upozoreni iako nije bilo mnogo trenutaka s posebnim efektima jer su emocije bile glavne atrakcija ovog filma (znam da je moja djevojka bila vrlo napeta tokom nekih prizora)

Bilo je naravno i nekih dijelova u kojima se činilo da se logika ne primjenjuje. Sve ukupno film je bio uredu. Bilo je nekih emocionalnih dijelova, po mom mišljenju stvar za koju nisam bio zadovoljan bila je ta što film nije bio dovoljno jeziv na vrhuncu.

U svakom slučaju, ako tražite film s nekim neizvjesnim trenutcima otmice djece i intenzitetu pokušaja spašavanja od strane majke, onda bi ovo mogao biti dobar izbor. Možete uživati u vožnji automobila i drugim intenzivnim trenutcima. Zato slobodno pokušajte pogledati film da doživite ove trenutke.

Sretno gledajući!!!

Ocjena: 3/5

Kidnap (2017) on IMDb