Pennyworth (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Krimi | Akcija | Drama | Recenzija Serija
Kreatori Bruno Heller
Glavne uloge Glumci: Jack Bannon, Paloma Faith, Ben Aldridge, Hainsley Lloyd Bennett, Ryan Fletcher, Jason Flemyng, Polly Walker
Zemlja: USA
Trajanje Epizode: 1h
Datum izlaska: 28.06.2018 (svjetska premijera)

Zadnjih nekoliko dana gledao sam ovu potpuno novu seriju o ranim danima jednog od najpoznatijih likova u DC stripovima. Kako se to dogodilo, privuklo mi je pažnju jer sam čuo za plan snimanja ove serije, ali nisam shvatio da je gotov do prošlog tjedna. Uz hype Joker filma, sada je savršeno gledati ovo. U svakom slučaju, samo ću nastaviti s pričom.

Rođen između 1950-ih i 1960-ih u Londonu, mladi Alfred Pennyworth (Jack Bannon – Igra imitacije itd.). Upravo se vratio u svoj rodni grad nakon 10 godina službe u elitnom britanskom specijalnom zračnom servisu (SAS) sa svojim kolegama iz vojske, vruće glave i uvijek pijani Daveboy (Ryan Fletcher) i mirni Bazza (Hainsley Lloyd Bennett). Svi su radili u noćnom klubu kao izbacivači, ali Alfred je uvijek imao velike ambicije i želio je postati vlastiti savjetnik za sigurnost. I dalje je živio s roditeljima, Mary (Dorothy Atkinson) i Arthurom (Ian Puleston-Davies).

Alfred se napokon odmorio kad je naišao na bogatog američkog biznismena po imenu Thomas Wayne (Ben Aldridge) koji je imao neki skriveni plan. Kasnije će surađivati ​​s Martha Kane (Emma Paetz) i zaplesti se u skupinu ljudi zvanih društvo ravena koji imaju neki politički motiv koji bi mogao ugroziti Englesku. Raven je vodio Lord James Harwood (Jason Flemyng) i imao je pouzdanog ubojicu Bet Sykesa (Paloma Faith) sa starijom zaštitnom sestrom Peg (Polly Walker).

Pa može li Alfred biti uspješan i kako će riješiti situaciju s ravenskim društvom? Pronađite u ovoj zanimljivoj seriji.

Pennyworth Recenzija Serije

Ovu je seriju razvio i izvršni producent Bruno Heller koji je isto učinio za još jednu popularnu seriju Gotham koja je postavljena u ranim danima Brucea Waynea i usredotočena na mladog detektiva Jamesa Gordona prije nego što je postao povjerenik. U toj je seriji lik Alfreda Pennywortha (Wayneov batler) bio vrlo važan kao Bruceov lik oca. Mislim da su zbog njegove popularnosti došli na ideju da naprave seriju o Alfredovim mlađim danima. Dakle, ako je Gotham svojevrsni prequel prema Batmanu, Pennyworth je bio prethodnik Gothamu .

Kad sam počeo gledati pilot epizodu, osjećao sam se prilično zaintrigirano. Jack Bannon je Alfreda prilično dobro prikazao i stvarno sam ga mogao zamisliti kao mlađu verziju Alfreda iz Gothama (portretirao ga je Sean Pertwee) s njegovom frizurom i teškim glasom (premda je Bannon djelovao pomalo mršavo, ali to je bio mali detalj). Ta je epizoda osigurala zanimljivo otvaranje i upoznavanje nekolicine likova. No kako je priča napredovala i pojavilo se više likova, priča je postala malo složenija. Btw, jedna zanimljiva činjenica, da su svi naslovi epizoda (osim pilota) nosili žensko ime kao što su Lady Penelope, Julie Christie itd., A epizode su uglavnom bile duže od 54 minute s pilotom> 1 sat.

Likovi i ostalo

Na moje iznenađenje, u seriji je sudjelovalo prilično puno ljudi i isprva sam mislio da će se usredotočiti na Alfreda. Kako rješava probleme drugih ljudi, ali nekoliko epizoda kasnije, mogao sam vidjeti da se usredotočio i na Thomasa Waynea i Marthu Kane (Bruceovi budući roditelji Wayne aka Batman). Ono što je započelo kao malo svjetla brzo je postalo naporno. Posebno s političkim nemirima koji su se tada dogodili u izmišljenom londonskom gradu. Ostali likovi bili su vrlo važni, poput Alfredovih prijatelja koji su obično pružali pomoć, ili njegovih roditelja koji su kasnije imali značajnu ulogu, kao i naravno troje ljudi iz društva Ravana.

Ova je serija imala i nekoliko lijepo odrađenih koreografskih radnji s nekoliko iznenađujuće nasilnih scena. Bilo je jednom ili dvaput kratka golotinjska scena koja se uopće nije pojavila u Gothamu . Pretpostavljam da bi se moglo razumjeti kad je Gotham emitovan na kanalu Fox. Dok je ovaj dostupan putem internet prijenosa na premium kablu Epix (u vlasništvu MGM-a) koji je u cenzuri obično bio labaviji. Postavka i kostimi ozbiljno su odrađeni za seriju. Također sam volio britanski naglasak i dijaloge koji su ovdje ispunjeni suhim humorom i ponekad duhovitim sarkazmom.

Od svih 10 epizoda u prvoj sezoni, prvih nekoliko epizoda i posljednje dvije epizode bili su moji favoriti. Deveta epizoda se čudno osjećala kao finale sezone, ali dok sam nastavio gledati, 10. epizoda je završena praskom koji nisam vidio da dolazi. Što je postavilo zaista intrigantnu drugu sezonu (očito se nadam da će uspjeti, inače će biti previše frustrirajuće). Oh, i ja ovdje imam snažan osjećaj za strip. Kao da je bilo pomalo nerealno osjećaje određenih stvari koje su se mogle dogoditi samo u imaginarnom svijetu. Ali za mene osobno to nije bila velika stvar.

Sveukupno, ovo je bila vrlo zanimljiva serija. Nešto u čemu biste mogli vjerojatno uživati ​​ako ste prije gledali Gotham-ove serije. Pa biste mogli zamisliti mlađu verziju “onog” Alfreda Pennyworth-a. Međutim, čak i ako je niste vidjeli, i dalje biste je mogli gledati kao neovisnu seriju. Sjetite se samo da bi Batmanova referenca bila vrlo ograničena. Ako želite vidjeti avanturističku seriju postavljenu u tom londonskom razdoblju, uz neke lijepe akcije i drame, onda bi ova zasigurno mogla biti opcija. Ali ako više volite gledati serije s jakim i puno Batmanovih referenci, onda bi Gotham bio bolji izbor. IMDB ocjena serije: 8/10

Trailer Serije:

PRESUDA

Pennyworth Sveukupno, ovo je bila vrlo zanimljiva serija. Nešto u čemu biste mogli vjerojatno uživati ​​ako ste prije gledali Gotham-ove serije. Od svih 10 epizoda u prvoj sezoni, prvih nekoliko epizoda i posljednje dvije epizode bili su moji favoriti. Ova je serija imala i nekoliko lijepo odrađenih koreografskih radnji s nekoliko iznenađujuće nasilnih scena.

Najnovije

The InBetween (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije

The InBetween (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije ...