Thursday, December 2, 2021
HomeDramaPosljednja noć u Sohou Recenzija & Pregled Filma 2021 (Last Night in...

Posljednja noć u Sohou Recenzija & Pregled Filma 2021 (Last Night in Soho)

-

“Posljednja noć u Sohou” (Last Night in Soho) film moderno je i uzbudljivo Wrightovo djelo, potkrijepljeno impresivnom glavnom izvedbom Thomasina McKenzieja.

Redatelj Edgar Wright možda je najpoznatiji kao komičar, a njegova trilogija Cornetto mu je donijela strastvene sljedbenike ranije u karijeri. U novije vrijeme, Wright je počeo širiti svoje horizonte, ilustrirajući impresivan raspon kao kormilar. Iako je njegova ponuda “Baby Driver” iz 2017. imao humor u cijelosti, bio je značajniji po svojim zamršeno osmišljenim akcijskim sekvencama postavljenim na raznolik soundtrack. Wrightova evolucija se nastavlja s Last Night in Soho, psihološkim horor filmom koji spaja elemente putovanja kroz vrijeme i misterija u intrigantan paket. “Posljednja noć u Sohou” (Last Night in Soho) film moderno je i uzbudljivo Wrightovo djelo, potkrijepljeno impresivnom glavnom izvedbom Thomasina McKenzieja.

U filmu “Posljednja noć u Sohou” (Last Night in Soho), McKenzie glumi Eloise, ambicioznu modnu dizajnericu koja se seli iz engleskog sela u London kako bi tamo pohađala modnu školu. Po dolasku, Eloise se nađe preplavljena životom u gradu i preseli se u mirnu kuću izvan kampusa koja je podsjeća na udobnost doma. Dok je tamo, svake se večeri zatekne kako se misteriozno vraća u London iz 1960-ih, zanoseći se životom Sandie (Anya Taylor-Joy), mlade žene koja sanja da postane pjevačica. Ono što se čini kao bajka brzo se pretvara u noćnu moru u kojoj Eloise pokušava otkriti neke užasne istine.

Posljednja noć u Sohou Recenzija

Jedna od Wrightovih vizit karta kao redatelja je njegova sklonost vizualnom pripovijedanju, a to je u potpunosti prikazano u Last Night in Soho. Wright koristi kompoziciju scene i znakove kako bi uspostavio sve, od scene filma do ključnih detalja likova, učinkovito postavljajući Eloise kao društvenog izopćenika niže klase koji se želi uklopiti. Njegov uobičajeni energični stil također je prisutan, pomažući Last Night in Soho da se kreće brzim tempom, držeći gledatelja angažiranim. Publika se vraća u 1960-e zajedno s Eloise zahvaljujući izvanrednoj produkciji i kostimografiji koja je točna i ambiciozna po opsegu. Wright također dokazuje da je više nego sposoban nositi se s čistim užasom, postavljajući niz sekvenci koje su jezive i uznemirujuće dok se Eloise suočava s grubom stvarnošću svoje fantazije.

Snažne izvedbe još su jednom obilježje “Posljednja noć u Sohou”. McKenzie stvarno nosi film, slikajući Eloise kao tihu autsajderku razrogačenih očiju s kojom je lako suosjećati. Kako film napreduje, izvedba postaje sve zahtjevnija za glumicu – osobito iz emocionalne perspektive – i McKenzie je više nego spremna za izazov, istinski prodaje Eloiseino krhko mentalno stanje i osjećaj očaja. Taylor-Joy je u biti dvostruka glavna uloga, ostavljajući dojam s hrabrim samopouzdanjem koje je antiteza Eloiseine osobnosti. Dihotomija u početku ima pomalo osjećaj kluba boraca, stvarajući jukstapoziciju koja je uvjerljiva za gledanje. Što se tiče sporedne glumačke ekipe, Michael Ajao radi dobar posao kao simpatični John, jedan od Eloiseinih kolega studenata, a prisutnost Terencea Stampa kao srebrnokosog gospodina drži publiku na nogama. Pokojna Diana Rigg također je nezaboravna kao gospođa Collins, Eloiseina starija gazdarica.

Wrightov scenarij, napisan u suradnji s Krysty Wilson-Cairns, djeluje kao komentar nostalgije. Priča naglašava privlačnost i opasnost osvrtanja na prošlost, služeći kao upozorenje da snovi nisu uvijek onakvima kakvima se čine. Taj je tematski niz poznat, ali filtriran kroz Wrightov objektiv djeluje kao privlačna udica za ovu pripovijest. Wright se također zabavlja igrajući u tajanstvenom pješčaniku, dajući sve od sebe kako bi gledatelji nagađali o preokretima i preokretima filma. Last Night in Soho bavi se nekim ozbiljnim temama, uključujući mentalne bolesti i zlostavljanje. Koliko će netko uživati u filmu može ovisiti o njihovim osjećajima o tome kako su prikazani, ali Wright i Wilson-Cairns uvelike postupaju s njima s pažnjom i osjetljivošću koja im je potrebna kako ne bi umanjili konačni proizvod.

Iako je “Posljednja noć u Sohou” (Last Night in Soho) različito od bilo čega što je Wright snimio prije (to je daleko njegov najmanje komični film), vrlo je nalik Wrightovom filmu sa svojim sjajem, privlačnim soundtrackom i ansamblom bez slabih točaka. Time Wright pokazuje da ima vještinu biti majstor u bilo kojem žanru i bit će uzbudljivo vidjeti što će sljedeće učiniti. Umjesto da ga kao redatelja striktno komedije zalude, Wright je otišao mnogo fascinantnijim putem. Sve dok se čovjek osjeća sigurno odlaskom u kazalište, Last Night in Soho vrijedi pogledati na velikom platnu za obožavatelje Wrightovog prijašnjeg rada i filmofile općenito. Možda nije najveće izdanje sezone u smislu profila, ali Last Night in Soho jedan je od najboljih jesenskih filmova. IMDB Ocjena Filma: 7,6/10

Posljednja noć Trailer Filma

Film Credits

Posljednja noć u Sohou Film (Last Night in Soho) 2021

Žanr

Drama, Horor, Misterija, Filmovi 2021

Redatelj

Edgar Wright

Producent

Edgar Wright, Krysty Wilson-Cairns

Zemlja: UK

Trajanje filma

1h 56min

Datum izlaska 22.10.2021 (svjetska premijera)

U kinima od

04.11.2021

Glavne Uloge Glumci

Thomasin McKenzie kao Eloise

Aimee Cassettari kao Eloise’s Mother (as Amieé Cassettari)

Rita Tushingham kao Peggy

Colin Mace kao Taxi Driver #1

Michael Ajao kao John

Synnove Karlsen kao Jocasta (as Synnøve Karlsen)

Jessie Mei Li kao Lara

Kassius Nelson kao Cami

Rebecca Harrod kao Ashley

Connor Calland kao Drunk Student

Pauline McLynn kao Carol

Zosh Zaré kao Student at Party

Terence Stamp kao Silver Haired Gentleman

Jacqui-Lee Pryce kao College Administrator

Elizabeth Berrington kao Ms Tobin

Diana Rigg kao Ms Collins

Rezime - Sažetak

Snažne izvedbe još su jednom obilježje “Posljednja noć u Sohou”. Wrightov scenarij, napisan u suradnji s Krysty Wilson-Cairns, djeluje kao komentar nostalgije. Priča naglašava privlačnost i opasnost osvrtanja na prošlost. Wright pokazuje da ima vještinu biti majstor u bilo kojem žanru.

Latest posts